Sommerenkommer Skrevet 28. oktober 2022 #1 Del Skrevet 28. oktober 2022 Tester mention av meg selv jeg.. @Sommerenkommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerenkommer Skrevet 28. oktober 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 Men hvorfor blir jeg ikke varslet - kan noen andre lage en mention til meg i denne tråden? Jeg skulle da tro jeg ble varslet hvis noen nevner meg i et innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Del Skrevet 28. oktober 2022 @Sommerenkommer hei og hå, til deg! Anonymkode: df002...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerenkommer Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 Takk. Det fungerte jo allikevel det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Sommerenkommer skrev (9 minutter siden): Takk. Det fungerte jo allikevel det 😄 Da tar vi én til, kombinert med sitering, bare for å feire @Sommerenkommer Anonymkode: c23bb...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2022 #6 Del Skrevet 30. oktober 2022 Et veldig fint nick. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Del Skrevet 30. oktober 2022 kanskje den tagge-funksjonen bare fungerer dersom noen andre tagger deg? muligens derfor sånne ting aldri fungerer ordentlig dersom noen forsøker å tagge seg selv? Anonymkode: df002...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå