AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Ellers hadde jeg fått match på tinder. Og nei det hjelper ikke å prøve seg i virkeligheten fordi tinder viser hva dere liker. Alt dere bryr dere om er utseende! Anonymkode: c9c0f...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Okei, da har du bestemt deg for det. Greit. Ingenting å diskutere her, move along Anonymkode: ff43b...5b3 7 14
Taluno Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Vi er ganske mange som ikke bruker Tinder... 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Ja, akkurat sånn er det Anonymkode: cffc9...4d8 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Dont feed the troll Anonymkode: ff43b...5b3 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Ja, da er det vel sant da om Tinder sier det. Anonymkode: 63841...e5f 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Det slutter aldri å forbause meg hvor utrolig lik "smak" kvinner har, alle er jo enige om hvilke menn som ikke er kjekke nok på tinder! Fordelen med IRL er at det blir litt for dumt om 200 damer hadde stått i ring rundt samme fyren. Ulempen er at damene egentlig har lyst på noen andre enn deg da, om du skulle komme noen vei 😄 Anonymkode: c2949...d1a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Realitesskjekk? Majoriteten av oppegående mennesker med (beina på jorda) ser på tinder som overfladisk søppel. Og slike utseendeholdninger som forkastelige. Kanskje du skulle slutte med tinder? Anonymkode: 71a9f...23d 1 1 5
Snuppe Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 Neimen...slutt da. Det finnes jo noen for alle og smaken er forskjellig. Mulig ikke Tinder er det rette stedet å lete etter en partner. 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ellers hadde jeg fått match på tinder. Og nei det hjelper ikke å prøve seg i virkeligheten fordi tinder viser hva dere liker. Alt dere bryr dere om er utseende! Anonymkode: c9c0f...4f2 Hvordan forklarer du da at menn med forskjellige utseender (og alt annet forskjellig) er i forhold? Anonymkode: f9a1e...fa2 6 1 11
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det slutter aldri å forbause meg hvor utrolig lik "smak" kvinner har, alle er jo enige om hvilke menn som ikke er kjekke nok på tinder! Fordelen med IRL er at det blir litt for dumt om 200 damer hadde stått i ring rundt samme fyren. Ulempen er at damene egentlig har lyst på noen andre enn deg da, om du skulle komme noen vei 😄 Anonymkode: c2949...d1a Det er jo ikke sant! De venninnene mine sveiper på er menn jeg aldri kunne sveipet på og de jeg sveiper på er menn de aldri kunne sveipet på! Alle mulige menn har dame. Det er bare å se rundt seg Anonymkode: ff43b...5b3 2 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Omg! Jeg hadde aldri giddet å bruke Tinder om jeg var singel, nettopp fordi det er en "tryneapp" og virker som et sted man chatter for å pule. Hvem tror at man kan finne kjærligheten ved å sveipe høyre/venstre på bilder? Skal ikke si at det ikke skjer, men jeg personlig, hadde ikke giddet å prøve på Tinder -it is not for me. Speeddating, hadde jeg heller prøvd, om det var et alternativ. Foretrekker å møte folk i levende live og bli kjent med dem face to face, da ser du om du liker personen og ikke utseende. Anonymkode: 93adf...cb3 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke sant! De venninnene mine sveiper på er menn jeg aldri kunne sveipet på og de jeg sveiper på er menn de aldri kunne sveipet på! Alle mulige menn har dame. Det er bare å se rundt seg Anonymkode: ff43b...5b3 Så det du sier er at alle menn får likes på tinder altså, bare av ulike damer? Så det er ingen menn som får 0 likes på tinder? Eller mente du at ulike damer ser på ulike menn som de aller kjekkeste? For dette er to veldig ulike ting Anonymkode: c2949...d1a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #15 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ellers hadde jeg fått match på tinder. Og nei det hjelper ikke å prøve seg i virkeligheten fordi tinder viser hva dere liker. Alt dere bryr dere om er utseende! Anonymkode: c9c0f...4f2 For noe tøys. Da ville alle menn som har dame sett like ut, og det gjør det jo ikke. Hvemsomhelst kan få dame om de har en personlighet som er noenlunde. Det er noe I skjønnheten og udyret. Mange lignende historier. Men er du skikkelig ugrei og selvsentrert så blir det vanskelig. Anonymkode: a33d0...98b 3 5
Nymerïa Skrevet 28. oktober 2022 #16 Skrevet 28. oktober 2022 Hvordan vet du at de bare liker ett utseende fordi de ikke liker ditt? Har du prøvd alle andre utseender enn det ene de liker? Høres ut som et interessant prosjekt. 1 8
RealistiskDot Skrevet 28. oktober 2022 #17 Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Så lenge du er en justerbar 5er i hennes øyne, så kan du få henne. Men da må du ha bra holdninger, hygiene og mer ekstra. Jo høyere på skalaen hun finner deg utseendemessig jo lettere slipper du unna. Er du kanskje en 6er men har glimt i øyet og utstråling, så kan du gjøre det bedre enn han 9ern som ikke pusser tennene sine ordentlig. Men hvis han 9ern fyller samme kriteriene som 6ern, så vinner 9ern lett. Dette er realiteten. Endret 28. oktober 2022 av RealistiskDot
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #18 Skrevet 28. oktober 2022 Det er helt riktig det ts, menn med dame ser alle ut som de er klonet fra samme mann. Lenge trodde jeg det var én notorisk rundbrenner i nabolaget, siden jeg stadig så den samme mannen med vidt forskjellige damer og unger. Men så gikk det opp for meg at det er helt forskjellige menn, de bare ser dønn like ut! Det bor forresten menn og kvinner av mange slags etnisiteter her omkring, men det spiller ingen rolle: enten mennene har opphav i andre europeiske land, Øst-Asia, Afrika eller Midt-Østen, så ser alle helt like ut! Anonymkode: 4ed31...c7e 7 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #19 Skrevet 28. oktober 2022 Menn er generelt mye mer opptatt av utseende og mye mer kritisk til hvordan kvinner ser ut enn motsatt. For øvrig er jeg ikke på Tinder og shopper men vil ikke ha noen bitter stakkar som generaliserer alle damer. Anonymkode: 4790b...42c 2 2
Cornix Skrevet 28. oktober 2022 #20 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er helt riktig det ts, menn med dame ser alle ut som de er klonet fra samme mann. Lenge trodde jeg det var én notorisk rundbrenner i nabolaget, siden jeg stadig så den samme mannen med vidt forskjellige damer og unger. Men så gikk det opp for meg at det er helt forskjellige menn, de bare ser dønn like ut! Det bor forresten menn og kvinner av mange slags etnisiteter her omkring, men det spiller ingen rolle: enten mennene har opphav i andre europeiske land, Øst-Asia, Afrika eller Midt-Østen, så ser alle helt like ut! Anonymkode: 4ed31...c7e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå