Gå til innhold

Dere som bor i leilighetsbygg, hører dere naboene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en person under oss og vi hører tydelig når hen går frem og tilbake i leiligheten. Hen smeller også så hardt med ytterdøra at vi skvetter til. Besøk har også reagert på det. Vil det si at bygget er utrolig lytt i seg selv? Hører dere naboene? Bygget ble bygget på slutten av 80 tallet. 

Anonymkode: f52e5...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører naboene om de går hardt eller med høyhelte sko, kan høre skapdører  noen ganger og utgangsdører hver gang. Bygg fra ca 2000 

Anonymkode: edd7a...de5

Skrevet

Nei, kan ikke si det. Vi bor i 1.etasje, hører ikke de over oss eller de ved siden av.

Anonymkode: 5e2fa...182

Skrevet

Var da nylig en likedan tråd om akkurat dette. Der får du mange gode svar. Et leilighetsbygg vil aldri være like stille og rolig som en enebolig eller rekkehus. 

• Liker 1
Skrevet

Hører ikke at de går(gips og betong bygg), men kan høre at han rett oppfor er på den stasjonære trimsykkelen, men det er så lavt at om han så holdt på midt på natt, så hadde det ikke vært noe problem. Ellers hører jeg ingen. De hører ikke meg selv om jeg holder på med HIIT på stuegulvet:p(1.etg da).

Anonymkode: 392de...b21

Skrevet

Tror ofte det kommer mer an på naboene enn bygget. Jeg bor i nybygg, men kan allikevel høre lyden av TV til nabo under. Tror nok det er fordi de har det på volum "kjempe tunghørt". 
Har bodd i leiligheter fra 1960 og frem til nå, og det er stor forskjell. i leiligheten fra 1960-tallet hørte jeg alt fra både sider og hjørner. Det positive var at naboens taklampe under ga varme til ganggulvet :)

Anonymkode: ab6af...4ca

Skrevet

Bor i loftsleilighet og hører ikke lyder fra de to andre leilighetene. Med mindre de spiller musikk, noe som ikke er så ofte.... 😊

Skrevet

Berre når dei knullar hardt og da tek eg frem vibratoren min og sørge for å vere høylytt i retur!

Anonymkode: 8ca04...000

Skrevet

Hører han over meg en del, når han har hjemmekontor. Men ikke om jeg setter på tv/radio. Og hører veldig godt når han har fest!

Han ved siden av hører jeg lite fra, men han som bodde der før var ett mareritt. Han hadde så ofte fest, og med høy musikk og krangling.

Konklusjonen er at man kan høre noe lyder fra hverdagslivet, men hører fest godt. Trebygg fra starten av 50-tallet

Anonymkode: b3a23...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...