AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Var inne på tights og handlet og kom over proteinpulveret til stardust.. visstnok veldig smakfullt, og skal angivelig mette bra! Det inneholder også grønn te-ekstrakt, koffein og krom++ og skal visst hjelpe med fettforbrenninga. jeg skal ikke ned så mye, kanskje 5 kg, så har planlagt å bruke dette som en måltidserstatter en gang daglig. F.eks frokost (pulver +mandelmelk + evt litt chiafrø el havregryn).. leste omtalene fra brukere inne på nettsida og folk lovpriser smaken og sier det metter bra, men ikke så mange som sier noe om faktisk vektnedgang v bruk av dette som måltidserstatning. Noen som har erfaringer å dele…? vurderte også disse tablettene som skal hjelpe på vektnedgang men tok ikke sjansen da jeg tror de er heavy for magen Anonymkode: f07f1...204
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Takk for svar! ja, er klar over at jeg trenger et kaloriunderskudd... derfor jeg tenkte det kan være smart å ha minst ett måltid med proteinpulver/shake med ekstra lite kcal om dagen.. jeg spiser nemlig alt relativt sunt. skal sjekke lenkene.. Anonymkode: f07f1...204
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Er det ikke da bedre å få i deg ett ekstra måltid med kalorier som faktisk metter? Proteiner inneholder 4 kalorier uansett om det kommer fra pulver eller mat. Anonymkode: 1c153...54c 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Bare piss med slikt. Du kommer lengst med ordentlig kosthold og søvn/hvile!
Matas Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Tråden er ryddet for reklame. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke da bedre å få i deg ett ekstra måltid med kalorier som faktisk metter? Proteiner inneholder 4 kalorier uansett om det kommer fra pulver eller mat. Anonymkode: 1c153...54c Bedre- tja, kanskje. Men jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne frokost som er proteinbasert, så for meg fremstår dette som en veldig enkel og grei løsning som er lavt på kcal. Frokosten har vært bøygen i alle år, har spist mye havregrøt. andre måltider er enklere å spise proteinbasert da jeg har bedre tid da. Har bestilt pulver, så får vi se hvordan det går da. Anonymkode: f07f1...204 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bedre- tja, kanskje. Men jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne frokost som er proteinbasert, så for meg fremstår dette som en veldig enkel og grei løsning som er lavt på kcal. Frokosten har vært bøygen i alle år, har spist mye havregrøt. andre måltider er enklere å spise proteinbasert da jeg har bedre tid da. Har bestilt pulver, så får vi se hvordan det går da. Anonymkode: f07f1...204 Edit: ikke vanskelig å finne, men vanskelig å gjennomføre i praksis. Anonymkode: f07f1...204
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bedre- tja, kanskje. Men jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne frokost som er proteinbasert, så for meg fremstår dette som en veldig enkel og grei løsning som er lavt på kcal. Frokosten har vært bøygen i alle år, har spist mye havregrøt. andre måltider er enklere å spise proteinbasert da jeg har bedre tid da. Har bestilt pulver, så får vi se hvordan det går da. Anonymkode: f07f1...204 Pulver du drikker og som er ultraprossert og tilsatt kunstig søtning og en haug med masse andre ingredienser og e-stoffer du ikke vet hva er vil aldri kunne erstatte et egg eller annen ren råvare som er proteinrikt. Fordøyelsen vår begynner med tennene og spyttproduktsjon. Dermed vil proten du drikker aldri kunne tilsvare et kokt egg uansett hvordan du vrir på det. Så hvorfor ikke bare spise det istedenfor dette heslige ultraprosserte pulveret? Dyrt er det garantert også. Anonymkode: f444b...4c5 1
jabx Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 11.26): Pulver du drikker og som er ultraprossert og tilsatt kunstig søtning og en haug med masse andre ingredienser og e-stoffer du ikke vet hva er vil aldri kunne erstatte et egg eller annen ren råvare som er proteinrikt. Du vet åpenbart ikke hva e-stoffer er. Og kunstig søtning er ikke noe problem. Det er faktisk bedre enn sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå