AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Ja det er sant . Å brekke armen reddet meg ❤️ for 5 uker siden brakk jeg hånd og håndledd , og det har reddet helsa mi. Jeg har to ørebarn (3 år og 2 år) som sover elendig om natta i tillegg til en hektisk jobb på sykehus. Hver natt sitter jeg våken flere timer hver natt med våkne barn som nekter å sove. Før armbruddet måtte jeg levere og hente hver eneste dag grunnet mannen starter tidlig på sin jobb 1 time unna. Mangel på søvn, stress på jobb, at hver eneste morgen bare var stress og kaos og sprelling av unger som sådesså ikke ville bli kledd på å samarbeide . For å så stresse på jobb og så komme jeg og lage middag jeg ungene hengende på meg jeg følte alltid dårlig samvittighet over alt jeg ikke rakk. Jeg følte meg en en elendig person , jeg ble mer og mer sliten og ble sint på meg selv som trengte pause etter noe så lite som å ts ut ab oppvaskmaskin. Jeg gråt hver kveld , følte lite glede over ting, mer irritabel , håret falt av i klumper og så falt jeg på sykkel og brekte armen og ble sykemeldt. Mannen min måtte da be om tilrettelegging på jobb for p levere ungene siden jeg ikke kunne bære på dem. Hab måtte ta mer kveldsstell sv den og middaglaging. plutselig fikk jeg altså da en pause. De første ukene sov jeg masse. Sov og sov og sov. Lange powernaps hver dag Etterhvert fikk jeg mer energi, ting som var morsomt før føltes morsomt igjen, jeg hadde mer krefter og overskudd til hus, mann og barn. De mørkeste tankene mine har dratt sin vei . Jeg gråter ikke mer. På dagtid har jeg fått ro og fred og kunne ha gjort ting for meg. jeg forsto ikke før bruddet hvor utslitt jeg var og at mørke tanker kan skyldes mangel pp ro, hvile og søvn. Etter bare 5 uker føler jeg meg som et nytt menneske . Vondt å se tilbake på hvor mørkt jeg hadde det uten evne til å forgå at søvn og hvile kunne gjøre ting så mye bedre. Om 1 uke er sykemeldingen over og hverdagen starter igjen, meg jeg håper denne pausen har gitt meg energikboost som varer lenge jeg ville bare dele med dere denne solskinnshistorien . Kanskje flere sitter der hjemme utslitt og gråter hver dag slik som meg, og leser dette. Kanskje hvile for deg kan hjelpe ❤️ jeg håper dere der ute har det bra Anonymkode: 187cd...b2e 2 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Så fint at du føler deg bedre. Kanskje mannen din merker det også? Dere bør diskutere hvilke endringer dere kan gjøre i hverdagen, slik at du ikke havner tilbake dit du var. For det vil jo skje, om dere ikke endrer på noe. Anonymkode: 2775b...305
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Det var nok det du trengte ja. En hard oppvåkning så du fikk stresset ned og slappet av. Håper mannen din fortsetter med tilrettelegging på jobben så dere kan dele på ansvaret med ungene framover også. Det er forhåpentligvis en oppvekker for begge to. Anonymkode: f24cd...b5d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det er sant . Å brekke armen reddet meg ❤️ for 5 uker siden brakk jeg hånd og håndledd , og det har reddet helsa mi. Jeg har to ørebarn (3 år og 2 år) som sover elendig om natta i tillegg til en hektisk jobb på sykehus. Hver natt sitter jeg våken flere timer hver natt med våkne barn som nekter å sove. Før armbruddet måtte jeg levere og hente hver eneste dag grunnet mannen starter tidlig på sin jobb 1 time unna. Mangel på søvn, stress på jobb, at hver eneste morgen bare var stress og kaos og sprelling av unger som sådesså ikke ville bli kledd på å samarbeide . For å så stresse på jobb og så komme jeg og lage middag jeg ungene hengende på meg jeg følte alltid dårlig samvittighet over alt jeg ikke rakk. Jeg følte meg en en elendig person , jeg ble mer og mer sliten og ble sint på meg selv som trengte pause etter noe så lite som å ts ut ab oppvaskmaskin. Jeg gråt hver kveld , følte lite glede over ting, mer irritabel , håret falt av i klumper og så falt jeg på sykkel og brekte armen og ble sykemeldt. Mannen min måtte da be om tilrettelegging på jobb for p levere ungene siden jeg ikke kunne bære på dem. Hab måtte ta mer kveldsstell sv den og middaglaging. plutselig fikk jeg altså da en pause. De første ukene sov jeg masse. Sov og sov og sov. Lange powernaps hver dag Etterhvert fikk jeg mer energi, ting som var morsomt før føltes morsomt igjen, jeg hadde mer krefter og overskudd til hus, mann og barn. De mørkeste tankene mine har dratt sin vei . Jeg gråter ikke mer. På dagtid har jeg fått ro og fred og kunne ha gjort ting for meg. jeg forsto ikke før bruddet hvor utslitt jeg var og at mørke tanker kan skyldes mangel pp ro, hvile og søvn. Etter bare 5 uker føler jeg meg som et nytt menneske . Vondt å se tilbake på hvor mørkt jeg hadde det uten evne til å forgå at søvn og hvile kunne gjøre ting så mye bedre. Om 1 uke er sykemeldingen over og hverdagen starter igjen, meg jeg håper denne pausen har gitt meg energikboost som varer lenge jeg ville bare dele med dere denne solskinnshistorien . Kanskje flere sitter der hjemme utslitt og gråter hver dag slik som meg, og leser dette. Kanskje hvile for deg kan hjelpe ❤️ jeg håper dere der ute har det bra Anonymkode: 187cd...b2e Men nå skal du jo snart ut i jobb igjen og til vil gå tilbake til det gamle, med mindre dere ikke gjør noen endringer ift. jobb. Anonymkode: 195a5...55e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Mannen din må bidra mer når du ikke har knekt arm også. Anonymkode: 93e30...7ac
anonymLala Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Det var godt du fikk en ‘’pause’’ og blitt bevisst på hva som må endres fremover😊
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja det er sant . Å brekke armen reddet meg ❤️ for 5 uker siden brakk jeg hånd og håndledd , og det har reddet helsa mi. Jeg har to ørebarn (3 år og 2 år) som sover elendig om natta i tillegg til en hektisk jobb på sykehus. Hver natt sitter jeg våken flere timer hver natt med våkne barn som nekter å sove. Før armbruddet måtte jeg levere og hente hver eneste dag grunnet mannen starter tidlig på sin jobb 1 time unna. Mangel på søvn, stress på jobb, at hver eneste morgen bare var stress og kaos og sprelling av unger som sådesså ikke ville bli kledd på å samarbeide . For å så stresse på jobb og så komme jeg og lage middag jeg ungene hengende på meg jeg følte alltid dårlig samvittighet over alt jeg ikke rakk. Jeg følte meg en en elendig person , jeg ble mer og mer sliten og ble sint på meg selv som trengte pause etter noe så lite som å ts ut ab oppvaskmaskin. Jeg gråt hver kveld , følte lite glede over ting, mer irritabel , håret falt av i klumper og så falt jeg på sykkel og brekte armen og ble sykemeldt. Mannen min måtte da be om tilrettelegging på jobb for p levere ungene siden jeg ikke kunne bære på dem. Hab måtte ta mer kveldsstell sv den og middaglaging. plutselig fikk jeg altså da en pause. De første ukene sov jeg masse. Sov og sov og sov. Lange powernaps hver dag Etterhvert fikk jeg mer energi, ting som var morsomt før føltes morsomt igjen, jeg hadde mer krefter og overskudd til hus, mann og barn. De mørkeste tankene mine har dratt sin vei . Jeg gråter ikke mer. På dagtid har jeg fått ro og fred og kunne ha gjort ting for meg. jeg forsto ikke før bruddet hvor utslitt jeg var og at mørke tanker kan skyldes mangel pp ro, hvile og søvn. Etter bare 5 uker føler jeg meg som et nytt menneske . Vondt å se tilbake på hvor mørkt jeg hadde det uten evne til å forgå at søvn og hvile kunne gjøre ting så mye bedre. Om 1 uke er sykemeldingen over og hverdagen starter igjen, meg jeg håper denne pausen har gitt meg energikboost som varer lenge jeg ville bare dele med dere denne solskinnshistorien . Kanskje flere sitter der hjemme utslitt og gråter hver dag slik som meg, og leser dette. Kanskje hvile for deg kan hjelpe ❤️ jeg håper dere der ute har det bra Anonymkode: 187cd...b2e Sikkert en mening med at du skulle brekke arma, så du skulle «vokne» opp og se hvor sliten du var, og fått hvilt deg. Jeg har også barn og en meget hektisk jobb. Når det topper seg helt og mangel på søvn tar jeg meg en egenmelding og sover. Det er grunnen til at jeg slipper å klappe sammen. Anonymkode: b88d7...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå