AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Her forleden fikk jeg melding av ei venninne med en screenshot hvor hun angivelig har funnet typen min på Tinder. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette eller konfrontere han. bakgrunnen for det er at vi har tidligere hatt problemer med at vi har fått tilsendt en del meldinger fra falske profiler på FB, insta og Mail. Mange av disse meldingene var mye rettet mot at typen er utro osv. Selv om typen mistenker at det eksen hans og en av hennes nærmeste som har sendt alt dette, så vet jeg faktisk ikke om jeg kan stole på at han snakker sant. Sånn med tanke på den tinder profilen. Er det han som har laget den eller har noen laget den for å ødelegge for han? Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Begynner å bli veldig slitsomt at vi har noen hengende over oss som prøver å ødelegge. Men den tinder "avsløringen" fikk jeg vondt i magen av. Anonymkode: adc55...ed5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Du kan såklart ikke stole på han. Hadde noen sendt meg anonym meld om at typen min var utro ville jeg trodd 80% på det, eller 100% om avsender ikke var anonym. Nå som til og med en venninne du stoler på kommer med bevis på at han er utro på tinder så vet du jo 100% at han er det. Det er et standard kort å dra den der "gæren eks, sjalu psyko kjerring" osv når man faktisk blir avslørt og ikke kan snakke seg vekk på andre måter. Ingen ror like langt som utro mennesker som forsøker å redde seg inn og nei det er ikke sannsynlig at noen har laget en falsk konto for å ødelegge for han haha, for en unnskyldning! Han laster vel ned appen når han er alene og sletter den igjen for å ikke bli tatt eller har appen lagret i hemmelig Sikkerhetsmappe på mobilen hvor man kan gjemme apper og bilder og meldinger man ikke vil at andre skal finne. Anonymkode: 2442c...948 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Du lager deg en fake profil og ser om du får match, og så tar du det derfra. Anonymkode: 97347...031 2
Nysådd Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan såklart ikke stole på han. Hadde noen sendt meg anonym meld om at typen min var utro ville jeg trodd 80% på det, eller 100% om avsender ikke var anonym. Nå som til og med en venninne du stoler på kommer med bevis på at han er utro på tinder så vet du jo 100% at han er det. Det er et standard kort å dra den der "gæren eks, sjalu psyko kjerring" osv når man faktisk blir avslørt og ikke kan snakke seg vekk på andre måter. Ingen ror like langt som utro mennesker som forsøker å redde seg inn og nei det er ikke sannsynlig at noen har laget en falsk konto for å ødelegge for han haha, for en unnskyldning! Han laster vel ned appen når han er alene og sletter den igjen for å ikke bli tatt eller har appen lagret i hemmelig Sikkerhetsmappe på mobilen hvor man kan gjemme apper og bilder og meldinger man ikke vil at andre skal finne. Anonymkode: 2442c...948 Det er jo fullt mulig å opprette profil i en annens navn, alt man trenger er et bilde av vedkommende. De færreste er vel så dumme at de oppretter en slik profil samtidig som de er i et seriøst forhold? Det er jo synlig for andre, mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Nysådd skrev (2 minutter siden): Det er jo fullt mulig å opprette profil i en annens navn, alt man trenger er et bilde av vedkommende. De færreste er vel så dumme at de oppretter en slik profil samtidig som de er i et seriøst forhold? Det er jo synlig for andre, mener jeg. Det er dessverre flere som er så dumme. Det er vel nettopp det som gjør det lett å lyve om. "Hæ? Jeg er ikke på tinder jeg. Sikkert bare hu gærne eksen min som skal ødelegge for oss igjen." Anonymkode: 37226...075 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Nysådd skrev (Akkurat nå): Det er jo fullt mulig å opprette profil i en annens navn, alt man trenger er et bilde av vedkommende. De færreste er vel så dumme at de oppretter en slik profil samtidig som de er i et seriøst forhold? Det er jo synlig for andre, mener jeg. Det er mulig ja men ingen gidder det bare for å ødelegge for noen. Det er masse utro folk på tinder med synlig profil, jeg har avslørt flere og da spesielt en gjenganger er de som har dame i annen by og tror at de er trygge med å swipe i by vekk fra henne så ber de meg på date og jeg finner facebook profilen deres og at de er i forhold, konfronterer og får de villeste bortforklaringene der de prøver å rettferdiggjøre utroskapen haha....Så ja mange dumme. og i tillegg kan man gjemme profilen sånn at kun de man swipet like på kan se profilen din. Kanskje han liket venninnen hennes uten å registrere at det var venninnen, det skjedde også med meg at en venninna mi holdt på med liket meg på tinder (hadde ikke møtt meg via venninna mi men jeg visste hvem han var pga henne) etter at de to hadde blitt enig om å være eksklusive. Anonymkode: 2442c...948 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg kjenner en som ikke trodde på at kjæresten hennes benyttet seg av ulike datingapper, selv når han byttet profilbilder i hytt og pine. Tok mange år før hun innså sannheten og forlot han. Vet ikke om typen din faktisk er utro, men ville ikke stolt blindt på det han sier heller. Anonymkode: 37226...075 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Mange gifte som er på tinder. De har jo enten ikke ansiktsbilde, eller et ansiktsbilde med solbriller, caps, lue, hette osv. Anonymkode: a8ede...a52 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mange gifte som er på tinder. De har jo enten ikke ansiktsbilde, eller et ansiktsbilde med solbriller, caps, lue, hette osv. Anonymkode: a8ede...a52 Kanke dere la oss mannfolka få være? Bare fordi en er på Tinder og snakker litt, så betyr det ikke at man er ute etter noe mer. Vi menn er skapt for å jakte. Anonymkode: 5c581...509
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 Det skal være en ganske sjalu eks som gidder å opprette falsk profil på Tinder. Og vedlikeholde den osv. Da burde jo hun anmeldes for det er trakassering . Tror nok dette er en ekte profil, dessverre. Run for your life. Anonymkode: 2bd3d...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kanke dere la oss mannfolka få være? Bare fordi en er på Tinder og snakker litt, så betyr det ikke at man er ute etter noe mer. Vi menn er skapt for å jakte. Anonymkode: 5c581...509 Redd for å bli avslørt eller? Anonymkode: a8ede...a52
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kanke dere la oss mannfolka få være? Bare fordi en er på Tinder og snakker litt, så betyr det ikke at man er ute etter noe mer. Vi menn er skapt for å jakte. Anonymkode: 5c581...509 Jakte, bygge hus og krige right? Nei menn er ikke skapt for det. Tror du ikke kvinner syns det er like spennende å jakte på deilige menn? Har du sett hvor mange trente hunks i bar overkropp som er på tinder? Men kvinner i forhold har moral og respekterer mannen sin i motsetning til menn i forhold som er på tinder. Da handler det om manglende respekt for kvinner og det er valgt og ikke medfødt. Anonymkode: 2442c...948 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå