Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den frekkeste flørten du har opplevd selv, eller vært vitne til? Har du opplevd en spesiell flørt som fikk deg til å reagere skikkelig? Noe som var langt over grensen og gjorde deg ufrivillig litt kåt, eller motsatt, skikkelig irritert over frekkheten? 
Del med oss, det er snart helg, og fredag er dagen for flørt.

Anonymkode: f97ca...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk gidder ikke flere runketråder. Tydelig at det er helg ja.. 

Anonymkode: c1df1...3ec

Skrevet

Tipper du er en mann?

Når jeg tenker på menn som går langt over grensen med "frekk flørt", så tenker jeg på alle gangene jeg har blitt trakassert... 

En av de frekkeste var en gammel tannløs gubbe som stoppet meg på gata, jeg trodde han skulle spørre om veien eller noe, men han spurte om jeg ville bli med meg hjem, og begynte å dra meg i armen og lage kysselyder, jeg var en blyg tenåring og det var helt sinnsykt ubehagelig.

En annen sto på bussen og begynte å snakke med meg og fortelle meg hvor pen jeg var, jeg var høflig men avvisende og trakk meg bort med en eneste gang det komplimentet kom, og da jeg gikk av bussen så fulgte han etter meg. Jeg turte derfor ikke gå hjem sånn at han visste hvor jeg bodde eller prøvde å komme seg inn der, så jeg tok en kjapp U-sving og hoppet på en ny buss bare for å komme meg bort. Gikk på et kjøpesenter og satt der på en kafe i mange timer før jeg turte å dra hjem igjen, i tilfelle han loket rundt i strøket og lette etter meg.

Nei, jeg ble ikke ufrivilig kåt noen av gangene.

Anonymkode: 0e232...18a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg måtte dele taxi med en fyr engang… Det satt et par andre der også, så bilen var full. Han og jeg satt ved siden av hverandre og han var riktig så pratsom😅 Det var 1 time å kjøre, vi snakka og tulla hele veien og han liksom kliiinte seg inntil meg.. jeg tror jeg var søkkvåt da vi kom fram hahaha😂😂

Fant ut på facebook at han hadde kone, så da vi dumpet borti hverandre på puben et par dager etterpå, og han satte inn støtet for fullt, så hadde jeg det MYE moro å flørte med han hele kvelden før jeg gikk hjem alene. Synd, for jeg tror det kunne blitt et fantastisk ligg..😏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...