AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #61 Del Skrevet 14. september 2024 Har heldigvis folk som ringer før de kommer på besøk sånn at jeg kan springe til å rødde fort sånn at det ser fint ut😉🤣 er redd for at hva de skal si når de eventuelt har sett rote/kaoset mitt Anonymkode: faa11...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 14. september 2024 #62 Del Skrevet 14. september 2024 (endret) Husverten sender melding/sier ifra i forveien, ellers er leiligheta så bortgjemt at den eneste som banker på/ringer på, er eksen. Så døra/ringeklokka har jeg ignorert i snart 2år. Og jeg bryr meg lite om hvordan det ser ut inne uansett🤷🏼♀️ Bruker det jeg har av energi på annet enn å ha det ryddig til enhver tid. Endret 14. september 2024 av Enni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #63 Del Skrevet 14. september 2024 Dere må slutte å være så opptatt av perfekt fasade! Det er veldig lite viktig i livet. Anonymkode: 77b39...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #64 Del Skrevet 14. september 2024 Gjest Anonymus Notarius skrev (På 28.10.2022 den 13.51): Åpner alltid døra når det ringer på. Lærte på kvinneguiden at det finnes en masse folk som aldri åpner når det ringer på. Det synes jeg høres veldig rart og uhøflig ut. Og jeg er en innadvendt person som liker meg best alene. Men har faktisk lært folkeskikk... Fy faen for en ignorant uttalelse… Jeg åpner ikke døra pga sikkerhet da har en eks som har truet med drap. Betyr ikke at er uten folkeskikk eller uhøflig for det. Tenk deg om. Anonymkode: f1a29...263 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #65 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fy faen for en ignorant uttalelse… Jeg åpner ikke døra pga sikkerhet da har en eks som har truet med drap. Betyr ikke at er uten folkeskikk eller uhøflig for det. Tenk deg om. Anonymkode: f1a29...263 Har man så slik på gang så skaffer man seg kamera på døra. Anonymkode: 77b39...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #66 Del Skrevet 14. september 2024 Åpner aldri for uanmeldt besøk. Vi har koblet ut ringeklokken. Folk vi vil ha besøk av vet selvsagt dette og avtaler. Har ingenting med evnt kaos å gjøre for det kan skje uansett, men det gir jeg beng i. Anonymkode: d1ce8...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 14. september 2024 #67 Del Skrevet 14. september 2024 Åpner døren og sier "her er det kaos". Jeg vet hvertfall om tre andre familier i vennekretsen til barna som alltid har det mye værre, uten at jeg tenker at de er ekle eller tafatte folk. De prioriterer bare annerledes. Det har gjort det mye letter for meg å senke skuldrene og gi litt mere faen. Så takk til de som tørr å vise frem rotet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #68 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har man så slik på gang så skaffer man seg kamera på døra. Anonymkode: 77b39...bd7 Det er ikke over alt man har lov til å sette opp det. Anonymkode: f1a29...263 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #69 Del Skrevet 17. september 2024 Jeg hadde blitt så overrasket at jeg hadde sluppet dem inn uansett. Tror det har skjedd 1 gang siste 15 år at noen har kommet og ringt på.. Anonymkode: 26fba...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #70 Del Skrevet 17. september 2024 Hvis du ikke vil ha noen inn,si du har omgangssyke i hus! Da slipper du gjester,garantert! Anonymkode: fe1c3...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #71 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 2.03): Det er ikke over alt man har lov til å sette opp det. Anonymkode: f1a29...263 Det har man vel bare man setter opp et skilt som sier fra. Anonymkode: 77b39...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #72 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 13.20): Da mener jeg sånn type kaos at du ikke et bekvem med å ta imot besøk. Åpner du døra og hører hva det gjelder? Lar du være å åpne? Anonymkode: 097c6...7ea Åpner, har aldri opplevd å ha det så skittent og uhygenisk at andre vil føle det ubehagelig. Rot har de aller fleste nå og da. Anonymkode: 64e1c...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #73 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du ikke vil ha noen inn,si du har omgangssyke i hus! Da slipper du gjester,garantert! Anonymkode: fe1c3...02a Hah, under koronaen fikk jeg besøk to ganger under karantene, selv ikke det hjalp. Borettslaget syntes det var en fin tid til å planlegge alt mulig nytt i leiligheten av ledninger og diverse. Jeg sa at det er på eget ansvar hvis dere bryter loven. De sa ok, og trampet inn. Jeg brukte ellers koronatiden til å prøve å gjøre hjemmet litt mer mottagelig for besøk. Alle jeg kjenner vet jeg ikke åpner for ubudne gjester, men disse som skal inn og fikse på ting synes ofte et par dagers varsel er nok. Selv midt på sommeren når halve blokka er på ferie. Anonymkode: 20bac...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #74 Del Skrevet 17. september 2024 Åpner ikke opp, med mindre det er avtalt på forhånd. Heldigvis bor jeg i øverste etasje i en blokk. Jeg sliter veldig med sosial angst. Anonymkode: 3f8f9...016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 17. september 2024 #75 Del Skrevet 17. september 2024 Haha, jeg åpner ikke døren. Orker ikke unødvendig stress i livet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 25. september 2024 #76 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 13.20): Da mener jeg sånn type kaos at du ikke et bekvem med å ta imot besøk. Åpner du døra og hører hva det gjelder? Lar du være å åpne? Anonymkode: 097c6...7ea Har ikke åpna døra hvis noen uventet ringer på siden 2002. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #77 Del Skrevet 27. september 2024 Åpner døra og sier velkommen til kaoset Anonymkode: e3a25...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #78 Del Skrevet 27. september 2024 Later som jeg ikke er hjemme og prøver diskre å titte ut vinduet når de går for å se hvem det var. Jeg åpner aldri for uanmeldt besøk uansett Anonymkode: 39222...588 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #79 Del Skrevet 27. september 2024 Jeg åpner ikke for uanmeldt besøk. Ikke pga rot, men fordi jeg trenger å være psykisk forberedt og klar for besøk (veldig introvert). Anonymkode: 4695f...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #80 Del Skrevet 27. september 2024 Jeg sjekker kamerat, ser om jeg kjenner de som står utenfor. Om jeg ikke kjenner de, og heller ikke ventet noen på døren, så åpner jeg ikke 🤷🏼♀️ Enkelt og greit. Og det er uavhengig av om det er ryddig eller ikke. Anonymkode: 390d9...a14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå