AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Hei, bodd sammen i 3 år (hans leilighet), ingen barn. Jeg vil slutte forholdet, men har ikke enda funnet et nytt sted å bo. Jeg tenkte jo først at jeg burde ha en ny leilighet og alt klar før jeg kan si til han at jeg flytter slik at ikke stemningen hjemme snur seg og at det blir en helvete den siste tiden jeg bor der. Samtidig er jeg så lei av å dele seng med han fortsatt (et riktig sexliv har vi aldri hatt heller) og later som alt er normalt. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar å finne et nytt sted å bo og usikker på hvordan han reagerer når jeg sier det. Hva hadde dere gjort? Og vær så snill ikke dømme meg, jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 3c38c...413
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, bodd sammen i 3 år (hans leilighet), ingen barn. Jeg vil slutte forholdet, men har ikke enda funnet et nytt sted å bo. Jeg tenkte jo først at jeg burde ha en ny leilighet og alt klar før jeg kan si til han at jeg flytter slik at ikke stemningen hjemme snur seg og at det blir en helvete den siste tiden jeg bor der. Samtidig er jeg så lei av å dele seng med han fortsatt (et riktig sexliv har vi aldri hatt heller) og later som alt er normalt. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar å finne et nytt sted å bo og usikker på hvordan han reagerer når jeg sier det. Hva hadde dere gjort? Og vær så snill ikke dømme meg, jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 3c38c...413 Jeg hadde snakket med han… Er du helt ferdig, eller er det sånn at du egentlig ønsker en endring i forholdet? Anonymkode: 6800c...921
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Du får sjekke hva du kan få ut av det økonomisk. Etter 5år går skillsmisser i taket i flere stater i USA. Skillsmisse før 5år, kort bidragstid. Rask skillsmisse. Etter 5år er gubben pålagt å betale ektefelle bidrag nærmest til evig tid. Anonymkode: a9c41...d95
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Prøv å finn et midlertidig bosted, om det så er sofaen til mor eller en venninne, mens du samtidig fortsetter jakten på ny bolig. Du trenger ikke nødvendigvis flytte umiddelbart etter å ha slått opp men bør ikke bli der i månedsvis. Anonymkode: 6f3f8...aa7 2 2
mangolassie Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Like greit å bare få sagt det og flytte ut så fort som mulig, bare få det overstått! Finn en sofa hos en venninne eller lei Airbnb så lenge, finn en (møblert) leilighet med korttidsleie. Det er mange muligheter, og bedre enn å daglig svikte deg selv litt ved å late som ting er greit. Heier på deg! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Er i samme situasjon nå, ettersom jeg fant ut at samboer var utro mot meg og jeg ikke klarte å bo der mer… bor nå hjemme hos pappa frem til jeg finner noe nytt, det er en liten knekk i selvtilliten men samtidig 100 ganger bedre enn å bo med noen man ikke vil være med. Det er også mye lettere for deg å gå videre med livet ditt når du har fått litt avstand fra det💕 Anonymkode: e2c22...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får sjekke hva du kan få ut av det økonomisk. Etter 5år går skillsmisser i taket i flere stater i USA. Skillsmisse før 5år, kort bidragstid. Rask skillsmisse. Etter 5år er gubben pålagt å betale ektefelle bidrag nærmest til evig tid. Anonymkode: a9c41...d95 Ikke er de gift og ikke bor de i Norge. Relevans?? Anonymkode: 75fff...d08 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får sjekke hva du kan få ut av det økonomisk. Etter 5år går skillsmisser i taket i flere stater i USA. Skillsmisse før 5år, kort bidragstid. Rask skillsmisse. Etter 5år er gubben pålagt å betale ektefelle bidrag nærmest til evig tid. Anonymkode: a9c41...d95 Få ut av det økonomisk? Hvilken relevans har ekteskap i USA med samboerskap i Norge å gjøre med hverandre? Anonymkode: 453b5...b93 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg ville prøvd å finne meg et sted å bo å få spikra den. Det føles godt å ha en plan. Er du helt ferdig å orker ikke bo under samme tak, så ville jeg ha flyttet midlertidig til et familiemedlem eller en venn. Anonymkode: fd868...46f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du får sjekke hva du kan få ut av det økonomisk. Etter 5år går skillsmisser i taket i flere stater i USA. Skillsmisse før 5år, kort bidragstid. Rask skillsmisse. Etter 5år er gubben pålagt å betale ektefelle bidrag nærmest til evig tid. Anonymkode: a9c41...d95 Men dette er vel i Norge? Og ikke er de gift heller. Lurt å lese før du svarer. Anonymkode: 73125...c0c 2
-Missi- Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg ville funnet meg en leilighet først jeg var "ung og dum " den gangen jeg skulle gå fra samboeren min og endte opp med å måtte bo med han et par måneder før jeg fant et sted å leie. Jeg ville hatt mest mulig klart før du sier noe å bo sammen etter man har gjort det slutt er et mareritt verfall var det slik for meg. Lykke til ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå