Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å jobbe i Australia i noen mnd etter fullført utdannelse (master økonomi). Kjenner jeg er litt lei av å bo i Norge, trenger litt forandring. Og lære litt om ny kultur. Samt bli kjent med folk. Vet noen hvordan det er bo der? Og folket der er de imøtekommende eller kalde som oss nordmenn? At det er lett å bli kjent med de f.eks på skolen, jobb osv. tenker også hvordan menn der er, om de er frempå osvz

Anonymkode: 7f362...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedproblemet er å få arbeidstillatelse. Det er IKKE enkelt! Det er i tillegg dyrt og krever mye jobb. Så hvis du tenker å jobbe i bare noen måneder i Australia, ville jeg heller dratt dit på ferie. Men australiere generelt er åpne og enkle å bli kjent med.

Anonymkode: 6af5b...bcf

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å jobbe i Australia i noen mnd etter fullført utdannelse (master økonomi). Kjenner jeg er litt lei av å bo i Norge, trenger litt forandring. Og lære litt om ny kultur. Samt bli kjent med folk. Vet noen hvordan det er bo der? Og folket der er de imøtekommende eller kalde som oss nordmenn? At det er lett å bli kjent med de f.eks på skolen, jobb osv. tenker også hvordan menn der er, om de er frempå osvz

Anonymkode: 7f362...342

Hvis du er en kald fisk, så er det kanskje ikke så lett å få kontakt med deg?😅.

Har vært i Australia i et par måneder og folk er som alle andre folkeslag: Noen er hyggelige, andre er direkte fiendtlige. Man kan ikke skjære alle over én kam. Som sagt tidligere i tråden er det veldig vanskelig å få arbeidstillatelse i Australia. Men du kan spare opp penger og jobbe som frivillig?🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...