AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #21 Skrevet 28. oktober 2022 Det høres ut for meg som om det er en idé å ta en prat veldig snart. Kanskje er ting i ferd med å endre seg for han også, men hvis ikke er det antagelig best for deg å avslutte så du slipper et knust hjerte? Anonymkode: 21d66...6c4
Mezzosoprena Skrevet 28. oktober 2022 #22 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): IKKE I ET FUCKFRIEND FORHOLD Anonymkode: e393b...c8b Det var da voldsomt da!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #23 Skrevet 28. oktober 2022 Takk for alle svar. Får ta en prat, og avklare. Føler ting har endret seg veldig mellom oss, emosjonelt sett. Så får ta praten på nytt.. Anonymkode: abbc6...ef9
exictence Skrevet 29. oktober 2022 #24 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takk for alle svar. Får ta en prat, og avklare. Føler ting har endret seg veldig mellom oss, emosjonelt sett. Så får ta praten på nytt.. Anonymkode: abbc6...ef9 Høres fornuftig ut. Det er ingen gjensidighet her mer, dersom du feks føler og vil noe mer enn ham. Ikke ha sex med ham lengre hvis ikke han føler det samme for deg. Det blir bare veldig vondt for deg de gangene dere ikke er sammen.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #25 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg synes, generelt, at både ord og handling er lite verdt uten den andre biten. Ord som ikke følges opp av handling er ikke mye verdt, men handling som ikke beskrives med ord er heller ikke mye verdt fordi handling så lett kan tolkes av den andre til å bety det de vil. Handling uten ord er derfor oppskriften på misforståelser, eller at man tror motparten mener noe mer med handlingen enn de egentlig gjør. Det åpner for mye skuffelse. Så, du er i en setting hvor du opplever at handling og ord ikke stemmer overens. De spriker liksom. Og ettersom du merker at her er du på vei til å bli følelsesmessig involvert ville jeg definitivt tatt en samtale med han og sagt at om dere skal ha et forhold der dere oppfører dere som kjærester, så må dere kalle dere det også. Hvis forholdet kun skal være sex, da kan dere ikke ha så nært vennskap samtidig. Eller beskriv det slik det passer deg, men en tydelighet og avklaring i både ord og handling høres fornuftig ut. Anonymkode: 1cda0...619
Embla Othea Skrevet 29. oktober 2022 #26 Skrevet 29. oktober 2022 Handling teller mer enn ord for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå