AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Del Skrevet 28. oktober 2022 Trenger bare at noen snakker hjertet mitt til fornuft. Ganske nytt bekjentskap. Gjensidig enighet om å holde ting vennskapelig. Sex en gang i uka. Treffes uten sex også. vedkommende tar kontakt og ringer hver dag, flere ganger om dagen. forteller meg sine innerste tanker. Vi kan snakke om absolutt alt, og er helt sprøtt like. Kjenner jeg holder på å falle hardt, av årsaker kan jeg ikke bare kutte kontakt heller. Så bekreftelsen jeg trenger: ord teller mer enn handlinger? Bare så jeg klarer å innse at det ikke blir noe mer. Anonymkode: abbc6...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det høres slitsomt ut. -Mann 29 Anonymkode: 718b6...1d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Del Skrevet 28. oktober 2022 For meg er det omvendt. Handling er det viktigste. Anonymkode: e6a93...3ab 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. oktober 2022 #4 Del Skrevet 28. oktober 2022 For meg er det stikk motsatt - handlinger teller alltid mer enn ord. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Del Skrevet 28. oktober 2022 For mange er det nok motsatt... For meg henger de to sammen, handlingen alene er ikke nødvendigvis nok. Anonymkode: 17aed...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Del Skrevet 28. oktober 2022 Handlinger er mye mer krevende enn ord. Ord er simpelt. Handlinger teller mest. Han her vil ikke være i et forhold, men ha tilgang til sex. Er det han opprettholder ved sine handlinger. Ikke la deg lure av deg selv - eller han Anonymkode: e5417...5ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hva mener du? Du syns han oppfører seg kjærestete og lurer på om du kan legge noe i det? Nei, for også de som ikke søker kjæreste kan oppføre seg sånn og man kan trives med noen og være glad i noen uten å ha kjærestefølelser også. Her skal du forholde deg til at han sier at det kun er vennskapelig sex mellom dere. Siden du har falt for han bør du avslutte hele greia istedet for å holde fast i halmstrå Anonymkode: e393b...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hadde ikke gjort meg emosjonelt tilgjengelig for noen som bare vil ha sex. Hadde bare kost meg med sexen. Anonymkode: 2d45f...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trenger bare at noen snakker hjertet mitt til fornuft. Ganske nytt bekjentskap. Gjensidig enighet om å holde ting vennskapelig. Sex en gang i uka. Treffes uten sex også. vedkommende tar kontakt og ringer hver dag, flere ganger om dagen. forteller meg sine innerste tanker. Vi kan snakke om absolutt alt, og er helt sprøtt like. Kjenner jeg holder på å falle hardt, av årsaker kan jeg ikke bare kutte kontakt heller. Så bekreftelsen jeg trenger: ord teller mer enn handlinger? Bare så jeg klarer å innse at det ikke blir noe mer. Anonymkode: abbc6...ef9 Nei motsatt handling er det som betyr noe og spesielt hvis ord og handling samsvarer. Mamnfolk og ord er verd ingenting har jeg lært. Det må underbygges med handling eller bare se på hva han gjør. Anonymkode: 80499...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Del Skrevet 28. oktober 2022 Teatrica skrev (5 timer siden): For meg er det stikk motsatt - handlinger teller alltid mer enn ord. IKKE I ET FUCKFRIEND FORHOLD Anonymkode: e393b...c8b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. oktober 2022 #11 Del Skrevet 28. oktober 2022 Teatrica skrev (5 timer siden): For meg er det stikk motsatt - handlinger teller alltid mer enn ord. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 28. oktober 2022 #12 Del Skrevet 28. oktober 2022 Nei omvendt for meg. Handling teller mer enn ord. Folk kan si mye uten at de mener det så ord alene stoler jeg ikke alltid på. Handling teller mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Del Skrevet 28. oktober 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Enig. I et kjæreste forhold ja. Ikke i et fuck friend forhold og med menn som sier rett ut at de bare vil være venner selvom man har sex Anonymkode: e393b...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Del Skrevet 28. oktober 2022 Warrior skrev (Akkurat nå): Nei omvendt for meg. Handling teller mer enn ord. Folk kan si mye uten at de mener det så ord alene stoler jeg ikke alltid på. Handling teller mye mer. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I et kjæreste forhold ja. Ikke i et fuck friend forhold og med menn som sier rett ut at de bare vil være venner selvom man har sex Anonymkode: e393b...c8b Anonymkode: e393b...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #15 Del Skrevet 28. oktober 2022 Er det ingen som leser mer enn overskriften her eller? 😂 Anonymkode: e393b...c8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuss Skrevet 28. oktober 2022 #16 Del Skrevet 28. oktober 2022 Du må ta utgangspunkt i hva han sier. Ord er bare ord uten handling. Handling trumfer derfor ord alene. Ord som følges opp med tilsvarende handling er derfor det beste. Dere har en muntlig avtale… som du ikke føler samsvarer med handlingene hans, derfor må du avklare dette forholdet på ny. Du finner ikke ut av dette uten å snakke med den andre personen det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #17 Del Skrevet 28. oktober 2022 Nei, omvendt! Ord teller ikke. Anonymkode: 4702b...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 28. oktober 2022 #18 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I et kjæreste forhold ja. Ikke i et fuck friend forhold og med menn som sier rett ut at de bare vil være venner selvom man har sex Anonymkode: e393b...c8b I alle slags forhold. Vennskap, fuckfriend forhold, kjæresteforhold osv. Som sagt ord alene er ikke alltid å stole på, men det er min mening. Andre har sin mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #19 Del Skrevet 28. oktober 2022 Warrior skrev (3 minutter siden): I alle slags forhold. Vennskap, fuckfriend forhold, kjæresteforhold osv. Som sagt ord alene er ikke alltid å stole på, men det er min mening. Andre har sin mening. Herregud som dere mindfucker og ødelegger ts. Klart at når han sier det bare er vennskapelig så skal man ikke legge noe mer i sex og kontakt, menn puler hvem som helst uten å legge noe i det og det er mange som også søker noe tilsvarende forhold å prate mye sammen for å få dekket behov men uten forpliktelsen og følelsene et ekte forhold medfører Anonymkode: e393b...c8b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 28. oktober 2022 #20 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Herregud som dere mindfucker og ødelegger ts. Klart at når han sier det bare er vennskapelig så skal man ikke legge noe mer i sex og kontakt, menn puler hvem som helst uten å legge noe i det og det er mange som også søker noe tilsvarende forhold å prate mye sammen for å få dekket behov men uten forpliktelsen og følelsene et ekte forhold medfører Anonymkode: e393b...c8b Skal jeg lyve da å si at ord teller mer enn handling?🤔 Nei jeg er bare ærlig og har min mening. Ja det er alltid viktig å si at det bare er vennskapelig når man ikke vil noe mer, men det betyr ikke at ord alene alltid er til å stole på. Det kan skje under et fuckfriend forhold at mannen eller kvinnen eller begge får følelser og plutselig vil noe mer. Ofte blir man da mer knyttet og forteller om ting man ikke forteller til hvem som helst. Det er ikke så vanlig under et fuckfriend forhold uten at man begynner å føle noe mer for personen, men det er mer vanlig igjen blant bestevenner man stoler på. Uansett lurt å snakke sammen igjen synes jeg. Kun de det gjelder som vet om de føler noe mer og vil noe mer eller ikke. Nei alle puler ikke hvem som helst. Endret 28. oktober 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå