Gå til innhold

Til de som bor i Stavanger, hvordan er det å bo der og hvor er det fint å bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kanskje aktuelt for me å flytte dit. Er klar over vær og vind, men tror det går fint 

Anonymkode: c3047...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på, men tror det blir for dyrt der for meg.

Anonymkode: 1ae91...a4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 10.51):

Blir kanskje aktuelt for me å flytte dit. Er klar over vær og vind, men tror det går fint 

Har du barn? 

Anonymkode: 5b916...281

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har du barn? 

Nei, har ikke det-ts

Skrevet

Liker Forus/gausel/lura jeg

Anonymkode: c5b29...162

Skrevet

Jeg trives veldig godt i Stavanger, når man ser bort fra drittværet 😅 Oppvokst på Østlandet, men har bodd her de siste ti årene. 

Fordeler: ganske rimelige boligpriser, mildt klima for oss som er hageinteresserte, lite is og snø om vinteren, stille og rolige boligområder midt i byen med tilgang til fine friluftsområder, ellers kort vei til mange flotte fjellturer og strender. 

Ulemper: regn og vind! Liten flyplass, dyrt/tungvint å reise til utlandet. Brunsnegler overalt 🥴 Tungvint å stå på ski om man er glad i det. 

Fine områder å bo: Storhaug, jeg bor her og trives kjempegodt! Ellers kunne jeg vel vurdert Stokka/Eiganes eller Våland. Hører mange trives på Tasta også, uten at jeg har vært der så ofte. Ellers er det også mye fint i Sandnes/Ganddal og enda lenger sørover. 

Anonymkode: 035ef...a6a

• Liker 1
Skrevet

Bodde i Stavanger tidlig 20 årene. Likte stokka veldig godt. Er du ung så ville jeg kanskje prøvd Stavanger først fordi utelivet er veldig bra der. 

Har nå barn og bor i nabobyen Sandnes. Trives veldig godt her. Helt ypperlig for småbarnsforeldre. Mange flotte turområder. Byen er under stor forvandling og utvikling. Trekke frem Rutenparken, Sandvedparken og Vitenfabrikken som ligger sentralt til. 

Å ikke minst det er billigere å bo i Sandnes. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...