AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Nysgjerrig på deres erfaringer i det moderne datemarkedet. Hva gjør dere? Hvordan møter dere folk? Hvordan går det? Hvordan var deres siste date? Hvordan opplever dere "kjøttmarkedet"? Er det like kynisk som mange sier? Hvordan ser dere på menn på egen alder? Er det vanskelig finne bra folk? Hvorfor/ hvorfor ikke? Anonymkode: 8023f...f70
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Mitt inntrykk er at mange dater og ligger med flere samtidig, oftest uten å si noe om det. Man må visst bare anta at den man dater holder på med flere med mindre man eksplisitt avtaler å være eksklusive. Det er vanskelig for de av oss som ikke liker å ligge rundt og som ønsker å møte noen med samme syn på seksualitet og smittevern. Anonymkode: f1722...f88 3 2
exictence Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Jeg tror generelt sett er det veldig vanskelig å finne en kjæreste. Man treffes, og så skal det liksom være full klaff på alle måter med en gang, ellers er det farvel og gå tilbake og sveipe videre på datingappen. Mange av oss gir appen en ny sjanse, fremfor å gi daten en ny sjanse. Det er trist. En jeg møtte en gang, synes jeg var hyggelig og tenkte med meg selv at jeg ville møte ham på nytt. Han var interessert, og litt for ivrig med å vite om jeg var like interessert. Det kunne ikke jeg si på daværende tidspunkt. Da fikk jeg en følelse av at han ikke ville treffes igjen, for det var bortkastet. Hm, tror det er vanskelig. Men tror uansett å finne kjærligheten er vanskelig. Endret 28. oktober 2022 av exictence 2
GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nysgjerrig på deres erfaringer i det moderne datemarkedet. Hva gjør dere? Hvordan møter dere folk? Hvordan går det? Hvordan var deres siste date? Hvordan opplever dere "kjøttmarkedet"? Er det like kynisk som mange sier? Hvordan ser dere på menn på egen alder? Er det vanskelig finne bra folk? Hvorfor/ hvorfor ikke? Anonymkode: 8023f...f70 Ja siste date var en 50 årig trailer sjåfør som svarte da jeg spurte at han var interessert i noe seriøst. Møttes. Grei nok til kaffe.. tok meg på rompa så fort han fikk sjansen og etter vi dro hvert til vårt ble alt bare sex fiksert og jeg sa i fra at er du som du er nå er jeg ikke interessert. Men fortsatte i samme duren. Helt til han absolutt skulle vise hvor stor og hard han var, blokkerte jeg han. Æsj vulgær og ufyselig så nå blir det en stund til jeg gidder noe sånt styr igjen. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 I Norge er dating ødelagt og snart en historie, spesielt med de yngre. Andre land gjør det bedre, fordi de har ikke en stygg liggekultur som vi har her. Anonymkode: 8544b...0a8 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Problemet er at vi leter etter den perfekte partner. Han må ha god økonomi, være kjekk, trent, ha bil, god jobb, være i god i fysisk og psykisk form, ikke være fuckboy. Vi er for kravstore. For mange år siden, fra 2000 og til 2011, f.eks. Så hadde man mindre utvalg, veldig få som var aktive på datingapper. Man var ikke så kresen. Og som regel fokuserte man på en om gangen, fordi man ikke hadde mye å velge mellom, på den tiden ser man også hvordan frisyren til kvinner var på den tiden, mye tuppert hår, blondfarge, svart mascara, mass lilla øyenskygge, beige lepper, og kvinner idag tar mere vare på seg selv nå, vi har blitt flinkere med hår, du ser sjeldent idag noen som går med tuppert hår, og rar sminke. Og det var heller ikke vanlig å være ff lenge, også bestemme seg for nei hun vil jeg ikke være med.man ble rett og slett kjærester. Det var også vanlig å bli kjent med menn f.eks på utesteder, i bussen/trikken, på flyplassen. På butikken. En liiten tb😅😂 dagens 13-14 åringer ser meget bra ut. Da jeg gikk i 8 klasse, gikk jeg fremdeles i hello kitty tskjorte. Anonymkode: 3d283...a86 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Møtes mest over nett. Før var det ute på byen men menn ser damer som kjøtt begge steder og det er vanskelig å finne noen som er bra og ikke dehumaniserer damer til et pulehull uten personlighet og følelser. Jeg er feminist pga kvinnesynet til menn har blitt verre i allfall kommer mye bedre til uttrykk nå enn før. Anonymkode: 59b80...334 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): I Norge er dating ødelagt og snart en historie, spesielt med de yngre. Andre land gjør det bedre, fordi de har ikke en stygg liggekultur som vi har her. Anonymkode: 8544b...0a8 Hvis vi har en stygg liggekultur, som du sier, så betyr jo det at vi aldri har hatt dating som kan bli ødelagt. En stygg liggekultur dukket ikke opp fra ingensteds. Dessuten: land med sterk sosial og religiøs kontroll, er vel ikke det vi vil sammenligne oss med. Anonymkode: a30a7...b19 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 I dagens datekultur med ulike dateapper har man generelt altfor mange muligheter til å klare å velge og holde seg til bare én. Selv om ting klaffer har folk en tendens til å tenke "men det er jo så mange der ute, kanskje neste klaffer enda bedre?". Som oftest gjør de ikke det. Men det blir en evig runddans. Anonymkode: da4e8...827 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg er en mann i slutten av tyveårene. Jeg er veltrent, men har ikke store muskler. Er høyt utdannet og tjener svært godt, men viser ikke dette i livsstil og klær. Er godt likt av venner og kollegaer, og får lett nye venner og bekjente, så tror ikke personligheten er så ille heller. Ser på meg selv som en bra fyr. Likevel har jeg lite suksess i dating. De færreste jenter vil møte meg mer enn 1-2 ganger. De gangene noen vil møte meg flere ganger så har det i det siste vist seg at de ligger med andre parallelt med å date meg eller har andre store blinkende varsellamper, og da velger jeg hver gang å avslutte. I tillegg blir man dumpet ut av det blå, selv etter flere måneders dating så har jeg erfart å bli forkastet over natten. Jeg orker det rett og slett ikke mer. Det er så mange useriøse damer der ute. Ser jo til stadighet damer klage om useriøse menn, men det virker jaggu som om jenter oppsøker noen skikkelige drittsekker. Jeg og flere andre menn jeg kjenner er likedan som meg med nesten ingen suksess til tross for det jeg ville tenkt var gode forutsetninger. Eneste måten å få litt suksess er å gå VELDIG ned i standard. Virker som de eneste som trives i dagens dating er de aller mest attraktive. De kjekkeste guttene puler rundt med alle jenter, og kun de peneste/beste jentene klarer å få de kjekkeste mennene som kjærester. I mellomtiden ligger de litt mindre pene jentene rundt med masse kjekkaser, og blir gradvis mindre attraktive for oss vanlige menn. Både i form av at de blir eldre, og at vi ikke har lyst å være det trygge og stabile valget etter de har fått mye bagasje gjennom å jakte kjekkaser gjennom 20-åra. Og nei, jeg er ikke alene om denne meningen. Jeg snakker både for meg og mange kompiser. Jeg observerer også at dette skrives mye om med jevne mellomrom på dette forumet. Dette er noe vi ikke sier høyt i damers nærvær, fordi vi vet det blir så mye klaging. Det er dog vanlige innrømmelser blant kamerater vi stoler på. Da er vi altså stuck. Mange som ikke finner noen, både menn og kvinner. Jeg tror det eneste som hadde hjulpet var om damer ble mer realistiske i hvem de kan få som kjærester. Det tror jeg ikke kommer til å skje, og jeg skjønner jo at de vil ligge med det beste de kan få. Jeg har møtt mange jenter som ligger med gutter som er laaangt mer attraktive enn de selv (jeg har venner av begge kjønn, så ja, jeg får høre mye slikt av jenter) men som blir dumpet fordi de klarer ikke å innse at de selv ikke er aktuelle som kjærester for disse mennene. Jeg har egentlig akseptert at jeg må enten endre meg veldig mye i form av å få større muskler, bli mer moteriktig kledd, være mer "spennende", eller forbli singel. Jeg syns egentlig det er greit. Et rolig, stabilt liv er fint det også. Jeg er heldig som har gode venner og hobbyer jeg liker å drive med. Jeg har også langt bedre inntekt og økonomi enn de fleste jeg kjenner. Jeg ser ikke for meg noe fremtidsscenario hvor jeg ikke vil klare meg bra som singel, så det enkleste er å melde seg ut av alt jaget etter damer som forkaster deg for den minste feil. Jeg ser ikke heller for meg å møte noen i 30-årene som ikke har ligget rundt som bare det. Lurer på om jeg endrer mening om noen år. Erfaringsmessig så endrer man litt tanker om ting etterhvert som årene går. Jeg ser for meg at jeg får andre tanker om dating og partnerskap i fremtiden. Vi får se hvor det fører hen. Anonymkode: 93c05...a8c 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er en mann i slutten av tyveårene. Jeg er veltrent, men har ikke store muskler. Er høyt utdannet og tjener svært godt, men viser ikke dette i livsstil og klær. Er godt likt av venner og kollegaer, og får lett nye venner og bekjente, så tror ikke personligheten er så ille heller. Ser på meg selv som en bra fyr. Likevel har jeg lite suksess i dating. De færreste jenter vil møte meg mer enn 1-2 ganger. De gangene noen vil møte meg flere ganger så har det i det siste vist seg at de ligger med andre parallelt med å date meg eller har andre store blinkende varsellamper, og da velger jeg hver gang å avslutte. I tillegg blir man dumpet ut av det blå, selv etter flere måneders dating så har jeg erfart å bli forkastet over natten. Jeg orker det rett og slett ikke mer. Det er så mange useriøse damer der ute. Ser jo til stadighet damer klage om useriøse menn, men det virker jaggu som om jenter oppsøker noen skikkelige drittsekker. Jeg og flere andre menn jeg kjenner er likedan som meg med nesten ingen suksess til tross for det jeg ville tenkt var gode forutsetninger. Eneste måten å få litt suksess er å gå VELDIG ned i standard. Virker som de eneste som trives i dagens dating er de aller mest attraktive. De kjekkeste guttene puler rundt med alle jenter, og kun de peneste/beste jentene klarer å få de kjekkeste mennene som kjærester. I mellomtiden ligger de litt mindre pene jentene rundt med masse kjekkaser, og blir gradvis mindre attraktive for oss vanlige menn. Både i form av at de blir eldre, og at vi ikke har lyst å være det trygge og stabile valget etter de har fått mye bagasje gjennom å jakte kjekkaser gjennom 20-åra. Og nei, jeg er ikke alene om denne meningen. Jeg snakker både for meg og mange kompiser. Jeg observerer også at dette skrives mye om med jevne mellomrom på dette forumet. Dette er noe vi ikke sier høyt i damers nærvær, fordi vi vet det blir så mye klaging. Det er dog vanlige innrømmelser blant kamerater vi stoler på. Da er vi altså stuck. Mange som ikke finner noen, både menn og kvinner. Jeg tror det eneste som hadde hjulpet var om damer ble mer realistiske i hvem de kan få som kjærester. Det tror jeg ikke kommer til å skje, og jeg skjønner jo at de vil ligge med det beste de kan få. Jeg har møtt mange jenter som ligger med gutter som er laaangt mer attraktive enn de selv (jeg har venner av begge kjønn, så ja, jeg får høre mye slikt av jenter) men som blir dumpet fordi de klarer ikke å innse at de selv ikke er aktuelle som kjærester for disse mennene. Jeg har egentlig akseptert at jeg må enten endre meg veldig mye i form av å få større muskler, bli mer moteriktig kledd, være mer "spennende", eller forbli singel. Jeg syns egentlig det er greit. Et rolig, stabilt liv er fint det også. Jeg er heldig som har gode venner og hobbyer jeg liker å drive med. Jeg har også langt bedre inntekt og økonomi enn de fleste jeg kjenner. Jeg ser ikke for meg noe fremtidsscenario hvor jeg ikke vil klare meg bra som singel, så det enkleste er å melde seg ut av alt jaget etter damer som forkaster deg for den minste feil. Jeg ser ikke heller for meg å møte noen i 30-årene som ikke har ligget rundt som bare det. Lurer på om jeg endrer mening om noen år. Erfaringsmessig så endrer man litt tanker om ting etterhvert som årene går. Jeg ser for meg at jeg får andre tanker om dating og partnerskap i fremtiden. Vi får se hvor det fører hen. Anonymkode: 93c05...a8c Jeg kjenner ikke din situasjon, og skal være forsiktig med å komme med noen råd her, men likevel: for meg er det to «løsninger» som ligger nær her: det ene er å vurdere om du selv sikter for høyt (som du sier kvinner gjør). Du sier du må gå «langt ned i standard» for å få suksess i dating - kanskje det er dette som er ditt nivå? Det andre er å prøve å videreutvikle mer med venner. Du skriver du har mange venner og at de liker deg - det er ikke mulig å utvikle et forhold der? Dette er jo folk du allerede liker og som liker deg (som venner), og noen får lettere fram sine gode sider på andre måter enn gjennom dating. Anonymkode: 2ae32...054 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Virker som de eneste som trives i dagens dating er de aller mest attraktive. De kjekkeste guttene puler rundt med alle jenter, og kun de peneste/beste jentene klarer å få de kjekkeste mennene som kjærester. I mellomtiden ligger de litt mindre pene jentene rundt med masse kjekkaser, og blir gradvis mindre attraktive for oss vanlige menn. Både i form av at de blir eldre, og at vi ikke har lyst å være det trygge og stabile valget etter de har fått mye bagasje gjennom å jakte kjekkaser gjennom 20-åra. Og nei, jeg er ikke alene om denne meningen. Jeg snakker både for meg og mange kompiser. Jeg observerer også at dette skrives mye om med jevne mellomrom på dette forumet. Dette er noe vi ikke sier høyt i damers nærvær, fordi vi vet det blir så mye klaging. Det er dog vanlige innrømmelser blant kamerater vi stoler på. Dette er kontroversielt. Men jeg tror du har rett. Selv har jeg holdt meg unna menn og dating helt bedisst de siste 20 årene, nettopp fordi jeg ikke ønsker å bygge meg opp bagasje. Vet ikke om dette gjør meg attraktiv, men jeg har tanker om at dersom man bygger seg opp som menneske, med interesser, økonomi, utdannelse og en helhetlig livsfilosofi, så vil man bli attraktiv over tid. Har også tenkt ut selv at der jeg som ung var skuffet over menn, og ofte kunne kle meg ganske maskulint for å unngå oppmerksomhet, så tør jeg nå i mye større grad å ta plass som kvinne, med pene klær, sminke og at jeg viser tydelig i det daglige at jeg er en heterofil kvinne. Dette har gjort meg lykkeligere. Jeg har håp om at når barna blir store, skal jeg gjennom trening og denne kultiveringen av det feminine selvet som jeg nå driver med, kunne tiltrekke meg en fornyftig og hyggelig mann til slutt. Men da er jeg sikkert over 50. Tror du det vil funke? Anonymkode: b6910...820 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg er en mann i slutten av tyveårene. Jeg er veltrent, men har ikke store muskler. Er høyt utdannet og tjener svært godt, men viser ikke dette i livsstil og klær. Er godt likt av venner og kollegaer, og får lett nye venner og bekjente, så tror ikke personligheten er så ille heller. Ser på meg selv som en bra fyr. Likevel har jeg lite suksess i dating. De færreste jenter vil møte meg mer enn 1-2 ganger. De gangene noen vil møte meg flere ganger så har det i det siste vist seg at de ligger med andre parallelt med å date meg eller har andre store blinkende varsellamper, og da velger jeg hver gang å avslutte. I tillegg blir man dumpet ut av det blå, selv etter flere måneders dating så har jeg erfart å bli forkastet over natten. Jeg orker det rett og slett ikke mer. Det er så mange useriøse damer der ute. Ser jo til stadighet damer klage om useriøse menn, men det virker jaggu som om jenter oppsøker noen skikkelige drittsekker. Jeg og flere andre menn jeg kjenner er likedan som meg med nesten ingen suksess til tross for det jeg ville tenkt var gode forutsetninger. Eneste måten å få litt suksess er å gå VELDIG ned i standard. Virker som de eneste som trives i dagens dating er de aller mest attraktive. De kjekkeste guttene puler rundt med alle jenter, og kun de peneste/beste jentene klarer å få de kjekkeste mennene som kjærester. I mellomtiden ligger de litt mindre pene jentene rundt med masse kjekkaser, og blir gradvis mindre attraktive for oss vanlige menn. Både i form av at de blir eldre, og at vi ikke har lyst å være det trygge og stabile valget etter de har fått mye bagasje gjennom å jakte kjekkaser gjennom 20-åra. Og nei, jeg er ikke alene om denne meningen. Jeg snakker både for meg og mange kompiser. Jeg observerer også at dette skrives mye om med jevne mellomrom på dette forumet. Dette er noe vi ikke sier høyt i damers nærvær, fordi vi vet det blir så mye klaging. Det er dog vanlige innrømmelser blant kamerater vi stoler på. Da er vi altså stuck. Mange som ikke finner noen, både menn og kvinner. Jeg tror det eneste som hadde hjulpet var om damer ble mer realistiske i hvem de kan få som kjærester. Det tror jeg ikke kommer til å skje, og jeg skjønner jo at de vil ligge med det beste de kan få. Jeg har møtt mange jenter som ligger med gutter som er laaangt mer attraktive enn de selv (jeg har venner av begge kjønn, så ja, jeg får høre mye slikt av jenter) men som blir dumpet fordi de klarer ikke å innse at de selv ikke er aktuelle som kjærester for disse mennene. Jeg har egentlig akseptert at jeg må enten endre meg veldig mye i form av å få større muskler, bli mer moteriktig kledd, være mer "spennende", eller forbli singel. Jeg syns egentlig det er greit. Et rolig, stabilt liv er fint det også. Jeg er heldig som har gode venner og hobbyer jeg liker å drive med. Jeg har også langt bedre inntekt og økonomi enn de fleste jeg kjenner. Jeg ser ikke for meg noe fremtidsscenario hvor jeg ikke vil klare meg bra som singel, så det enkleste er å melde seg ut av alt jaget etter damer som forkaster deg for den minste feil. Jeg ser ikke heller for meg å møte noen i 30-årene som ikke har ligget rundt som bare det. Lurer på om jeg endrer mening om noen år. Erfaringsmessig så endrer man litt tanker om ting etterhvert som årene går. Jeg ser for meg at jeg får andre tanker om dating og partnerskap i fremtiden. Vi får se hvor det fører hen. Anonymkode: 93c05...a8c Ikke kast bort tiden din med norske damer. Du vil ha MYE bedre lykke i andre europeiske land. Anonymkode: 8544b...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #15 Skrevet 28. oktober 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner ikke din situasjon, og skal være forsiktig med å komme med noen råd her, men likevel: for meg er det to «løsninger» som ligger nær her: det ene er å vurdere om du selv sikter for høyt (som du sier kvinner gjør). Du sier du må gå «langt ned i standard» for å få suksess i dating - kanskje det er dette som er ditt nivå? Det andre er å prøve å videreutvikle mer med venner. Du skriver du har mange venner og at de liker deg - det er ikke mulig å utvikle et forhold der? Dette er jo folk du allerede liker og som liker deg (som venner), og noen får lettere fram sine gode sider på andre måter enn gjennom dating. Anonymkode: 2ae32...054 Ønsker ikke at tråden skal handle om meg. Ville bare dele erfaringer fra meg og mine kompiser som stort sett er i slutten av tyveårene, om enn det er kontroversielt. Men for å svare kort: 1. jeg har lenge fundert på om jeg sikter for høyt, men har landet på at det gjør jeg ikke. Jeg har mest slitt de siste årene, og mener jeg bør kunne forvente å finne noen som ikke ligger rundt, ikke er overvektig og som har en jobb eller er i slutten av studier. Det er stort sett utgangspunktet for å dra på date, men jeg rekker ikke å bli godt kjent med de og verifisere kompatibilitet eller vise mine bedre sider før de går videre. 2. Noen av de er aktuelle, men jeg ikke for de. Jeg tror igjen de sikter for høyt. De som ikke er aktuelle er stort sett de som ikke i tilstrekkelig grad tar vare på seg selv fysisk eller mentalt. For å nevne flere ting jeg kom på etter forrige innlegget. Illusjonen om at det alltid er noen nye og bedre der ute er også svært vesentlig. SoMe bombarderer oss med glansbilder, og apper gir oss nye mennesker å treffe etter bare et sveip. Mennesker håndterer ikke det å ha (illusjonen av) mange valg. Det er veldokumentert, les for eksempel her https://thedecisionlab.com/reference-guide/economics/the-paradox-of-choice Funderer litt på hvorfor jeg engasjerer meg i å skrive her. Tror jeg håper å nå ut til andre der ute som er slik som meg. Det er så mye enklere å akseptere singelstatusen når man vet hvor forskrudd datingkulturen er blitt fremfor at det er en selv som er problemet. Anonymkode: 93c05...a8c 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #16 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann i slutten av tyveårene. Jeg er veltrent, men har ikke store muskler. Er høyt utdannet og tjener svært godt, men viser ikke dette i livsstil og klær. Er godt likt av venner og kollegaer, og får lett nye venner og bekjente, så tror ikke personligheten er så ille heller. Ser på meg selv som en bra fyr. Likevel har jeg lite suksess i dating. De færreste jenter vil møte meg mer enn 1-2 ganger. De gangene noen vil møte meg flere ganger så har det i det siste vist seg at de ligger med andre parallelt med å date meg eller har andre store blinkende varsellamper, og da velger jeg hver gang å avslutte. I tillegg blir man dumpet ut av det blå, selv etter flere måneders dating så har jeg erfart å bli forkastet over natten. Jeg orker det rett og slett ikke mer. Det er så mange useriøse damer der ute. Ser jo til stadighet damer klage om useriøse menn, men det virker jaggu som om jenter oppsøker noen skikkelige drittsekker. Jeg og flere andre menn jeg kjenner er likedan som meg med nesten ingen suksess til tross for det jeg ville tenkt var gode forutsetninger. Eneste måten å få litt suksess er å gå VELDIG ned i standard. Virker som de eneste som trives i dagens dating er de aller mest attraktive. De kjekkeste guttene puler rundt med alle jenter, og kun de peneste/beste jentene klarer å få de kjekkeste mennene som kjærester. I mellomtiden ligger de litt mindre pene jentene rundt med masse kjekkaser, og blir gradvis mindre attraktive for oss vanlige menn. Både i form av at de blir eldre, og at vi ikke har lyst å være det trygge og stabile valget etter de har fått mye bagasje gjennom å jakte kjekkaser gjennom 20-åra. Og nei, jeg er ikke alene om denne meningen. Jeg snakker både for meg og mange kompiser. Jeg observerer også at dette skrives mye om med jevne mellomrom på dette forumet. Dette er noe vi ikke sier høyt i damers nærvær, fordi vi vet det blir så mye klaging. Det er dog vanlige innrømmelser blant kamerater vi stoler på. Da er vi altså stuck. Mange som ikke finner noen, både menn og kvinner. Jeg tror det eneste som hadde hjulpet var om damer ble mer realistiske i hvem de kan få som kjærester. Det tror jeg ikke kommer til å skje, og jeg skjønner jo at de vil ligge med det beste de kan få. Jeg har møtt mange jenter som ligger med gutter som er laaangt mer attraktive enn de selv (jeg har venner av begge kjønn, så ja, jeg får høre mye slikt av jenter) men som blir dumpet fordi de klarer ikke å innse at de selv ikke er aktuelle som kjærester for disse mennene. Jeg har egentlig akseptert at jeg må enten endre meg veldig mye i form av å få større muskler, bli mer moteriktig kledd, være mer "spennende", eller forbli singel. Jeg syns egentlig det er greit. Et rolig, stabilt liv er fint det også. Jeg er heldig som har gode venner og hobbyer jeg liker å drive med. Jeg har også langt bedre inntekt og økonomi enn de fleste jeg kjenner. Jeg ser ikke for meg noe fremtidsscenario hvor jeg ikke vil klare meg bra som singel, så det enkleste er å melde seg ut av alt jaget etter damer som forkaster deg for den minste feil. Jeg ser ikke heller for meg å møte noen i 30-årene som ikke har ligget rundt som bare det. Lurer på om jeg endrer mening om noen år. Erfaringsmessig så endrer man litt tanker om ting etterhvert som årene går. Jeg ser for meg at jeg får andre tanker om dating og partnerskap i fremtiden. Vi får se hvor det fører hen. Anonymkode: 93c05...a8c Vil gjerne møte deg jeg😊 Anonymkode: 3d283...a86 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #17 Skrevet 28. oktober 2022 Det går egentlig ganske dritt! Får masse oppmerksomhet, mange som vil på date med meg, men når alt kommer til alt så vil ingen ha forhold. Ligge vil de, men forhold vil de ikke ha. Løsningen på det problemet ble rett og slett at jeg har en jeg ligger med jevnlig og går på dates uten å ligge med de. Ligging får bli når de har bestemt seg for å utforske om det faktisk kan bli noe seriøst ut av det. På denne måten slipper jeg å ligge rundt, jeg har god sex med en jeg kjenner godt og jeg får luket ut de som bare er ute etter sex når jeg dater. Anonymkode: dca52...a53 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #18 Skrevet 28. oktober 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det går egentlig ganske dritt! Får masse oppmerksomhet, mange som vil på date med meg, men når alt kommer til alt så vil ingen ha forhold. Ligge vil de, men forhold vil de ikke ha. Løsningen på det problemet ble rett og slett at jeg har en jeg ligger med jevnlig og går på dates uten å ligge med de. Ligging får bli når de har bestemt seg for å utforske om det faktisk kan bli noe seriøst ut av det. På denne måten slipper jeg å ligge rundt, jeg har god sex med en jeg kjenner godt og jeg får luket ut de som bare er ute etter sex når jeg dater. Anonymkode: dca52...a53 Hva hvis den du dater kan tenke seg noe seriøst med deg, men finner ut at du har ligget med en annen mens dere har datet? Anonymkode: 93c05...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #19 Skrevet 28. oktober 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Får masse oppmerksomhet, mange som vil på date med meg, men når alt kommer til alt så vil ingen ha forhold. Ligge vil de, men forhold vil de ikke ha. Du får kun sex med de du vil ha, og de du kan få for forhold vil du ikke ha - er ikke det nærmere sannheten? Det er jo dette det stort sett koker ned til i dagens kjønnsmarked. Damene har masse tilbud, men "alle" vil ha de mest attraktive. Det er jo greit og forståelig, men da blir det jo stort sett sex da. Det er ikke slik at plutselig kan alle få en av de mest attraktive mennene, selv om de er veldig tilgjengelig via tinder. Det er jo et regnestykke som ikke går opp, med mindre det kun er snakk om sex. Anonymkode: d9bd0...e66 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #20 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I Norge er dating ødelagt og snart en historie, spesielt med de yngre. Andre land gjør det bedre, fordi de har ikke en stygg liggekultur som vi har her. Anonymkode: 8544b...0a8 👌 Anonymkode: ee5fb...d5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå