AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Min 2 åring har mange blåmerker på leggene det ser ut som noen klemmer hardt med fingrene. Nå tenkte jeg på barnehagen da de stadig for inn nye vikarer og sikkert klemmer for hardt når dem skal skifte. Burde jeg si ifra om dette eller bare følge med og se om det blir verre? Anonymkode: f4e9d...498
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Mine fikk slike da de dunket borti ting. Enten fordi de sparket bort leker eller møbler, eller fordi de dumpet ned på gulvet uten å tenke på om det lå noe der fra før. Det trengte ikke å gjøre så vondt at de begynte å gråte, blåmerkene kom likevel. Guttungen var verst og hadde alltid slike merker. Det kunne variere litt mer på hvor mange jentene hadde til enhver tid. Jeg tror ikke dette er spesielt plagsomt for dem. Anonymkode: 5feab...bf4 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Mitt barn har ofte blåmerker på leggene. Hun er nå 5 år. De får lett blåmerker og leggene er lett utsatt når de leker og beveger seg så har aldri trodd at det skyldes annet enn lek 😊 Anonymkode: 62be6...307 2
LedigNavn Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Det der ser for meg ut som helt typiske blåmerker fra lek. Er vel ikke mange 2-åringer som ikke har sånne legger. 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Min er ikke året enda, og veksler mellom krabbing og vaklete gange. Hennes legger kan se slik ut, for hun deiser ned på knærne, eller krabber over alt mulig. Anonymkode: 6876c...d84 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Min 3 åring ser ikke ut, støtt og stadig blåmerker. Han klatrer, slenger seg ned fra ting, trikser på sparkesykkel, skader seg i lekestativer. Selvfølgelig mindre nå som han har på tykke ytterklær, men får det når han er inne! Men kan se ut som flere håndtrykk etter hverandre på det bildet ja. Umulig å si! Før var jeg redd noen skulle tro jeg mishandlet barnet mitt, men ingen er jo det. De vet hvordan han er! Anonymkode: 30f05...f50 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 åh hjelpe meg for hysteri. hallo du har et barn som sikkert kan falle og dulte bort i ting som andre barn gjør. Nei på med beskyttelsesdrakt og verneutstyr bør du gjøre. Anonymkode: e49cc...f9b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Min er 3 år, og har alltid masse små blåmerker foran på leggene. Det har han vel hatt siden siden han begynte å sitte på leggene når han leker. Anonymkode: fb3e4...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): åh hjelpe meg for hysteri. hallo du har et barn som sikkert kan falle og dulte bort i ting som andre barn gjør. Nei på med beskyttelsesdrakt og verneutstyr bør du gjøre. Anonymkode: e49cc...f9b Jeg tror det holder å trygge henne med at dette er helt vanlig. Trenger ikke å gjøre narr i tillegg. Det er ganske vanlig å være litt mer hysterisk enn det som er nødvendig uten at noen tar spesielt stor skade av det. Anonymkode: 5feab...bf4 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 om jeg skulle sammenligne med blåmerkene mine barn har på leggen, så ville du trodd de vart tråkka på av ellefanter... Anonymkode: 7d461...d67 2
Ulrikke Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Sånn så min ut fra hun var 1 år til langt uti barneskolen. Lek og aktivitet, og hun ante aldri hvordan hun hadde fått dem... Hadde aldri grunn til å mistenke noe annet! 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Det TS. Tusen takk for alle svarene da skal jeg slutte å bekymre meg 😊✌️ Dumt av meg å beskylde barnehagen 🙈 men har sett at noen kan vare røffe med barna under påkledning, tenkte om de kunne være tilfellet. Men det er de nok ikke, og ja jeg kan være hysterisk iblant 😅🤣 Anonymkode: f4e9d...498 1 1
RockyRose Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 Min hadde og sånne ofte når han var mindre. Eg var redd det var eg som hadde holdt for fast når eg bytta bleie, men ein held jo (i alle fall eg) meir nede med anklane, og ofte held meir på baksida av leggane enn framsida når dei er så store? Så såg eg når han krøyp rundt og hoppa rundt på harde klossar, så det måtte vere derifrå 🙈😂
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg er voksen og får kjempelett blåmerker. Jeg aner ikke hva jeg får blåmerker av. Men det er typisk på leggene. Jeg dulter borti ting og sitter med leggene inntil bordben, så det er nok det. Anonymkode: cdd24...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå