Sin Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Kan vi servere tapas på nyttårsaften, eller forventer folk tre-retters middag? Har invitert flere enn vi egentlig har plass til rundt spisebordet, og da er det mye greiere å servere tapas. I tillegg kommer det en vegetarianer. Hva synes dere? Noen som eventuelt har forslag til litt "finere" tapasretter?
Gjest Melk Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 Jeg synes tapas gjør seg flott som mat på nyttårsaften.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 Sikkert godt med tapas etter en måned med ribbefett og pepperkaker
Gjest fgds Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 jeg selv har ikke villet valgt Tapas på en nyttåraften. jeg selv forventer noe annet enn hva jeg spiser resten av året. man behøver da ikke ha noe feit julemat.
Mrs. K Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 Jeg spiser aldri tapas ellers, så det hadde vært helt flott for meg å få det på en nyttårsaften
Gjest vimse Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Det syns jeg dere kan! Fordelen med slik mat er at man også kan ha det som nattmat seinere hvis det skulle være aktuelt
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #8 Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes tapas er en kjempegod i de
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2005 #9 Skrevet 4. desember 2005 Enig, tapas er en super idè. Selv inviterte jeg til spleisefest på nyttårsaften i fjor. Jeg spurte alle gjestene om de kunne ta med seg noe mat hver og ut av det ble det ett herlig koldtbord.
Retz Skrevet 4. desember 2005 #11 Skrevet 4. desember 2005 Å nei, å nei! Det går ikke! Du må nok hoste opp en av disse dritskumle kalkunene.
Loppefrø Skrevet 4. desember 2005 #12 Skrevet 4. desember 2005 Å nei, å nei! Det går ikke! Du må nok hoste opp en av disse dritskumle kalkunene. ← Jeg hadde blitt blitt veldig glad for å bli servert tapas.
NIKI Skrevet 4. desember 2005 #13 Skrevet 4. desember 2005 Tapas høres ut som en fin nyttårsmiddag for meg :icon_smile:
Gjest Fantus Skrevet 4. desember 2005 #14 Skrevet 4. desember 2005 Vi hadde tapas på nyttåraften i fjor. Var kjempevellykka, ingen hos oss som klagde over at de ikke fikk kalkun i hvertfall...
Shoegal Skrevet 4. desember 2005 #15 Skrevet 4. desember 2005 Tapas er herlig, og supert i stedet for for eksempel det tradisjonelle nyttårskoldtbordet. Maten kan stå fremme, og man kan gå og snækse hele kvelden!
SissiB Skrevet 4. desember 2005 #16 Skrevet 4. desember 2005 Tapas hørtes helt flott ut. Hadde blitt glad jeg, dersom jeg fikk servert det. Man trenger jo ikke ha julemat.
Fakse Skrevet 5. desember 2005 #18 Skrevet 5. desember 2005 Bare pass på å ha nok, og helst noe kjøttmat eller annet man blir litt mett av. Kjipt å starte en nyttårsfest med for lite i magen, da blir det ofte tidlig avslutning...
Sin Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2005 Takk for svar alle sammen! Da blir det tapas. Skal sørge for å ha mer enn nok, så har vi litt til nattmat og dagen derpå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå