Gå til innhold

Kan vi servere tapas på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi servere tapas på nyttårsaften, eller forventer folk tre-retters middag?

Har invitert flere enn vi egentlig har plass til rundt spisebordet, og da er det mye greiere å servere tapas. I tillegg kommer det en vegetarianer.

Hva synes dere? Noen som eventuelt har forslag til litt "finere" tapasretter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes tapas gjør seg flott som mat på nyttårsaften.

Skrevet

Sikkert godt med tapas etter en måned med ribbefett og pepperkaker :)

Skrevet

jeg selv har ikke villet valgt Tapas på en nyttåraften. jeg selv forventer noe annet enn hva jeg spiser resten av året.

man behøver da ikke ha noe feit julemat.

Skrevet

Jeg spiser aldri tapas ellers, så det hadde vært helt flott for meg å få det på en nyttårsaften

Skrevet

Det syns jeg dere kan! Fordelen med slik mat er at man også kan ha det som nattmat seinere hvis det skulle være aktuelt ;)

Skrevet

Enig, tapas er en super idè. :tommelsmil:

Selv inviterte jeg til spleisefest på nyttårsaften i fjor. Jeg spurte alle gjestene om de kunne ta med seg noe mat hver og ut av det ble det ett herlig koldtbord.

Skrevet

synes at tapas er en god ide jeg

Skrevet

Å nei, å nei! Det går ikke! Du må nok hoste opp en av disse dritskumle kalkunene.

Skrevet
Å nei, å nei! Det går ikke! Du må nok hoste opp en av disse dritskumle kalkunene.

:ler:

Jeg hadde blitt blitt veldig glad for å bli servert tapas.

Skrevet

Tapas høres ut som en fin nyttårsmiddag for meg :icon_smile:

Skrevet

Vi hadde tapas på nyttåraften i fjor. Var kjempevellykka, ingen hos oss som klagde over at de ikke fikk kalkun i hvertfall... ;)

Skrevet

Tapas er herlig, og supert i stedet for for eksempel det tradisjonelle nyttårskoldtbordet. Maten kan stå fremme, og man kan gå og snækse hele kvelden!

Skrevet

Tapas hørtes helt flott ut. Hadde blitt glad jeg, dersom jeg fikk servert det. Man trenger jo ikke ha julemat.

Skrevet

Bare pass på å ha nok, og helst noe kjøttmat eller annet man blir litt mett av. Kjipt å starte en nyttårsfest med for lite i magen, da blir det ofte tidlig avslutning...

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Da blir det tapas. Skal sørge for å ha mer enn nok, så har vi litt til nattmat og dagen derpå også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...