AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har pratet med en fyr i 1 måned i strekk nå, vi har ikke møttes enda. Ikke hver dag han har tatt kontakt, men innimellom. Han har tatt kontakt annenhver dag. Og spurt om å møtes. Kommer med konkrete forslag til dates, som: hei du vil du møtes kl 18 på Aker brygge og spise middag. Jeg har  ikke hatt tid enda til å møte han enda. Da endel ting har skjedd i livet mitt i det siste, har gjort det slutt med typen osv. men fyren virker hyggelig og oppegående. Men han er litt for gammel, han er 50  år. Og jeg er snart 24. men samt så har jeg lyst til å møte han. Fyren er sinnsykt kjekk. Skal såklart ikke ha forhold. Men ha han som kompis. Han er veldig smart, tjener godt med penger, har båt, hus på en av de dyreste stedene i Oslo vest. Går kledd i dress hver eneste  dag til og fra jobb, han jobber for DnB, inntekten ligger på minst 3-4mill i året, ettersom de med mye erfaring  der tjener veldig mye i privat sektor, og har sett inntekt på nettet. Han har au pair hjemme, reiser minst 2-3 ganger i mnd til utlandet, drar på de dyreste restaurantene i Oslo. Jeg spurte rett ut: syns du ikke alderen gjør noe? Eller tenke du på noe sugar daddy opplegg? Da sa han: nei jeg tar ikke betalt for sex,  da får du finne deg en annen fyr. Jeg har hatt mange dates på 22-23, pene unge jenter, som har møtt mine venner, skilt alle sammen er de og har hatt det gøy med oss på masse fester og nach! Så du får tenke litt på om du vil møtes.  Så sa jeg sånn: skal tenke litt på det Så sa han sånn: jeg spanderer gjerne ting på deg, uten at det koster deg noe frister noe sinnsykt å møte han, og kjenne litt på dette luksuslivet.... nå er jeg student. Men festing, dyre drinker spandert på byen, merkeklær... men så sykt redd for at noen venniner skal se meg med en så gammel mann på byen. Men han vil jo oppriktig ha meg🤩 så liker jeg litt eldre menn ogsåå.  Men jeg skal nok møte han neste uke. Så får jeg se hva som skjer. Fyren gjør så mye innsats for meg, tar kontakt ofte. Og virker så på.  jeg lever jo en gang, og veldig glad i spenning. Og veldig gærn etter smarte og eldre menn Anonymkode: 9645a...c46
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Tror du virkelig han spanderer ting på deg uten å forvente noe igjen? Sikkert egentlig gjerrig. Anonymkode: 5420d...be0 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Du vil med ganske stor sikkerhet bli sett ned på, ja. Motivasjonen din er jo omtrent den samme som en prostituert. Eller, en prostituert ville jeg hatt mer respekt for, for hun gjør en jobb for å tjene til livets opphold. Du virker å gjøre det ut fra et slags merkelig golddigger/statusjag. Dyre drinker og merkeklær er ikke noe bedre enn vanlige drinker og vanlige klær. Men gjør som du vil.. Anonymkode: 4a137...047 7 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Troll. Ingen i DnB tjener så mye. Litt over en mill om han er lederen Om du har fått bilder av han skal jeg love deg han har sendt 15 år gamle bilder siden du syns han er kjekk Og ingen er så dumme at de tror han ikke er ute etter å pule deg. Han kunne vært bestefaren din , skjerp deg Anonymkode: dcbb5...207 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Det blir jo prostitusjon, men du kan jo bare prøve. Ikke jug å si du ikke har hatt tid på en mnd. Si det som det er. Skal jeg bli mnd hull for han? Er det verdt det? Er jo det du lurer på. Anonymkode: 94f56...5c5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har pratet med en fyr i 1 måned i strekk nå, vi har ikke møttes enda. Ikke hver dag han har tatt kontakt, men innimellom. Han har tatt kontakt annenhver dag. Og spurt om å møtes. Kommer med konkrete forslag til dates, som: hei du vil du møtes kl 18 på Aker brygge og spise middag. Jeg har  ikke hatt tid enda til å møte han enda. Da endel ting har skjedd i livet mitt i det siste, har gjort det slutt med typen osv. men fyren virker hyggelig og oppegående. Men han er litt for gammel, han er 50  år. Og jeg er snart 24. men samt så har jeg lyst til å møte han. Fyren er sinnsykt kjekk. Skal såklart ikke ha forhold. Men ha han som kompis. Han er veldig smart, tjener godt med penger, har båt, hus på en av de dyreste stedene i Oslo vest. Går kledd i dress hver eneste  dag til og fra jobb, han jobber for DnB, inntekten ligger på minst 3-4mill i året, ettersom de med mye erfaring  der tjener veldig mye i privat sektor, og har sett inntekt på nettet. Han har au pair hjemme, reiser minst 2-3 ganger i mnd til utlandet, drar på de dyreste restaurantene i Oslo. Jeg spurte rett ut: syns du ikke alderen gjør noe? Eller tenke du på noe sugar daddy opplegg? Da sa han: nei jeg tar ikke betalt for sex,  da får du finne deg en annen fyr. Jeg har hatt mange dates på 22-23, pene unge jenter, som har møtt mine venner, skilt alle sammen er de og har hatt det gøy med oss på masse fester og nach! Så du får tenke litt på om du vil møtes.  Så sa jeg sånn: skal tenke litt på det Så sa han sånn: jeg spanderer gjerne ting på deg, uten at det koster deg noe frister noe sinnsykt å møte han, og kjenne litt på dette luksuslivet.... nå er jeg student. Men festing, dyre drinker spandert på byen, merkeklær... men så sykt redd for at noen venniner skal se meg med en så gammel mann på byen. Men han vil jo oppriktig ha meg🤩 så liker jeg litt eldre menn ogsåå.  Men jeg skal nok møte han neste uke. Så får jeg se hva som skjer. Fyren gjør så mye innsats for meg, tar kontakt ofte. Og virker så på.  jeg lever jo en gang, og veldig glad i spenning. Og veldig gærn etter smarte og eldre menn Anonymkode: 9645a...c46 Dette er jo et klassisk sugardaddy opplegg. Du drar på fester (og nachspiel😳🙄) leker luksus liv imens han spanderer. Selvfølgelig er sex en del av det. Du syns det hele er spennende og fristende og hiver deg på. Er en grunn til at mange damer syns det er spennende med sugardaddy. De er populære av en grunn. Og det er tydeligvis flere damer i samme alder før deg som har fått gleden av å ha ham som sugardaddy. Du blir altså bare en av mange, Syns du derimot dette fortsatt virker spennende, så er det en ærlig sak. Ville likevel holdt det hemmelig for å slippe rykter. Anonymkode: 6ca72...488 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han kunne vært bestefaren din , skjerp deg Anonymkode: dcbb5...207 En på 50 bestefar til en 24-åring? Teknisk sett er det kanskje mulig, men 13 år gamle fedre er det langt mellom altså. Anonymkode: 2cd9d...295 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 TS, jeg tror du kan slutte å bekymre deg for å bli sett ute på byen sammen med ham, for han der er garantert bare ute etter sex, og så går han videre etter kort tid. Ingen 50-åring vil synes det er interessant å være sammen med en på 24 i lengden. Dere kommer fra totalt forskjellige verdener, dagliglivet vil han ønske å dele med likesinnede.  Anonymkode: b1d80...f90 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 En venn av meg er 24 og blitt sammen med noen på 46 med barn. Under halvt år i forholdet, er barn og alt inkludert i dette forholdet dems. Så ja nei, alt går jo. Tror ikke det er "kompis" han ønsker og være for deg. Og skjønner ikke folk på nesten 50 år ser i så mye som 25 år yngre mennesker! 🤔De kunne vært far eller mor til vedkommende 😉 Hadde mamma på 62 kommet hjem med en fyr på 25, så hadde det blitt månelyst hos meg og søskene mine. Anonymkode: f0030...7f3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 Vær forsiktig med hva du begir deg utpå. Du høres litt naiv ut? Vær veldig var på visse typer eldre menn. Det er ikke alle som er gode i hodet eller hjertet, og da har de makten og livserfaringen til å vite nøyaktig hvordan de kan få deg inn i sin hule hånd. Og da er det ikke sikkert du slipper ut så lett. Alle er nok ikke slik. Men noen. Tenk også over din egen integritet. Selvrespekten. Hvem er du og hvem vil du være. Hva står du for. Og vil det være verdt det? Alle mennene du vil møte, i hans miljø, vil se ned på deg. Alle vil forstå at du er hans naive lekekamerat. Du vil ikke være helt likestilt. Det kan godt tenkes det vil være morsomt. Spennende og litt crazy. Gjør det du føles er rett, bare vær så inderlig forsiktig. Anonymkode: 1769f...641 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Du høres vanvittig umoden ut, så dette er noe jeg vil fraråde deg på det sterkeste. Han har null respekt for deg, du blir bruk-og-kast, og det vil ende opp med at flere mister respekten for deg (antakelig inkludert deg selv). Anonymkode: f4f67...59e 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Hvorfor har han au pair, har han aleneansvar for veldig små barn? Hvor er barnas mor? Hvis jeg skal tippe, bor hun på god adresse sammen med denne mannen. Han vil ha noe på siden og tør ikke fortelle deg om kona før han har deg på kroken. Been there, done that. Men det er sikkert hyggelig å få litt luksus inn i hverdagen når du er fattig student. Liker du han og sexen er god, så har du egentlig ikke noe å tape. Bare ikke gjør som meg og fall for han. Det gjorde sinnsykt vondt da jeg fant ut om kona. Og det ble ikke bedre når jeg skjønte at jeg bare var en i rekka av en lang liste med jenter. man vil jo gjerne føle seg spesiell. Anonymkode: e2234...da5 1 1
totti_1 Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror du virkelig han spanderer ting på deg uten å forvente noe igjen? Sikkert egentlig gjerrig. Anonymkode: 5420d...be0 Han liker moté 🙊
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 «gæærn etter»…. Ja du er særlig i 20-åra! Dårlig trolleforsøk. Anonymkode: 6f27c...844 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #15 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Troll. Ingen i DnB tjener så mye. Litt over en mill om han er lederen Om du har fått bilder av han skal jeg love deg han har sendt 15 år gamle bilder siden du syns han er kjekk Og ingen er så dumme at de tror han ikke er ute etter å pule deg. Han kunne vært bestefaren din , skjerp deg Anonymkode: dcbb5...207 Selvsagt er det troll, hvorfor «svarer» du så videre? Anonymkode: 6f27c...844
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #16 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor har han au pair, har han aleneansvar for veldig små barn? Hvor er barnas mor? Hvis jeg skal tippe, bor hun på god adresse sammen med denne mannen. Han vil ha noe på siden og tør ikke fortelle deg om kona før han har deg på kroken. Been there, done that. Men det er sikkert hyggelig å få litt luksus inn i hverdagen når du er fattig student. Liker du han og sexen er god, så har du egentlig ikke noe å tape. Bare ikke gjør som meg og fall for han. Det gjorde sinnsykt vondt da jeg fant ut om kona. Og det ble ikke bedre når jeg skjønte at jeg bare var en i rekka av en lang liste med jenter. man vil jo gjerne føle seg spesiell. Anonymkode: e2234...da5 Det er ikke en sann historie…. Anonymkode: 6f27c...844
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #17 Skrevet 28. oktober 2022 En ansatt i DnB som tjener 3-4 mill i året, og reiser utenlands 2-3 ganger i mnd, spiser på Oslos dyreste resturanter og har au-pair?? 😂😂😂😂  Anonymkode: 86bc2...d08 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #18 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du høres vanvittig umoden ut, så dette er noe jeg vil fraråde deg på det sterkeste. Han har null respekt for deg, du blir bruk-og-kast, og det vil ende opp med at flere mister respekten for deg (antakelig inkludert deg selv). Anonymkode: f4f67...59e Ja det høres ut som en klassisk 50 åring utspekulert for å få de han vil ha. Men en dame på 24 sier de nok ikke nei takk til. Hvis du tror du blir lykkelig av penger tar du feil. Anonymkode: 44290...613
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #19 Skrevet 28. oktober 2022 Du selger deg billig for penger og dekadanse... Anonymkode: 4737d...bf6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #20 Skrevet 28. oktober 2022 Æsj🤢 For et motbydelig opplegg. Ekkel bagasje å ha med seg. Anonymkode: 9482d...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå