Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett seksuelt forhold til en mann som er i ett forhold. Nå har jeg selvfølgelig fått følelser for han. Å det irriterer meg at han lever "lykkelig" med den dama, reiser på ferie og koser seg. Kjenner jeg har så lyst til å røpe at han er utro, men hvordan, uten å avsløre min identitet. Sikkert ikke lurt. Jeg gjør det nok ikke heller men. Flere som har kjent på den følelsen?

Anonymkode: 09b99...8b8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en del som har følt på den følelsen men du vil ikke oppnå noe annet enn å dytte de to nærmere hverandre og han kutter ut deg i frykt for å miste henne. Mange som får vite at partneren er utro tilgir og gir ny sjanse men med strengere regler og mer overvåkning og den som er utro vil ikke miste kona og kutter derfor ut elskerinnen for vil ikke risikere å bli tatt igjen 

Anonymkode: dbd10...a65

• Liker 5
Skrevet

Han hopper garantert ikke over til deg hvis det blir slutt på den måten. All spenning blir borte, og du blir uinteressant.

Anonymkode: f760a...8f4

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere har nok rett der ja. Vil ikke miste han heller. Er vel noe man må ta med seg, når man hår inn i ett sånn "forhold"

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere har nok rett der ja. Vil ikke miste han heller. Er vel noe man må ta med seg, når man hår inn i ett sånn "forhold"

Ha litt selvrespekt. Hva positivt fører han inn i livet ditt? Du går og kjenner deg miserabel, ser på at han og dama drar på turer og koser seg. Og så er du bra nok når han kjeder seg, og vil ha litt forandring.

Dette fører bare til elendighet for deg. I tillegg bør du ha såpass innsikt at du forstår at han er en type du aldri ville kunne stole på. Når han kjedet seg med deg, ville han gå til en ny. Kanskje han har flere allerede.

Anonymkode: 0fc87...71c

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor kaster du bort livet ditt? Du bør heller ta en nærmer titt på deg selv og prøve å finne ut hvorfor du tar til takke med dette.

Anonymkode: a3de3...19c

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Avslutt. Gå videre- Inngå aldri forhold med en mann som er i forhold igjen, du vil i så fall degradere deg til second best eller verre for all fremtid. Finn noe bra å satse på for din egendel istedenfor.

Anonymkode: 5d60c...1a0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har ett seksuelt forhold til en mann som er i ett forhold. Nå har jeg selvfølgelig fått følelser for han. Å det irriterer meg at han lever "lykkelig" med den dama, reiser på ferie og koser seg. Kjenner jeg har så lyst til å røpe at han er utro, men hvordan, uten å avsløre min identitet. Sikkert ikke lurt. Jeg gjør det nok ikke heller men. Flere som har kjent på den følelsen?

Ville fortalt dama det. Ville du vært den dama og ikke visst noe? Lagt framtid og barn før du kanskje fikk vite noe? 

Anonymkode: 40996...93a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

For det første. Jeg hadde ikke kastet meg inn i din situasjon. For det andre, fortell det til dama og sett deg selv i skammekroken😒 Utroskap er så vondt!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville fortalt dama det. Ville du vært den dama og ikke visst noe? Lagt framtid og barn før du kanskje fikk vite noe? 

Anonymkode: 40996...93a

Enig. TS ønsker å fortelle det til kona av feil grunner, men det betyr IKKE at det er feil å si noe. Stakkars kone som sannsynligvis går rundt og tror at mannen er en skikkelig fyr, men så er han i virkeligheten en utro ekling.

Anonymkode: b67e1...541

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg opplevde ei "venninne" som skrøt uhemmet av den opptatte mannen hun fikk til sengs. Jeg sendte melding til damen til mannen, siden nummeret mitt er skjult for å bli søkt opp. Jeg skrev i detaljer, når, hvor og hvordan det skjedde. Hun trodde ikke på meg før hun hadde snakket med han. De løste opp i sine problemer og de er fortsatt sammen.

Så om du ønsker å rive opp den lykkelige boblen så er det ikke sikkert det går. Kanskje de bare blir sterkere sammen.

Anonymkode: 8b545...8c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er i samme situasjon men etter som jeg kjenner barna dems og han gjør så godt han kan på hjemmebane så har jeg akseptert fruen. Det er best for barna. Og jeg gjør det fordi jeg elsker han. Har ikke noe interesse av og prøve å si fra om noe som helst. Jeg har heller ikke lyst på samboer og han vil fortsette med familien AS. 

Så funker fint for meg.

Anonymkode: 3514c...118

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har sel en elsker, og ja det er kjipt å høre om at de skal på hyttetur i helgen, at de planlegger ferie osv osv, mens det man selv får er stjålne telefonsamtaler i bilen på vei til og fra jobb, og møtepunkt når det passer familien AS.

MEN: Dette vet man jo. Det er jo en del av hele greia med å ha en elsker. Man er ikke den ene for denne personen, man er en av to, eller den andre, eller ja.. Man er iallefall ikke den personen tør å satse på. 

Anonymkode: 9196c...c43

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

æsj du er så ekkel. det er denne mannen og. ønsker deg alt vondt. herregud

Anonymkode: 3e0fd...944

• Liker 4
Skrevet

Du er sjalu på dama til mannen du er elskerinne til? Jeg regner med du innser hvor sjukt det er at du ønsker ødelegge henne fordi DU ikke får det som du vil? 

Anonymkode: 82592...0cd

• Liker 5
Skrevet

Jeg har kjent på den følelsen du beskriver.. Og jeg gjorde det. Fortalte om det anonymt. 
De to er fortsatt sammen. Men forholdet skranter som bare det. Men ingen av dem klarer å gi slipp på hverandre, tross til at mannen i forholdet fortsatt er utro.

Anonymkode: b6803...95a

Skrevet

Den følelsen har jeg også kjent på. Kjenner på den nå, faktisk. 

Jeg kommer jo ikke til å gjøre det. Men har lekt med tanken. 

Før gjorde jeg alt for å skjule det, nå håper jeg det kommer for en dag. 

Om kona hadde kontaktet meg for et år siden hadde jeg avfeid henne, men i dag så hadde jeg bekreftet det.

Anonymkode: f1aa6...7dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du er ikke i forhold med han, du er hans elskerinne og det er to vidt forskjellige ting.

Hvis han ikke er interessert i deg lengre så hadde jeg "blåst han", dvs hadde fortalt det til dama hans.

Anonymkode: 205e1...2e1

• Liker 2
Skrevet

Jeg er lykkelig på ferie med min mann nå, og ville absolutt ønsket å vite at jeg levde på en løgn. 

Anonymkode: 8a3c4...cae

• Liker 4
Skrevet

Jeg anbefaler deg om å avslutte med han, du kommer til å angre VELDIG om du fortsetter. Sakker av god erfaring desverre…. Det kan ta deg flere år i sorg.  

Anonymkode: 172c9...26b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...