Gå til innhold

Hva gjør dere på telefonen?


milliemoo

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av telefonen, sjekker insta, snap, og facebook. Pluss at jeg leser aviser som vg, Dagbladet, nrk osv. de vanlige avisene. Så er runden ferdig. Også er det samme reglen igjen. Hva gjør dere på telefonen? Hvilke apper og nettsider kan dere anbefale meg? Jeg er veldig åpen for alt nytt og er virkelig en tørr svamp som trenger litt ferskt vann! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

milliemoo skrev (8 timer siden):

Jeg er så lei av telefonen, sjekker insta, snap, og facebook. Pluss at jeg leser aviser som vg, Dagbladet, nrk osv. de vanlige avisene. Så er runden ferdig. Også er det samme reglen igjen. Hva gjør dere på telefonen? Hvilke apper og nettsider kan dere anbefale meg? Jeg er veldig åpen for alt nytt og er virkelig en tørr svamp som trenger litt ferskt vann! 

Samme her. Men har jo noen spill og, selv om jeg ikke bruker dem så ofte. Candy crush er ok. Enkle kortspill. Sudoku ++ Men jeg kunne tenkt meg noen nye spill. Men ofte er spill jeg laster ned ikke noe gøy 😂😂

Anonymkode: 7c298...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
milliemoo skrev (8 timer siden):

Jeg er så lei av telefonen, sjekker insta, snap, og facebook. Pluss at jeg leser aviser som vg, Dagbladet, nrk osv. de vanlige avisene. Så er runden ferdig. Også er det samme reglen igjen. Hva gjør dere på telefonen? Hvilke apper og nettsider kan dere anbefale meg? Jeg er veldig åpen for alt nytt og er virkelig en tørr svamp som trenger litt ferskt vann! 

Det kjenner jeg meg veldig igjen i! Er nok avhengig, er lei av dette mønsteret som tidsfordiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker Mail og aviser. Deltar i en del diskusjoner både her og andre steder. Fb og insta kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Prioriterer å lese bok, strikke eller være med familien. Opppsiktsvekkende å se hvor mange timer som går på skjerm i løpet av en dag. 

Anonymkode: 04368...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kg. Leser pensum eller bøker. Spiller (Township). Ser på film på strømmetjenester (Viaplay, netflix osv) og YouTube. 

Anonymkode: 1d9cd...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...