Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å avslutte forhold, et forhold som ikke har vært sunt og bra. Endelig føler jeg meg sikker på at denne gangen skal jeg klare det. Men jeg føler på så mye skyld, og han vet hvordan han skal sette igang skyldfølelsen min. Han får meg til å føle meg slem og urimelig, ved at jeg ikke vil sende meldinger, eller som nå i kveld når jeg er bortreist for å få space, at jeg ikke vil ringes for å si god natt. Jeg har jo reist bort for å få space fra ham. Jeg vet jeg må ut av forholdet, men blir så trist og føler så mye skyld, som i kveld så ble jeg sittende og bla i et julemagasin og tenkte på at han nok blir sittende alene i jula. Han har vært manipulerende, truende, gaslightet og kalt meg stygge ting, men likevel kjenner jeg på denne skyldfølelsen. Hvordan holder jeg det ut og holder meg sterk?

Anonymkode: 149eb...539

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Han ønsker seg jo egentlig en helt annen kjæreste enn deg når han prøver å manipulere deg til å være en annen enn den du er. 

En voksen mann klarer fint å finne noen å være med i jula om han virkelig vil det.

Dere får det bedre begge to ved å avslutte denne relasjonen. Den er jo ikke sunn! 

Anonymkode: 43f19...a8b

Skrevet

Det er lenge til jul, han finner ut av det! Best å bli ferdig med dette før desember 

Anonymkode: 8e2d5...e5c

Skrevet

Skriv en liste over hvorfor du vil forlate han. Slemme ting han har gjort mot deg. Skriv en liste over hvorfor han ikke fortjener din oppmerksomhet.

Hver gang du gir deg selv skyldfølelse for denne RIKTIGE avgjørelsen, les igjennom listen din! Tenk at du har gjort det rette, og se fremover mot en GOD fremtid uten han! Med GOD samvittighet! 😊

Anonymkode: 30347...bb7

Skrevet

Du må minne deg på at det er en del av den psykiske makten han har over deg at du føler deg slem. Du ER ikke slem, det et hans misbruk av deg som får deg til å tro det. 

Anonymkode: c44a2...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...