Aquarius Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 I år skal jeg ha nyttårsforsett (som kommer til å ryke etter 2 uker..er det ikke det som er vanlig?) Forsettet går ut på å gjøre en ny ting hver dag. Som f.eks: Gå barfot i snøen. Ikke særlig fornuftig, men alle ting bør gjøres. Så kom igjen, gi meg mange gode og dårlig tips om små, meningsløse ting som kan gjøre den allerede fantastisk spennende hverdagen min enda mer spennende! Og siden alle her er så geniale, så forventer jeg geniale forslag! Kjør på!
Wembi Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 Siden du var inne på snø. Lag en fancy snølykt (det skal jeg gjøre ) Kanskje ikke noe nytt men...
Gjest Manic Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 - Smile til en fremmed kjekk mann - Gi noen et komplimang - Gi flaske-pant-lappen til en tigger - Klatre i et tre - Kle deg i en annen stil enn du pleier for en dag - Gi noen en uventet klem - Løpe i regnvær - Snike deg inn på hotelfrokost - Bake en komplisert kake - Sende et brev/kort til noen du kjenner som egentlig bor for nærme - Sove i feil ende av senga
Gjest Spacegirl Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Dersom det er mye snø: Klatre opp på hustaket og hoppe ned. Kjempemorsomt, men anbefales ikke dersom du bor i blokk eller andre bygninger med mer enn 2 etasjer.
Aquarius Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2005 Gode forslag! Fortsett sånn 1 Gå barbeint i snøen 2 Lag en fancy snølykt 3 Smile til en fremmed kjekk mann 4 Gi noen et komplimang 5 Gi flaske-pant-lappen til en tigger 6 Klatre i et tre 7 Kle deg i en annen stil enn du pleier for en dag 8 Gi noen en uventet klem 9 Løpe i regnvær 10 Snike deg inn på hotelfrokost 11 Bake en komplisert kake 12 Sende et brev/kort til noen du kjenner som egentlig bor for nærme 13 Sove i feil ende av senga
Aquarius Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2005 1 Gå barbeint i snøen 2 Lag en fancy snølykt 3 Smile til en fremmed kjekk mann 4 Gi noen et komplimang 5 Gi flaske-pant-lappen til en tigger 6 Klatre i et tre 7 Kle deg i en annen stil enn du pleier for en dag 8 Gi noen en uventet klem 9 Løpe i regnvær 10 Snike deg inn på hotelfrokost 11 Bake en komplisert kake 12 Sende et brev/kort til noen du kjenner som egentlig bor for nærme 13 Sove i feil ende av senga 14 Klatre opp på hustaket og hoppe ned i snøen. Nå gleder jeg meg til jeg kan sette i gang
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Gi en blomst til en fremmed Smile til en person som ser ordentlig sur ut Betale bompenger manuelt, og så gå tilbake og spørre "vant jeg?" Ta ut penger i minibank og hoppe rundt og rope "jeg vant, jeg vant!" etterpå Så langt strakk min fantasi til nå.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #8 Skrevet 5. desember 2005 Gå baklengs rundt i butikken under julehandelen mens du lager ryggelyder: biip biip biip biip....
Mrs. K Skrevet 5. desember 2005 #9 Skrevet 5. desember 2005 *Gå på gamlehjemmet og syng noen sanger for de gamle trøtte sjeler der. *Gå en tur i fjæra og fyll opp en søppelpose med søppel. *Lim fast noen mønter med superlim utenfor favorittkaféen din og sett deg ved vinduet og nyt en kopp kaffe. *
Grooo Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Lån deg boka "1000 ting å gjøre før du dør" og den som heter noe om ett eller annet "å gjøre før man gifter seg". Der får du masse tips!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. desember 2005 #11 Skrevet 5. desember 2005 Gå baklengs rundt i butikken under julehandelen mens du lager ryggelyder: biip biip biip biip.... ← Det kalles å være gal... Men gal og kreativ er vel i grunn to sider av samme sak.
Gjest Betty Boop Skrevet 6. desember 2005 #12 Skrevet 6. desember 2005 Gå baklengs rundt i butikken under julehandelen mens du lager ryggelyder: biip biip biip biip.... ← Helt herlig! Kan jeg få være med?
-Fisken- Skrevet 6. desember 2005 #14 Skrevet 6. desember 2005 *isbading ← Og bade i snøen! -Le høyt for deg selv på t-bane, buss el gjentatte ganger -Syng høyt for deg selv mens du venter på offentlig trafikk (veldig morsomt å se hvordan menneskene rundt seg reagerer )
Aquarius Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2005 Her var det mange artige forslag 1 Gå barbeint i snøen 2 Lag en fancy snølykt 3 Smile til en fremmed kjekk mann 4 Gi noen et komplimang 5 Gi flaske-pant-lappen til en tigger 6 Klatre i et tre 7 Kle deg i en annen stil enn du pleier for en dag 8 Gi noen en uventet klem 9 Løpe i regnvær 10 Snike deg inn på hotelfrokost 11 Bake en komplisert kake 12 Sende et brev/kort til noen du kjenner som egentlig bor for nærme 13 Sove i feil ende av senga 14 Klatre opp på hustaket og hoppe ned i snøen. 15 Gi en blomst til en fremmed 16 Smile til en person som ser ordentlig sur ut 17 Betale bompenger manuelt, og så gå tilbake og spørre "vant jeg?" 19 Ta ut penger i minibank og hoppe rundt og rope "jeg vant, jeg vant!" etterpå 20 Gå baklengs rundt i butikken under julehandelen mens du lager ryggelyder: biip biip biip biip.... 21 Gå på gamlehjemmet og syng noen sanger for de gamle trøtte sjeler der. 22 Gå en tur i fjæra og fyll opp en søppelpose med søppel. 23 Lim fast noen mønter med superlim utenfor favorittkaféen din og sett deg ved vinduet og nyt en kopp kaffe. 24 isbading 25 bade i snøen 26 Le høyt for deg selv på t-bane, buss el gjentatte ganger 27 Syng høyt for deg selv mens du venter på offentlig trafikk 27 down, 338 to go.
Gjest Hel Skrevet 7. desember 2005 #16 Skrevet 7. desember 2005 http://www.nesteklikk.no/20050817/64875.html Der finner du sikkert noen.
Gjest Sneip i.i Skrevet 8. desember 2005 #17 Skrevet 8. desember 2005 - betal han for han bak deg i bommen også - ha snøballkrig - ta trikken/bussen/t-banen en fra en ende til en annen og tilbake igjen, og se (muligens) nye steder av byen - lag et dikt og heng opp på noen lyktestolper - skriv et leserinnelgg i en avis - legg et ferdigskrevet postkort med frimerke i en konvolutt, send det til et postkontor langt unna, og be de sende det videre med stempel derfra - lær deg et korttriks - prøvesmak en slags mat du tror du ikke liker en gang til - lær deg å spille en enkel sang på et instrument - kle deg ut (full pakke med parykk o.l) og vær en ny og "hemmelig" person en hel dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå