AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg vet svaret er sånnsett nei, men finnes det videreutdanning som gjør at jeg kan jobbe på grunnskole 1-4 trinn? Dette var noe praksislærer nevnte har vært mulighet tidligere. Men jeg har snittet for master grunnskole 1-7 etter endt bachelor, men hvis det finnes en vei jeg kan spare 3 år med å ta 2 år ekstra etter endt bachelor. Ta teorien, norsk, matte, engelsk og de andre fagene så slenger jeg meg på! Finner ingen informasjon noen steder! Hadde vært så sykt deilig å komme ut i jobb som 25 åring istedet for 28 etter endt master. Noen som vet noe spesifikt? Har kontaktet lærer for studiet, så venter på svar, fant ingenting på nettet så jeg har mine tvil for videreutdanning og må starte fra scratch og ta masteren. Anonymkode: 6b6a7...f9f
saltyliquorice Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Ja, det kan du, men jeg husker ikke hva studiet/videreutdanningen heter! 😅 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 saltyliquorice skrev (2 minutter siden): Ja, det kan du, men jeg husker ikke hva studiet/videreutdanningen heter! 😅 Åå, men da er det håp! Jeg skal undersøke videre. Si ifra om du kommer på det😄❤️ Anonymkode: 6b6a7...f9f 1
Amanda28 Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Åå, men da er det håp! Jeg skal undersøke videre. Si ifra om du kommer på det😄❤️ Anonymkode: 6b6a7...f9f Det heter GLSM (grunnleggende lese, skrive og matematikk-opplæring). Du må ha det pluss 30 studiepoeng i ett fag. Lurt å ta norsk.. 🙂 Endret 27. oktober 2022 av Amanda28 1
Amanda28 Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Amanda28 skrev (1 minutt siden): Det heter GLSM (grunnleggende skrive, lese og matematikk-opplæring). Du må ha det pluss 30 studiepoeng i ett fag. Lurt å ta norsk.. 🙂 Litt usikker på om du må ha de 30 studiepoengene utenom, men det var slik før. Jeg har GLSM pluss 30 i matte, og 30 i norsk. Jobber som kontaktlærer.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Får håpe også de har det i Agder, krysser fingre 🤞 30 poeng, da mener du 3 i matte, 3 i norsk? Anonymkode: 6b6a7...f9f 1
Amanda28 Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Får håpe også de har det i Agder, krysser fingre 🤞 30 poeng, da mener du 3 i matte, 3 i norsk? Anonymkode: 6b6a7...f9f Nei, du trenger bare 3 i ett av de (slik det var før i hvert fall). Jeg har bare tatt 3 i norsk senere 🙂 Tror du kan ta GLSM på nett også.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 Amanda28 skrev (16 minutter siden): Nei, du trenger bare 3 i ett av de (slik det var før i hvert fall). Jeg har bare tatt 3 i norsk senere 🙂 Tror du kan ta GLSM på nett også. Jeg har ingen sjans fra her nede på sørlandet mulighet til å flytte fra familien til tromsø, bergen, trondheim eller nærmere notodden😅 så utrolig vanskelig, jeg får se på mulighetene for nettbasert undervisning ja! Anonymkode: 6b6a7...f9f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ingen sjans fra her nede på sørlandet mulighet til å flytte fra familien til tromsø, bergen, trondheim eller nærmere notodden😅 så utrolig vanskelig, jeg får se på mulighetene for nettbasert undervisning ja! Anonymkode: 6b6a7...f9f Stord har masse nettbaserte studiar for tida. Anonymkode: e6217...061 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå