AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #21 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet det. Hadde bare lyst å lage i år. Ts Anonymkode: a7594...8d3 Ja, og hva er prisklassen? Det hjelper når vi skal gi deg forslag. Anonymkode: 4bd6f...42b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #22 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): så god du er❤️ Jeg ville bli gla for nylon hold in strømpebukse i god kvalitet til julebordsessongen sømløse stringtruser negelakk favorittgodteriet mitt refleks? trendy øredobber ( billige er ok) god hårbørste ansikts og hårmasker kosesokker flaxlodd duftpinner/duftlys leppepomade vanter Anonymkode: 29bd8...643 Takk for mange gode tips 😊 Ts Anonymkode: a7594...8d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #23 Skrevet 27. oktober 2022 En bok/fin notatbok? Rituals har på sine sider fine notatbøker - der har de også noe duftlys og ellers god kroppspleie som kunne vært noe? Sjokolade og snop som du vet hun liker. Gavekort på en matbutikk? Kroppspleie som shampoo, bodywash? Det er egt drit å måtte kjøpe selv, ganske kjedelig. Har selv laget en pakkekalender til niesen min på 12år - håper hun blir fornøyd med det jeg har kjøpt 🙉 Ellers er jo div hårstrikk, sokker/kose sokker, tøfler, neglelakk, leppestift/lipgloss alltid greit å få 🥰 Anonymkode: 76337...949 1
Helene Skrevet 27. oktober 2022 #24 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg lager kalender til min voksne datter. Hun sier, mamma jeg er voksen. Det er min glede. Glem luksus kalender. Jeg prøver å se, hva trenger hun. Hun har bodd i utlandet i flere år. Så kalendergaver, en pose saus. En pose brownies. En pose ting hjemmefra. Kanskje melkesjokolade. For meg, det er tanken som teller 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #25 Skrevet 27. oktober 2022 Hårstrikker Leppomade Håndkrem Kosesokker Sjokolade Luktlys Vinflaske (om ho drikker vin) Flax-lodd Ansiktsmaske En god kopp til typ kakao (kan fylles med sjokolade og marshmallow) Et mykt pledd Noe lesestoff (blad,bok) Tyggis Fargeblyanter og sånn fargebok Anonymkode: 53153...639
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #26 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, og hva er prisklassen? Det hjelper når vi skal gi deg forslag. Anonymkode: 4bd6f...42b Har ikke tenkt på det, mer opptatt av å finne noe hun blir glad for. Noe blir sikkert ikke å koste mer enn 10 kr, annet kanskje 100 kr. Ts Anonymkode: a7594...8d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #27 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hårstrikker Leppomade Håndkrem Kosesokker Sjokolade Luktlys Vinflaske (om ho drikker vin) Flax-lodd Ansiktsmaske En god kopp til typ kakao (kan fylles med sjokolade og marshmallow) Et mykt pledd Noe lesestoff (blad,bok) Tyggis Fargeblyanter og sånn fargebok Anonymkode: 53153...639 Takk 😊 Ts Anonymkode: a7594...8d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #28 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke tenkt på det, mer opptatt av å finne noe hun blir glad for. Noe blir sikkert ikke å koste mer enn 10 kr, annet kanskje 100 kr. Ts Anonymkode: a7594...8d3 Oki! Jeg ville likt: - øredobber - ringer - utstyr til kjøkkenet - ansiktsmaske - fotmaske - neglefil - kakaoposer, eller pinner - sminke - hårklemme - kosesokker - duftlys - julepynt - stearinlys - hårolje - leppepenn Anonymkode: 4bd6f...42b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #29 Skrevet 27. oktober 2022 Kosesokker , julesokker, flaxlodd, julete/julekaffe, duftlys, små sure shots, hårstrikk, hårspray som hun kan ha i vesken sin på diverse fester i jula, neglelakk, neglefil, neglelakkfjerner, sjokolade, refleks (viktig å ha i mørket nå), dusjolje, powerbank, ansiktsmaske, håndmaske, fotmaske, juleblad, skrubbehanske, deo, hansker og julekopp. Anonymkode: e68a9...616
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #30 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oki! Jeg ville likt: - øredobber - ringer - utstyr til kjøkkenet - ansiktsmaske - fotmaske - neglefil - kakaoposer, eller pinner - sminke - hårklemme - kosesokker - duftlys - julepynt - stearinlys - hårolje - leppepenn Anonymkode: 4bd6f...42b Takk 😊 Ts Anonymkode: a7594...8d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #31 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kosesokker , julesokker, flaxlodd, julete/julekaffe, duftlys, små sure shots, hårstrikk, hårspray som hun kan ha i vesken sin på diverse fester i jula, neglelakk, neglefil, neglelakkfjerner, sjokolade, refleks (viktig å ha i mørket nå), dusjolje, powerbank, ansiktsmaske, håndmaske, fotmaske, juleblad, skrubbehanske, deo, hansker og julekopp. Anonymkode: e68a9...616 Takk 😊 Ts Anonymkode: a7594...8d3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #32 Skrevet 31. oktober 2022 Til min søster har jeg kjøpt ansiktsmasker, julekuler, duftlys, duftpinner, håndkremer, kosesokker, godteri, lite smykkeskrin, øredobber, asiatisk godteri og drikke, såpe, neglelakk, flaxlodd, mascara, notatbok, tørrshampo, godis og leke til katten hennes, leppestift, foot peel mask, nissekopp, kakaobombe og mini alkoholflasker 😅 Kjøper litt etter hva jeg finner i butikkene som jeg tenker kan passe henne. Blir fort veldig dyrt, men sånn er det. Mye billig (som ikke bare er ræl) på HM Home, Blivakker, Normal og Flying Tiger Anonymkode: 1f216...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå