Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å lage pakkekalender 🎁 til min datter (19 år). Mange år siden hun fikk det 😊 Ønsker tips til hva pakke inn (ikke matvarer, vet mange gjør det). Ikke for tung, den skal sendes. 

Anonymkode: a7594...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har lyst å lage pakkekalender 🎁 til min datter (19 år). Mange år siden hun fikk det 😊 Ønsker tips til hva pakke inn (ikke matvarer, vet mange gjør det). Ikke for tung, den skal sendes. 

Glemte å si at det hadde vært kjempefint om noen på samme alder som min datter kan svare 😊 Ts

Skrevet

Jeg er samme alder, tenker at noe sminkegreier (trenger ikke å være dyrt, f.eks på normal har de en del, har ikke prøvd noe derfra da), hårgreier som strikk og spenner/klemmer er alltid greit å ha om hun bruker det. Du har sikkert tenkt på det jeg nevnte, men kommer ikke på noe mer interresant egt 

Anonymkode: 48caf...bf5

• Liker 1
Skrevet
Adobyen skrev (2 minutter siden):

Fine sokker + sokkeklyper og te-poser :) 

Sokker 👍🏻 Te liker hun ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er samme alder, tenker at noe sminkegreier (trenger ikke å være dyrt, f.eks på normal har de en del, har ikke prøvd noe derfra da), hårgreier som strikk og spenner/klemmer er alltid greit å ha om hun bruker det. Du har sikkert tenkt på det jeg nevnte, men kommer ikke på noe mer interresant egt 

Hun er veldig opptatt av sminke, men tror hun er bevisst på hvilke merker hun vil ha. Spenner/klemmer/strikk er 👍🏻

Skrevet

Om hun er veldig spesifikk på sminkemerker, så går det jo kanskje an å kjøpe en lepsyltype du vet hun bruker eller noe? Det er litt enklere å velge rett med noe sånt 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Glemte å si at det hadde vært kjempefint om noen på samme alder som min datter kan svare 😊 Ts

Kicks,Rituals og Bodyshop har fine kalendere for jenter på hennes alder😊

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Skinsecret (norsk butikk) har mange fine masker (sheetmasks) som kanskje kan være noe. Litt luksus-spa-følelse. Det er godt beskrevet hvilken hudtype de enkelte maskene passer for.

Anonymkode: b5215...b91

• Liker 1
Skrevet

Noen ideer: Hårstrikk (scrunchies), vitamin-gummibjørner for hud eller hår (fås f eks på Vita), konfekt, julepynt som ikke er tacky, en god hudkrem, parfyme-prøver, Flax-lodd, frø til å plante urter inne, hårmaske. 

Anonymkode: 9ff54...3e0

• Liker 3
Skrevet

Hva er prisklassen? Pakkekalendere blir ofte like dyre som luksuskalendere du får kjøpt ferdig til 1000-1500kr. 

Anonymkode: 4bd6f...42b

• Liker 1
Skrevet

så god du er❤️

Jeg ville bli gla for

nylon hold in strømpebukse i god kvalitet til julebordsessongen

sømløse stringtruser

negelakk

favorittgodteriet mitt

refleks?

trendy øredobber ( billige er ok)

god hårbørste 

ansikts og hårmasker

kosesokker

flaxlodd

duftpinner/duftlys

leppepomade

vanter 

Anonymkode: 29bd8...643

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Da jeg var rundt 20 fikk jeg pakkekalender tilsendt av mamma,med pakke for hver søndag i advent. Husker ikke innholdet i annet enn den første. Den inneholdt lys,røkelse, adventsstjerne osv for å lage stemning på hybelen. Veldig koselig.

Ellers tenker jeg ansiktsmaske, neglelakk, gode ullsokker,kaffe/te, gavekort på kinobillett, hårstrikk osv

Anonymkode: c82d1...aa6

• Liker 2
Skrevet
Urwa skrev (15 minutter siden):

Kicks,Rituals og Bodyshop har fine kalendere for jenter på hennes alder😊

Vet, hun har fått det tidligere. Siden hun har flyttet ut tenkte jeg det hadde vært koselig å sende en pakkekalender til henne   Ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Om hun er veldig spesifikk på sminkemerker, så går det jo kanskje an å kjøpe en lepsyltype du vet hun bruker eller noe? Det er litt enklere å velge rett med noe sånt 

Ja, enig. Bare det at jeg vet ikke/husker ikke hva hun bruker. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet, hun har fått det tidligere. Siden hun har flyttet ut tenkte jeg det hadde vært koselig å sende en pakkekalender til henne   Ts

Sånn mamma som deg skulle alle jenter (og gutter) ha 💖

Anonymkode: b5215...b91

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen ideer: Hårstrikk (scrunchies), vitamin-gummibjørner for hud eller hår (fås f eks på Vita), konfekt, julepynt som ikke er tacky, en god hudkrem, parfyme-prøver, Flax-lodd, frø til å plante urter inne, hårmaske. 

Anonymkode: 9ff54...3e0

Takk 😊 Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er prisklassen? Pakkekalendere blir ofte like dyre som luksuskalendere du får kjøpt ferdig til 1000-1500kr. 

Anonymkode: 4bd6f...42b

Vet det. Hadde bare lyst å lage i år. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...