Vossingen Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Har en vennen som var på Oktoberfest i München nylig og kom hjem med en nyinnkjøpt Lederhosen. Nå er han helt besatt av den og "Tyroler" kulturen og insisterer på å bruke Lederhosen i alle sosial sammenhenger (byturer, hyttetur etc) er dette innafor? Noe jeg bare må aksepter? Eller kan jeg ta det opp med han? Synes det er litt kleint å henge med han ute nå...
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Voksne folk har lov å kle som som de selv vil. Han trenger ikke din aksept.
Vossingen Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå): Voksne folk har lov å kle som som de selv vil. Han trenger ikke din aksept. Er jo i utgangspunktet enig i det. Men han ser ut som en klovn når han sitter på pub med det "Kostymet" på seg. Må.sinat jeg synes det er litt flaut, men samtidig full av respekt for at han tørr å gjøre som han vil.
GrønnNellik68 Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Vossingen skrev (14 minutter siden): Er jo i utgangspunktet enig i det. Men han ser ut som en klovn når han sitter på pub med det "Kostymet" på seg. Må.sinat jeg synes det er litt flaut, men samtidig full av respekt for at han tørr å gjøre som han vil. Drit nå i det da.. han er vel samma fyren med eller uten lederhosen.. ha ha ha..noen får seg jo en god latter om ikke annet...de er jo litt kule og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå