Gjest Ramona1970 Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Jeg har i det siste blitt mer oppmerksom på alle historiene som finnes av merkelige vesen som er sett, mulige utenomjordiske fartøy som både er sett i lufta, og har landet med tilhørende vesen som rusler rundt. Det var så mye jeg ikke hadde hørt om av disse historiene, og det finnes ganske troverdige beretninger som får veldig lite oppmerksomhet, så jeg tenkte å lage en tråd om dem. Har du forslag til hendelser, fortellinger, dokumentarer så kom med dem! En historie jeg snublet over akkurat nå er den om Skinwalker Ranch i Utah, som jeg ble oppmerksom på pga teksten i en sang av Porcupine Tree. Her er hva Steven Wilson sier om sangen: "Skinwalker Ranch er kjent som et av de mest hjemsøkte stedene i verden. Det er en eiendom som ligger i nærheten av Ballard, Utah. Det er kjent for å være stedet for paranormale og UFO-relaterte aktiviteter. Det er en fascinerende historie, uansett om du tror på dette eller ikke. En familie som bodde der på 90-tallet hevdet å være under beleiring av paranormal aktivitet, enten det var skapninger utenfor huset deres eller UFO-relaterte ting som stjal og drepte storfeene deres. Så den første linjen i sangen «Sønn, hent riflen, jeg tror det er noe i gården», handler om denne familien som forsvarer seg selv og gården sin mot paranormale enheter og aktivitet." Jeg fant en dokumentar som jeg ser på nå om den, dette er utrolige beretninger fra de som bodde der: Endret 27. oktober 2022 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Hva ville du diskutere? Anonymkode: 8296d...eb4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 De ser dem aldri ute i verdensrommet. Kun her på jorda. Anonymkode: 3b97d...1ac 1
PKV Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Husker svakt observasjoner fra barndommen om noe jeg så over huset. Vet ikke hva det var, men masse striper høyt oppe i luften som om noen rablet med kulepenn på et ark. I voksen alder føler jeg komunikasjon med noe som er kunnskapsrikt og som er i stand til å formidle. Derfor kan jeg trygt si at vi vet lite om hvor vi kommer i fra her på jorden. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Har dere ikke sett episode 2 i den uløste mysterier serien på Netflix om ufoene som hentet vann fra lake Michigan? Tenk hvis vi på jorden er den eneste med ferskvann.... og lake Michigan et kjent for masse ufo aktivitet også Anonymkode: f7b04...c52 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har sett litt av den serien, jeg blir pinlig berørt hver gang. Jeg tror at ved ikke er alene i universet men det programmet er vas. Anonymkode: f5233...b94 2
Gjest Ramona1970 Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sett litt av den serien, jeg blir pinlig berørt hver gang. Jeg tror at ved ikke er alene i universet men det programmet er vas. Anonymkode: f5233...b94 Hvorfor mener du det er vas? Jeg har bare sett litt av det enda.
Magrat Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) https://radio.nrk.no/podkast/ukjent Endret 27. oktober 2022 av Magrat La til bilde
Gjest Ramona1970 Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva ville du diskutere? Anonymkode: 8296d...eb4 Endret HI nå, jeg vil ha tips om slike fenomener rundt på kloden
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 Hold dere til jorda. Er her alt skjer Anonymkode: 3b97d...1ac
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #11 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hold dere til jorda. Er her alt skjer Anonymkode: 3b97d...1ac Ikkje alt Anonymkode: ea172...74e 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Ramona1970 skrev (14 timer siden): Endret HI nå, jeg vil ha tips om slike fenomener rundt på kloden Okei , hendelsen i Nome ,Alaska burde du lese om. Mange tømmerarbeidere som så det samme Anbefaler også The Disclosure Project som er opptak fra retten der høyt rangerte personer under Ed forteller om sine opplevelser Anonymkode: 8296d...eb4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 Er en god norsk dokumentar som heter The day of disclosure eller noe sånt også men alt i alt er det jo bare teorier men mye interessant Anonymkode: 8296d...eb4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Hold dere til jorda. Er her alt skjer Anonymkode: 3b97d...1ac Om vår modell av verdensrommet stemmer er vi garantert ikke alene Anonymkode: ff4be...26f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå