Gjest anonymus Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Hørte om en person i dag. Det ble fortalt at den personen er mann i en kvinnekropp.har byster, vagina osv. Lever i et lesbisk forhold. Denne personen har hatt store problemer igjennom livet. Operasjon kan være aktuelt. Det som forbauset meg var at den personen har hatt et forhold til en jente,men levde selv som mann den perioden. Hvordan kan det la seg gjøre uten at det ble oppdaget? Noen som kan noe om dette temaet+
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 Joda, det finnes historier om kvinner som har levd sine liv som menn, til og med i så stor utstrekning at de har levd i et heteroseksuelt forhold med en annen kvinne, uten at den andre kvinnen har skjønt at hun ikke hadde sex med en mann. Hvis man har et forhold der det ikke er naturlig å se hverandre nakne, og all seksuell kontakt skjer under dyna, i mørket, så har det faktisk skjedd at kvinnen i forholdet ikke har oppdaget at hun levde med en annen kvinne. Men dette er nok svært sjeldent.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 Joda, det finnes historier om kvinner som har levd sine liv som menn, til og med i så stor utstrekning at de har levd i et heteroseksuelt forhold med en annen kvinne, uten at den andre kvinnen har skjønt at hun ikke hadde sex med en mann. Hvis man har et forhold der det ikke er naturlig å se hverandre nakne, og all seksuell kontakt skjer under dyna, i mørket, så har det faktisk skjedd at kvinnen i forholdet ikke har oppdaget at hun levde med en annen kvinne. Men dette er nok svært sjeldent. ← Selv i mørket under dyna må du vel merke at det er en kvinne og ikke mann?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Selv i mørket under dyna må du vel merke at det er en kvinne og ikke mann? ← Jeg hørte om ei dame i USA, tror det må ha vært på femtitallet, om det ikke var enda tidligere. Hun bodde sammen med en annen dame, brukte strap-on-dildo (som hun hadde lagd selv, sånt var jo ikke å få kjøpt da) og skjulte puppene med brede bånd over brystet, og damen skjønte først etter et par år at hun ikke var mann. Selvsagt, denne damen må ha vært over gjennomsnittet naiv og uerfaren, men det kan skje.
Gjest Gjest_therese_* Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Hei jeg har gjort det motsatte...har vært sammen med en gutt, mens jeg er en transe. har riktignok tatt hormoner (B-cup) men er elllers gutt nedentil. det er ikke så vanskelig å 'lure' en gutt....de er jo litt godtroende. var fast sammen i 6 mnd. nå er jeg mer jente og skal skifte kjønn snart...deilig, siden jeg arbeider som jente i Oslo på fulltid...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Åj...er ikke det litt respekløst ovenfor den du er sammen med da? Å ikke være ærlig om hvem og hva du er?
Gjest 2324 Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Åj...er ikke det litt respekløst ovenfor den du er sammen med da? Å ikke være ærlig om hvem og hva du er? ← Jo, det er det absolutt!
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Jeg hørte om ei dame i USA, tror det må ha vært på femtitallet, om det ikke var enda tidligere. Hun bodde sammen med en annen dame, brukte strap-on-dildo (som hun hadde lagd selv, sånt var jo ikke å få kjøpt da) og skjulte puppene med brede bånd over brystet, og damen skjønte først etter et par år at hun ikke var mann. Selvsagt, denne damen må ha vært over gjennomsnittet naiv og uerfaren, men det kan skje. ← Hva med filmen Boys dont cry, med (meg og navn ) der hun spiller ei jente som lever og oppfører seg som gutt - er ikke denne basert på en sann historie? Hun også klarte jo å lure kjæresten sin så denne ikke oppdaget at hun egentlig var jente.... Herregud hva heter skuespilleren? Dere vet det alle sammen!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #10 Skrevet 8. desember 2005 Hei jeg har gjort det motsatte...har vært sammen med en gutt, mens jeg er en transe. har riktignok tatt hormoner (B-cup) men er elllers gutt nedentil. det er ikke så vanskelig å 'lure' en gutt....de er jo litt godtroende. var fast sammen i 6 mnd. nå er jeg mer jente og skal skifte kjønn snart...deilig, siden jeg arbeider som jente i Oslo på fulltid... ← Merkelig gutt som godtar å ikke få se eller ta på fitta til "jenta" si i løpet av 6 måneder....
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #11 Skrevet 8. desember 2005 Hilary Swank ← Jepp! Takk skal du ha!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå