AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Del Skrevet 27. oktober 2022 Det vil skje noe i livet mitt nå før jul, som mest sannsynlig vil endre livet mitt for alltid - positivt sett. Jeg har et par tatoveringer fra før av, og ønsker å ta en ny i forbindelse med denne endringen, som symboliserer dette. Jeg har kikket litt på nett, og sommerfuglen dukker gjerne opp som et symbol på endring. Men jeg føler at sommerfugl er litt "oppbrukt", selv om de jo er veldig pene. Hvis du skulle tatt noe i denne situasjonen, hva ville du valgt? Tenker da noe enkelt og ikke altfor stort. Et tegn av noe slag? Anonymkode: 6bb5e...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Del Skrevet 27. oktober 2022 I såfall noe relatert til endringen. Feks frisk fra psykisk sykdom eller bedre, ville jeg tatovert en vei eller et slør eller noe jeg endelig ser forbi feks. Kun eksempel. Sluttet med rus, ville jeg sett i den retningen osv. Anonymkode: f2cec...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Del Skrevet 27. oktober 2022 Kanskje en slags plante som vokser opp fra jorden Anonymkode: 9328c...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. oktober 2022 #4 Del Skrevet 27. oktober 2022 Lotusblomst🤗 Lotusen er et symbol på skaperkraft og begynnelse så vel som et symbol på renhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Del Skrevet 27. oktober 2022 Bier forvandler seg, akkurat som sommerfugler. Stilisert dronningbie, kanskje? Denne var litt søt, bare som et eksempel Anonymkode: df583...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekrus Skrevet 27. oktober 2022 #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 En sirkel av noe som skifter veg. En delfin som hopper fra en bølge til en blomst/stjerne/et eller annet. Kan også vere en fugl som flyr fra vinter til vår. Men jeg har ikke tatoveringer, så jeg har ikke så mange ideer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Del Skrevet 27. oktober 2022 Åh, jeg likte veldig godt ideen om dronningbie! Lotusblomst har jeg også kikket litt på, faktisk 😊 Jeg skjønte ikke helt det med en sirkel av noe som skifter vei, men jeg likte også fuglen som flyr fra vinter til vår! Anonymkode: 6bb5e...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. oktober 2022 #8 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh, jeg likte veldig godt ideen om dronningbie! Lotusblomst har jeg også kikket litt på, faktisk 😊 Jeg skjønte ikke helt det med en sirkel av noe som skifter vei, men jeg likte også fuglen som flyr fra vinter til vår! Anonymkode: 6bb5e...946 Jeg har en stor lotus i nakken/nedover ryggraden🤗ELSKER den,er så fin🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. oktober 2022 #9 Del Skrevet 27. oktober 2022 Skal jeg være helt ærlig, så kan et hvilket som helst motiv eller mønster være symbol for endring. At det absolutt må være fønikser, sommerfugler osv. er jo litt klisje for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg tok et kirsebærtre som mitt symbol på endring ☺️ Anonymkode: 3c7a2...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå