Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjæresten sier han skal komme på besøk idag .. klokken nærmer seg halv ni om kvelden og ikke hørt noe.. er det lov å bli sur da? 🙈

Anonymkode: fdd68...19d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette skjer stadig, så ja, hvis dette skjer sjelden eller første gang, nei.

• Liker 3
Skrevet

Mja, kravstor vet jeg ikke. Men det er i alle fall klart at dere må avtale litt tydeligere enn bare «skal komme i dag». Folk er jo ulike, hvis jeg skulle få besøk «i dag» hadde jeg jo forventet at det skulle skje før 20.30 på kvelden. Men folk kan jo se for seg ulike ting, kanskje kjæresten din så for seg å komme sent.

Jeg avtaler aldri så løst med folk, vi må klare å gi hverandre en ca-tid i alle fall. Ellers blir jo den ene sittende å vente eller blir tatt på senga. 

Anonymkode: 36280...aba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er ikke kravstor men du må lære deg å kommunisere direkte med han. Hvor lenge har dere vært kjærester? Sikker på det ikke bare er en som bruker deg for sex? 

Anonymkode: 4f2b3...641

Skrevet

Ring og hør om han har tenkt å komme, og når kl i såfall. Du vil gjerne lage andre planer hvis ikke

Anonymkode: 4d31b...b1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja du har det  og du er ikke kravstor 🙂 

Skrevet

Jeg pleier å ikke bli sur, men sende melding og avtale ca tid, eller om vi bare har sagt kvelf, melding a la "hei, nå er klokka 20 så jeg regner med at det ikke blir besøk i dag". Så tar han gjerne kontakt og sier noe a la, "huff jeg sov visst lenge etter jobb. Kan jeg komme i morgen i stedet?" Da kan jo det være at mitt svar er nei, men sånn er livet. 

Anonymkode: c2ef7...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...