Gjest Anonymus Notarius Skrevet 28. oktober 2022 #41 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg personlig synes den er for enkel og sommerlig, ja. Det er jo en pen kjole, men jeg synes den ser litt i overkant hverdagsaktig ut. Det er noe jeg kunne gått med på stranda, på hagefest eller noe. Ville funnet noe i et litt tykkere stoff og uten snøring i livet - tror det er det som gjør den for hverdagslig.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #42 Skrevet 28. oktober 2022 For enkel Anonymkode: ade23...09e 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #43 Skrevet 28. oktober 2022 Snok1 skrev (21 timer siden): Når man får barn har man femten år på seg til å skaffe bunad. Det går ikke an å bli overrasket av en konfirmasjon. Det er ikke alle som har råd til bunad eller synes bunad er fint. Noen kan ha ulike årsaker til å ikke skaffe seg bunad, som f. eks. flyttet mye rundt og ikke føler tilhørighet. Tipper du er et troll og leter en diskusjon. Hold deg til saken, Karen. Jeg har fått tilbud om bunad i alle fra familien, men synes ikke det er fint på menn. Det blir for nasjonalromantisk, men digger å se kvinner i bunad. M39 Anonymkode: 3ee4b...6a2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #44 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke alle som har råd til bunad eller synes bunad er fint. Noen kan ha ulike årsaker til å ikke skaffe seg bunad, som f. eks. flyttet mye rundt og ikke føler tilhørighet. Tipper du er et troll og leter en diskusjon. Hold deg til saken, Karen. Jeg har fått tilbud om bunad i alle fra familien, men synes ikke det er fint på menn. Det blir for nasjonalromantisk, men digger å se kvinner i bunad. M39 Anonymkode: 3ee4b...6a2 Og ang. saken, kjolen som OP viste er er fin og innafor. M39 Anonymkode: 3ee4b...6a2
Snok1 Skrevet 28. oktober 2022 #45 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tipper du er et troll og leter en diskusjon. Hold deg til saken, Karen. Du oppfordrer andre til å holde seg til saken med å ty til personangrep. Stay classy!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #46 Skrevet 28. oktober 2022 Den kjole Anonymus Notarius skrev (7 timer siden): Jeg personlig synes den er for enkel og sommerlig, ja. Det er jo en pen kjole, men jeg synes den ser litt i overkant hverdagsaktig ut. Det er noe jeg kunne gått med på stranda, på hagefest eller noe. Ville funnet noe i et litt tykkere stoff og uten snøring i livet - tror det er det som gjør den for hverdagslig. Ja, samme tenker eg. Fin kjole til vin på altanen med venninnene, eller på storbyferie men altfor lax til ei høgtidleg anledning. Som mor til konfirmanten så blir det jo litt fotografering også. Er det verkeleg denne kjolen du vil skal bli foreviga? Anonymkode: 82e1a...31b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #47 Skrevet 28. oktober 2022 Snok1 skrev (På 27.10.2022 den 21.19): Når man får barn har man femten år på seg til å skaffe bunad. Det går ikke an å bli overrasket av en konfirmasjon. Bunad er jo blodharry og bondsk. Snok1 skrev (14 timer siden): Praktisk kjærlighet er den sanneste form for kjærlighet. Alle kan si «jeg elsker deg», men bare de som virkelig elsker deg vil brodere bunad for deg. Anonymkode: 3729c...7ce
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #48 Skrevet 29. oktober 2022 Ja, hvorfor ikke? Er bare snålinger som bryr seg om hva slags kjole folk har på seg så lenge det ikke er noe veldig seksuelt ved plagget. Anonymkode: 4c62b...77a
Helene Skrevet 29. oktober 2022 #49 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg vet at jeg er gammeldags. Datteren fikk bunad av besteforeldre. Jeg kjøpte også en kjole til dagen. Mere hennes stil. Tenåring. Hun valgte å bruke bunaden hele dagen, bare for å se besteforeldrene fornøyd. Jeg elsker kjolen hun hadde ved siden av. Svart, litt sånn japaninspirert. Ingen pupper gikk ut av noe. Sorry ærlighet. Fotograf firma brukere datteren min i 2 år etterpå. Alternative bildet. Bildene er fantastiske. De beste, av den alternative kjolen. De forstørret det og, tok det i sin utstilling. I 2 år. Det beste, jeg fikk kjøpe bildet til halv pris etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå