AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Tidligere idag merket jeg denne prikken, og jeg brukte negl for å se om jeg kunne få den bort. Da begynte jeg å blå og jeg så i tillegg små røde prikker rundt den store. Jeg trodde det var en føflekk og at jeg burde få det sjekket, men når jeg ser nærmere på det kan det kanskje være en irritert hårsekk? Dette er på låret nær bikinilinjen, som dere ser er det fra før litt hår rundt. Da jeg søkte med google på bildesøk kom det opp «ticks» eller flått, da - men dette er ikke noe flått 😅 Skjønner at dere ikke er leger, men orker ikke stikke til legen for den minste ting 🙈 Anonymkode: fa68a...e31
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Ser ut som en helt vanlig føflekk. Anonymkode: f49de...17f 1 1
Million Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Det ser ut som en helt typisk føflekk, ikke noe rart med den. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Million skrev (3 minutter siden): Det ser ut som en helt typisk føflekk, ikke noe rart med den. Men det gikk an å plukke på den også begynte den å blø? Har skjønt at google ikke er så bra å bruke på dette mtp føflekk kreft 🙈 Anonymkode: fa68a...e31
Million Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det gikk an å plukke på den også begynte den å blø? Har skjønt at google ikke er så bra å bruke på dette mtp føflekk kreft 🙈 Anonymkode: fa68a...e31 Klart den blør om du plukker den løs. Det er jo en hudbit, som du har klort opp. De har blodtilførsel som hud generelt alltid har, så klart.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Million skrev (13 minutter siden): Klart den blør om du plukker den løs. Det er jo en hudbit, som du har klort opp. De har blodtilførsel som hud generelt alltid har, så klart. Hahah ja det gir jo mening - bare litt spesielt når det står man må kontakte lege om det blør 🙈😂 Men det er vel mer om det begynner å blø av seg selv kanskje? Anonymkode: fa68a...e31
Million Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hahah ja det gir jo mening - bare litt spesielt når det står man må kontakte lege om det blør 🙈😂 Men det er vel mer om det begynner å blø av seg selv kanskje? Anonymkode: fa68a...e31 Ja, det er hvis den ikke er rørt men begynner å lekke og blø helt av seg selv. Jeg har faktisk nå i høst fått fjernet to føflekker selv, og begge viste seg å være kreft. Heldigvis uten spredning. Men felles for disse to var at de klødde veldig, og over veldig lang tid. Det var faktisk årsaken til at jeg fjernet dem, fordi de klødde sånn. Men de blødde ikke eller noe.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Spør fastlegen din, det hadde jeg gjort. Anonymkode: 1dfe5...cfe
Eplejuice123 Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 Spar energien som du nå bruker på urolige tanker og bekymringer, og bruk der til legen din. Her på kg er ingen autorisert til å kunne svare på medisinske spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå