Gå til innhold

Pappan til barna mine er siktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er siktet for fysisk og psykisk vold mot barna våre. Jeg samt 3 andre ekskjærester er også fornærmet i saken. Barna har egen advokat. De var på møte med henne en dag og gikk gjennom saken som enda ikke har kommet opp i retten. De fikk opplyst at det var 700 sider med dokumenter med bevis i saken mot faren. Det hørtes utrolig mye ut. Både skatteetaten og flere andre var vitner.. vi var redd den skulle bli henlagt men antar antall dokumenter sier litt om hvor stor saken er? 

Anonymkode: bb5da...b10

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skatteetaten er vitner i en voldssak mot barn? Hvordan henger det sammen? Jeg spør bare fordi jeg ble nysgjerrig.

Anonymkode: 4827a...5ce

• Liker 1
Skrevet

700 sider? 🥺😳
Ja, det vil jeg si.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skatteetaten er vitner i en voldssak mot barn? Hvordan henger det sammen? Jeg spør bare fordi jeg ble nysgjerrig.

Anonymkode: 4827a...5ce

Ja vi undrer oss også.. han har også drevet med psykisk mishandling så det er en del folk som har vitnet om adferden hans. Bla brudd på taushetsplikt i jobben hans. Antar det er flere parter når det er såpass mye dokumenter.. og ettersom de tok tlf og pc når han ble pågrepet oppdaget de kansje noe snusk?😬 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er siktet for fysisk og psykisk vold mot barna våre. Jeg samt 3 andre ekskjærester er også fornærmet i saken. Barna har egen advokat. De var på møte med henne en dag og gikk gjennom saken som enda ikke har kommet opp i retten. De fikk opplyst at det var 700 sider med dokumenter med bevis i saken mot faren. Det hørtes utrolig mye ut. Både skatteetaten og flere andre var vitner.. vi var redd den skulle bli henlagt men antar antall dokumenter sier litt om hvor stor saken er? 

Politiet anser det som sannsynlig at han er skyldig. Så det kommer nok en tiltale ja. 

Tøff tid. Masse lykke til❤️

Anonymkode: 8dcb7...dec

Skrevet

700 sider er vel ikke veeeeldig mye i en rettssak? Om det er (minst) fem fornærmede, flere anmeldelser, referat fra avhør etc? De lister jo ikke opp bevis punktvis liksom, det er jo saksdokumenter og rapporter. Men det høres jo ut som de har mye dokumentasjon å bygge saken på - og tar de ut tilte mener de jo de har fellende bevis - så det at jeg ikke syns 700 sider høres unormalt mye ut betyr jo absolutt ikke noe om hvor sterk eller ikke sterk saken er .☺️

Anonymkode: 68a5c...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...