AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Etter en tøff periode i ekteskapet har jeg nå havnet i en situasjon jeg aldri ville forestilt meg å havne i. Det startet som en god kollegial relasjon og godt samarbeid på jobb, men nå har jeg altså klart kunststykket det er å bli betatt av en yngre kollega. I alder er vi omtrent 10 år fra hverandre. (20 årene og 30 årene). Denne følelsen er gjensidig, men jeg er i villrede. (Har ingen barn å ta hensyn til). vet ikke hva jeg skal gjøre, og vil gjerne ha gode råd fra andre som har opplevd det samme. hva gjør jeg?! Anonymkode: 39ff8...f4f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Vil anbefale å være utro for en periode, opp til 6 måneder. Lev ut alle dine seksuelle fantasier og lyster med denne unge gutten. Du kommer ikke til å angre 🤩 Anonymkode: 5506e...465
Diezel Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil anbefale å være utro for en periode, opp til 6 måneder. Lev ut alle dine seksuelle fantasier og lyster med denne unge gutten. Du kommer ikke til å angre 🤩 Anonymkode: 5506e...465 Vel.. Sexen blir kanskje strålende men integriteten får seg vel en knekk.. for ikke å si ryktet og sannsynligvis ekteskapet…?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Diezel skrev (45 minutter siden): Vel.. Sexen blir kanskje strålende men integriteten får seg vel en knekk.. for ikke å si ryktet og sannsynligvis ekteskapet…? Synes du svartmaler dette veldig. Er ikke det irrelevant når hun kan hygge seg med en kollega? Er vel ikke så mange som blir tatt for utroskap? Anonymkode: 5506e...465
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Kutt henne ut så fort som mulig. Ikke fordi det er umoralsk eller galt, men fordi det skaper problemer for deg. Går du over en grense må du leve med det resten av livet. Anonymkode: 00b27...b35 1
Minniemeg Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Ville du synes det var greit mannen din hadde en sånn relasjon du har til en av hans kollegaer. Der har du nok svaret ditt! 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 det du føler er ikke uvanlig, mange damer i 30 "faller" for yngre menn. for å føle seg yngre. mange menn som er yngre "faller" for eldre kvinner fordi de har problemer med yngre kvinner. det du føler nå er helt normalt, men ikke langsiktig og siden du er 30 årene. beslutningene du tar idag påvirker deg videre i livet og siden du er i en så høy alder kan du virkelig ikke bomme, men det kan han. anbefaler for det sterkeste at du tenker på hva du vil og hva som er viktig samtidig og lager en kombinasjon med mulig utfall og vurdere og utfallet er noe du kan takle lykke til Anonymkode: 73bf7...1db 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 Du får se litt fremover i tid, til når du blir konfrontert. Og hele illusjonen brister. Og din sjelevenn plutselig tar avstand fra deg og det viser seg du kun var et billig ligg for han. Du var det billigste kjøttstykket han fant og ble behandlet deretter. Planlegg med hva du gjør da? F.eks google. Fikse forhold etter utroskap. Pugge fremgangsmåte?? Hvis du velger dette (det er nemlig et bevisst valg du tar) så forbered deg på å takle omgivelsene etterpå. Det spiller ingen rolle hvor flink du er, du blir referert som den utro dama. Åja henne ja. Evig eies kun et dårlige rykte. Så spør deg selv om det er verdt det. Og evt. Barn blir skikkelig stolte og sikkert ikke flau av deg. Setter sikkert pris på å bo i koffert pga av mammas manglende evner til å sette grenser og egoisme.Så håper vi at mannen din ikke går helt nuclear og outer deg til hele familien og venner for den du er som hevn. Lykke til Anonymkode: 5b086...09d
Diezel Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 20.30): Synes du svartmaler dette veldig. Er ikke det irrelevant når hun kan hygge seg med en kollega? Er vel ikke så mange som blir tatt for utroskap? Anonymkode: 5506e...465 Tror nok det er flere enn du tror som blir tatt. Mmnei jeg synes ikke jeg svartmaler det - det er dette hun risikerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå