Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor syns mennesker med partner at dette er greit?

Mellom venner, kollegaer, perifere bekjente osv.

Flørting er mentalt utroskap, og leder i de aller fleste tilfeller til fysisk utroskap.

Anonymkode: b4862...1ef

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er greit å oppsøke flørting eller flørte tilbake. Eller gi feil signaler til en som flørter når man selv er i forhold. Da skal man avvise og være tydelig at det ikke er passende å bli flørtet med 

Anonymkode: 249f2...00e

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes ikke det er greit. Det er langt over grensa mi

Anonymkode: d1fde...57f

Skrevet

Jeg synes det er greit med flørting, det booster selvtilliten og skaper god stemning på jobb

Anonymkode: 0b7d1...801

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg synes det er greit med flørting, det booster selvtilliten og skaper god stemning på jobb

God stemning på jobb kan kun oppnås ved flørting med kollegaer (som regel av det motsatte kjønn)?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

God stemning på jobb kan kun oppnås ved flørting med kollegaer (som regel av det motsatte kjønn)?

Nei ikke KUN ved flørting, men det hjelper på😊

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg skjønner begge sider av denne saken. Det kan lett gå for langt og bli misforstått. Hold deg til det du kan. Enkelte kan ikke flørte, andre gjør det uanstrengt og med humor. Et lite kompliment av og til tåler alle. Dersom det er litt i grenseland kan det være veldig opphissende. En bør være forsiktig, noen takler det, andre ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei ikke KUN ved flørting, men det hjelper på😊

Det er vel en grunn til at arbeidssted er arenaen hvor det oppstår mest utroskap, når mange føler at flørting er nødvendig for et godt arbeidsmiljø.

• Liker 3
Skrevet
Paramount skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner begge sider av denne saken. Det kan lett gå for langt og bli misforstått. Hold deg til det du kan. Enkelte kan ikke flørte, andre gjør det uanstrengt og med humor. Et lite kompliment av og til tåler alle. Dersom det er litt i grenseland kan det være veldig opphissende. En bør være forsiktig, noen takler det, andre ikke.

Så det er meningen at kolleger skal opphisse hverandre når de kommer godt overens?

Majoriteten av utroskap oppstår på arbeidsplasser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel en grunn til at arbeidssted er arenaen hvor det oppstår mest utroskap, når mange føler at flørting er nødvendig for et godt arbeidsmiljø.

Ser du ikke hva jeg skriver? Jeg skriver at det ikke er en nødvendighet!! Som TS skriver er dette snakk om uskyldig flørting. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så det er meningen at kolleger skal opphisse hverandre når de kommer godt overens?

Majoriteten av utroskap oppstår på arbeidsplasser.

Ikke snakk om å hisse hverandre opp! Det er snakk on uskyldig flørting!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Neppe. 

Det er den arenaen i ditt liv der man som mennesker er i relasjon  8 timer om dagen, og der målsetningen er samarbeid for å oppnå mestringsfølelse. I ekteskapet kommer du ofte inn med ulike perspektiver og mål. I det du jobber på en arbeidsplass, er perspektiv og mål ofte felles; dere er ansatt for å nå samme mål. 

Folk har som oftest mindre tid med sin partner enn de har med sine kollegaer, spesielt mens de har barn. 

Arbeidsgivere har som oppgave og rydde vekk konfliktområder og stimulere til dypt samarbeid. Hjemme er dere forlatt til dere selv uten hjelp, og verktøy. 

Så utgangspunktet er i ubalanse.  Flørtingen kommer lenge etter problemet. Resultater av flørtingen kommer lenge etter det igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Flørting er mentalt utroskap, og leder i de aller fleste tilfeller til fysisk utroskap.

Jeg synes overhodet det ikke er greit! 

Anonymkode: 5b215...b13

Skrevet

Kommer jo litt an på hva som regnes som flørting, og uskyldig flørting? 

Det er upassende å si at en kollega er dritsexy, i hvertfall direkte. Men innafor å si "så fin du var i dag"

Er det humor, blikk, evnen til å fokusere på personen man snakker med?

Blir lett beskyldt for å flørte, men kan vel regnes som ganske uskyldig da det inkluderer både gamle, unge, damer, menn og barn.

• Liker 1
Skrevet

For min del flørter jeg med alt og alle, og vet det ikke trenger å bety noe. Har aldri vært utro.

Vet jo også det kan være innledningen til noe så klart, men jeg synes nesten det er viktig med litt flørt i hverdagen. Utroskap kan skje uansett, jeg styrer ikke livet mitt etter worst case scenario der. 

Det er lov å se på menyen så lenge man spiser hjemme. 

Anonymkode: 12d79...300

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Uskyldig flørting er vel helt greit? Og utroskap er det jo heller ikke når jeg gjør det foran partneren min hele tiden til folk av begge kjønn og han ikke har noe imot det. For meg er uskyldig flørting bare litt smil, blikk, blunking, komplimenter, vennskapelig dulting, dansing osv. Målet er ikke noe sexuelt, men å gjøre ting hyggelig, vise at jeg setter pris på de rundt meg og løfte dagen litt for dem. 

Anonymkode: 37e62...e04

• Nyttig 1
Skrevet

Flørting, sex med andre, utroskap, vinkveld med eksen, på hyttetur med kollega og så videre. Helt greit alt sammen, hvis ikke er du usikker på deg selv. Utrolig hva man kan lære av KG....

Anonymkode: a5303...02e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor er det et problem for deg at andre lever livet sitt på en annen måte enn deg? 

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om samboeren min flørter med andre. Jeg ser ikke på det som mental utroskap. Det er imidlertid ikke noe som angår deg, på samme måte som at hva du synes er greit i ditt forhold ikke er noe som angår meg.

Skrevet

Tullete, uskyldig flørting mellom to parter som vet at det ikke er ment som noe mer? Ja, det synes jeg er innafor.

Det er jo ikke aggressiv flørting, hvor målet er å fremstå så fristende som mulig heller. Det er uskyldig tulling med noen jeg kjenner godt nok til å vite at ikke tolker det annerledes, og noe jeg like så godt kan gjøre foran min egen samboer.

Anonymkode: d8437...139

• Nyttig 1
Skrevet
On 10/27/2022 at 9:43 PM, AnonymBruker said:

Hvor pokker jobber du om dere trenger flørting for å booste opp stemningen der?😂😂😂😂

Anonymkode: 77ed4...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...