Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skriver julebrev? Hva skriver dere om og hvordan formulerer dere brevet? Hva er liksom viktig og hva er ikke så viktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg skriver ikke julebrev, og synes generelt de er kjedelige å få. Alle skriver nøyaktig det samme.

Skrevet

Her kommer sikkert et dumt spørsmål. Hva er julebrev? Er det et ekstra langt julekort?

Skrevet

Ja jeg skriver en form for julebrev. Det blir et slikt dobbelt stort julekort.

Blir litt kjedelig å skrive god jul og godt nyttår til alle.

Så prøver jeg å få til en morsom vri på brevet. Det kan omhandle familien,advent og julestria.

Synes det er kjekt med både julekort og bev.

Skrevet
Her kommer sikkert et dumt spørsmål. Hva er julebrev? Er det et ekstra langt julekort?

Nei, julebrev er rett og slett et langt masseprodusert brev hvor senderen skriver alt som har skjedd i løpet av året, ispekket en del skryt om barna og slikt. Å skrive et langt julekort ser ikke jeg på som et julebrev, det er kortere, håndskrevet og gjerne mer personlig.

Skrevet

Jeg pleier ikke å skrive julebrev, og kommer nok ikke til å starte med det heller (synes julekortene er tøft nok å få i havn jeg... :ler: )

MEN, hvis jeg skulle ha skrevet et julebrev, så ville jeg ha prøvd å skrive noe som skilte seg litt ut i fra mengden. Bruke mye humor, og kanskje til og med skrive det på rim? Legge inn noen morsomme eller fine sitater om julen/ vennskap/ familie kanskje? Jeg hadde synes det var artig å få et julebrev som jeg så det var lagt mye arbeid ned i. Ikke bare en oppramsing om hva som har skjedd det siste året... :)

Anette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...