AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Hei! Skal legge til mannen som medeier på bilen vår, da dette ikke ble gjort ved kjøp. Må vi betale omregistreringsavgift på nytt da, bare for å registrere en medeier? 🙈 Anonymkode: 08d23...e2e
C-girl Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Skal legge til mannen som medeier på bilen vår, da dette ikke ble gjort ved kjøp. Må vi betale omregistreringsavgift på nytt da, bare for å registrere en medeier? 🙈 Anonymkode: 08d23...e2e Ifølge statens vegvesen må dere det ja.
PetterKanin Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei! Skal legge til mannen som medeier på bilen vår, da dette ikke ble gjort ved kjøp. Må vi betale omregistreringsavgift på nytt da, bare for å registrere en medeier? 🙈 Anonymkode: 08d23...e2e Er dere ektefeller er dere fritatt om det anses som en omregistrering, noe jeg tror det gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 C-girl skrev (34 minutter siden): Ifølge statens vegvesen må dere det ja. Ja, men ifølge Statens Vegvesen får ektefeller fritak på denne ved omregistrering av eier innen ekteskapet. Gjelder da dette også i forhold til medeier? Syns ikke det står så klart og tydelig, vanskelig å tolke. Anonymkode: 08d23...e2e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Er dere ektefeller er dere fritatt om det anses som en omregistrering, noe jeg tror det gjør. Vi er ektefeller, ja ☺️ Vi prøvde de første stegene, og da fikk mannen melding om salgsmelding sånn som vanlig sku jeg si. Vi turte ikke gjennomføre, i tilfelle vi fikk betalingskrav 😂 Nesten 3000 kr er jo litt penger når man bare har «glemt» at man skal legges til som medeier 🙈 Anonymkode: 08d23...e2e
PetterKanin Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi er ektefeller, ja ☺️ Vi prøvde de første stegene, og da fikk mannen melding om salgsmelding sånn som vanlig sku jeg si. Vi turte ikke gjennomføre, i tilfelle vi fikk betalingskrav 😂 Nesten 3000 kr er jo litt penger når man bare har «glemt» at man skal legges til som medeier 🙈 Anonymkode: 08d23...e2e Spør Statens Vegvesen i morgen for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 PetterKanin skrev (3 minutter siden): Spør Statens Vegvesen i morgen for sikkerhets skyld. Will do ☺️ takk for svar! Anonymkode: 08d23...e2e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Will do ☺️ takk for svar! Anonymkode: 08d23...e2e Gjerne oppdater hva du får til svar. Lurer også på dette 😅 Anonymkode: 533d4...bac 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 20.07): Gjerne oppdater hva du får til svar. Lurer også på dette 😅 Anonymkode: 533d4...bac Hei, en liten oppdatering Jeg fikk egentlig ikkenoe svar på det ift ektefelle, for vegvesenet svarte bare at siden det var under 2 måneder siden kjøp var det bare å legge til uten kostnad. Anonymkode: 08d23...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå