Gå til innhold

Jeg har blitt betatt av en gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja han er gift , og jeg er gift, har vært mye flørt i lufta , jeg vet at han bare vil hoppe til sengs, og sier jeg det så gjør vi det. 

Men jeg har alltid vært trofast, og sliter med å være betatt av han, på den ene siden ønsker  jeg å være betatt forde det er en uteolig god følelse ,men samtidig vil jeg ikke være betatt av han fordi jeg ikke vil gjøre noe galt. 

Hvordan i alle dager skal jeg komme meg ut av dette? 

Anonymkode: 131f3...b07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går du hjem å dyrker forholdet til mannen din. Legger deretter følelsene dine til side, og glemmer han. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja han er gift , og jeg er gift, har vært mye flørt i lufta , jeg vet at han bare vil hoppe til sengs, og sier jeg det så gjør vi det. 

Men jeg har alltid vært trofast, og sliter med å være betatt av han, på den ene siden ønsker  jeg å være betatt forde det er en uteolig god følelse ,men samtidig vil jeg ikke være betatt av han fordi jeg ikke vil gjøre noe galt. 

Galt?...Er det ikke galt å være eid av et annet menneske og da..? La ham knulle deg så får du iallefall litt spenning i livet.

Anonymkode: 93b10...c2d

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Du kutter all kontakt med denne mannen. 

Skrevet
Jaytee skrev (Akkurat nå):

Da går du hjem å dyrker forholdet til mannen din. Legger deretter følelsene dine til side, og glemmer han. 

Forholdet vårt er ok det , Og det er nettopp det som skremmer meg. 

Skrevet
Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Du kutter all kontakt med denne mannen. 

Vi har egentlig ikke så mye kontakt, det er faktisk alltid meg som starter samtalene, men alltid han som ser på meg når vi møtes ute , vi har barn i  samme bhg, så ses hver dag :( 

Skrevet

Må ærlig innrømme at det fascinerer meg stort at voksne gifte mennesker blir helt satt ut av at de gjennom et langt samliv blir betatt eller forelsket i en annen.. 

Trodde dere virkelig at dere aldri kom til å bli betatt/forelsket i andre? 

Løsningen, akseptere at man blir betatt av andre selv omdu er opptatt, eller gå fra personen. 

Hvilke andre løsninger finnes? 

Anonymkode: 6dfb5...8ea

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skill deg fra mannen din,han fortjener noen bedre enn noen som går bak ryggen hans.

Eller kutt ut den andre mannen.

Jeg tenker at du allerede 'har gjort noe galt',ettersom du er den som tar initiativ til samtaler med denne mannen.

Du virker jo ikke interessert i ekteskapet du allerede har.

• Liker 1
Skrevet

Må ærlig innrømme at det fascinerer meg stort at voksne gifte mennesker blir helt satt ut av at de gjennom et langt samliv blir betatt eller forelsket i en annen.. 

Trodde dere virkelig at dere aldri kom til å bli betatt/forelsket i andre? 

Løsningen, akseptere at man blir betatt av andre selv omdu er opptatt, eller gå fra personen. 

Hvilke andre løsninger finnes? 

Anonymkode: 6dfb5...8ea

Åpent forhold. 

Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi har egentlig ikke så mye kontakt, det er faktisk alltid meg som starter samtalene, men alltid han som ser på meg når vi møtes ute , vi har barn i  samme bhg, så ses hver dag :( 

Da slutter du å innlede samtaler med denne mannen. For du vil vel ikke ødelegge ekteskapet ditt med et tilfeldig knull. 

Skrevet

Dete har to valg om det skal være etisk og moralsk riktig, enten går dere fra hver deres partner eller så avslutter dere all flørting med en gang. Siste mulighet er å få begge partnerne med på åpent forhold noe som neppe skjer. 

Om du ikke er fornøyd i eget forhold så avslutter du uansett, men uten å inngå noe intimt med en som er i forhold. Det finnes da nok av andre single der ute.

Ikke skade noen, ikke knus hjerter -det er nikk dritt og faenskap i livet, ikke bli en av dem som er med på å lage mer skade!!

Anonymkode: ae9c9...365

Skrevet

Nok* dritt!!

Skrevet

Jeg vil ikke skille meg , og jeg klarer ikke å stoppe å trnke pa han, hadde det vært så lett hadde jeg gjort det for lengst

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke skille meg , og jeg klarer ikke å stoppe å trnke pa han, hadde det vært så lett hadde jeg gjort det for lengst

Viljestyrke min venn...

Er han en kollega?

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Forholdet vårt er ok det , Og det er nettopp det som skremmer meg. 

Du har to valg, fortsette å dyrke utroskap eller dyrke forholdet ditt hjemme. 

Ingen tvinger deg til noe som helst, men gresset gror der du dyrker det. Hadde blitt skuffet om min mann gjorde som deg, hadde jeg funnet ut av det, hadde jeg tuppet han på huet og ræva ut. Tillitt, lojalitet og ærlighet står sterkt i vårt forhold. 

Men du driter kanskje i sånt? 

Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

Du har to valg, fortsette å dyrke utroskap eller dyrke forholdet ditt hjemme. 

Ingen tvinger deg til noe som helst, men gresset gror der du dyrker det. Hadde blitt skuffet om min mann gjorde som deg, hadde jeg funnet ut av det, hadde jeg tuppet han på huet og ræva ut. Tillitt, lojalitet og ærlighet står sterkt i vårt forhold. 

Men du driter kanskje i sånt? 

Nei jeg driter ikke i det , har virkelig aldri gjort noe galt, vært sammen med han siden jeg var 17 og vi er fremdeles sammen og gift idag, er 34 år. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei jeg driter ikke i det , har virkelig aldri gjort noe galt, vært sammen med han siden jeg var 17 og vi er fremdeles sammen og gift idag, er 34 år. 

Oi, ja, kan jo forstå følelsen av et ønske om å oppleve noe annet. Hvor åpen er mannen din da? Tør du snakke om dette til ham? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Viljestyrke min venn...

Er han en kollega?

Nei vi har hatt blikk kontakt med hverandre i 2år , ( har barn i samme bhg) 

Han tok første intiativ til å føre en samtale for ca 1 mnd siden, etter det utvekslet vi tlf nr, ( for at barna kunne komme på playdate) men det er jo tull i seg selv,var bare en unnskyldning for å kunne snakke mere, etter det har jeg som regel alltid vært den som Melder først , men når det skjer drar han det ekstra langt hver gang.

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du fortalt mannen din om dette? Eller skjuler du det? Gjør du alt du kan for å treffe denne mannen når du henter i barnehagen? Du skriver at det er du som alltid starter samtalene.

Hva med å hente før eller senere, ikke starte samtalene og prøve å unngå og treffe denne mannen? Det er svaret på alt om du ønsker å være gift neste år. Hadde du satt pris på om din mann flørtet vilt med en annen dame? 

Edit.. Ser at dere sender meldinger til hverandre også, for meg er dette utroskap. Helt ok å være betatt av andre, men ikke ok å gjøre noe mer ut av det når man er gift. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet

Oi, ja, kan jo forstå følelsen av et ønske om å oppleve noe annet. Hvor åpen er mannen din da? Tør du snakke om dette til ham? 

Nei det skjer ikke han hadde klikket .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...