Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) . Endret 28. oktober 2022 av Queen BB
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Det er ikke alle som er overfladiske, heldigvis. Vi har en kultur som favoriserer skjønnhet, men hva som er skjønnhet varierer fra kultur til kultur, og fra motebilder, og forandrer seg konstant. Det ene året så er det tykke bryn som gjelder, neste år så skal de nappes i tynne streker. I noen kulturer så skal de barberes vekk. Osv.. I noen kulturer er fett på kvinnekroppen favoritten, og i andre kulturer så favoriseres en smal midje. For noen år siden så stekte vi oss for å bli brunest mulig, og i dag forbindes solbrun hud med kreftrisiko, og de bleke har fått en opptur. Det du kan gjøre er å øve på selvtrygghet, og det å elske deg selv akkurat slik du er. Og slutte å sammenligne deg med andre/søke bekreftelser fra utvendige kilder. Smil tiltrekker smil når de kommer innenfra. Gjør ting som du trives med og som får deg til å føle deg vel. Anonymkode: 879c2...622 3
Jaytee Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Å si at utseende ikke betyr noe er løgn. Men hva folk mener er «pent» er så individuelt. Vil ikke si at drømmemannen din ikke finnes, for jeg mener at det finnes noen for alle. Du har bare ikke møtt han enda. Fortsett å elsk deg selv og dyrk dine interesser, så vil den rette dukke opp når tiden er moden. 1
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke alle som er overfladiske, heldigvis. Vi har en kultur som favoriserer skjønnhet, men hva som er skjønnhet varierer fra kultur til kultur, og fra motebilder, og forandrer seg konstant. Det ene året så er det tykke bryn som gjelder, neste år så skal de nappes i tynne streker. I noen kulturer så skal de barberes vekk. Osv.. I noen kulturer er fett på kvinnekroppen favoritten, og i andre kulturer så favoriseres en smal midje. For noen år siden så stekte vi oss for å bli brunest mulig, og i dag forbindes solbrun hud med kreftrisiko, og de bleke har fått en opptur. Det du kan gjøre er å øve på selvtrygghet, og det å elske deg selv akkurat slik du er. Og slutte å sammenligne deg med andre/søke bekreftelser fra utvendige kilder. Smil tiltrekker smil når de kommer innenfra. Gjør ting som du trives med og som får deg til å føle deg vel. Anonymkode: 879c2...622 Jeg skjønner hva du mener, men det er vansklig å gjøre dette når jeg blir minnet på at jeg ikke er bra nok så fort jeg er ute av huset.
RC Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Å være ettertraktet gjør deg ikke lykkeligere, men skjønner godt at det må være kjipt å føle seg forbigått. Dessverre er det mange som ikke ser lenger enn utseende, men de har du vel ikke lyst til å innlede noe med uansett? Vet ikke om det er på byen dere treffer disse, men forsøk heller å treffe menn på andre arenaer, steder hvor man kan prate sammen, gjøre aktiviteter sammen, og faktisk blir kjent med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg styrer unna et polert ytre, det gjenspeiler ikke det jeg liker i livet. Så blir mer forelsket i en bra personlighet. Men jeg kjenner noen som ikke er glansbilder, men føler mest at de faller ut fordi de ikke deltar i samtaler. Der man nermest må hale ord ut av dem osv. Dvs totalt uinteressante Anonymkode: d3d2f...f8b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 1 hour ago, Queen BB said: Jeg skjønner hva du mener, men det er vansklig å gjøre dette når jeg blir minnet på at jeg ikke er bra nok så fort jeg er ute av huset. Det er kun din egen oppfatning og tolkning, det er ikke en objektiv sannhet. Husk dét. Anonymkode: 44c9d...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå