Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Hvorfor kan ikke folk som kysser hverandre og kliner på trynet på folk og i butikken bare vente til de kommer hjem? Jeg mener ikke normalt kyssing men sånn skikkelig klining, hva er greia ? Er det en flex å gjøre det ute blandt folk? Jeg synes ikke det er greit å holde på med sånt når det for eksempel står mange mennesker i kø i butikken og det er små barn rundt og ser på. Endret 27. oktober 2022 av Queen BB 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Sliter du virkelig med at det er så mange som kliner i offentligheten rundt deg..? Anonymkode: 3db46...e2d 15 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Du får holde deg hjemme da, om det plager deg sånn.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Hva betyr "kliner på trynet på folk"? Anonymkode: 367d0...c13 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva betyr "kliner på trynet på folk"? Anonymkode: 367d0...c13 Forsto du virkelig ikke hva TS mente? Anonymkode: 2b84f...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Det er da bare yre tenåringer som driver med dette? Og det var for øvrig vanligere på 80-tallet. Kan ikke huske sist jeg så noen kline offentlig. Anonymkode: 2a752...4e2 5 1
Mamajune11 Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Fordi de er så forelska de ikke greier holde fingrene (munnen) fra hverandre vell. 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 Hvorfor ikke? Slutshaming hører fortiden til. Hvis du ikke tåler å se noen kline i noen sekunder så er det ditt eget forhold til nærhet og intimitet som noe skammelig som er problemet. Anonymkode: c3fad...f1c 9 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor ikke? Slutshaming hører fortiden til. Hvis du ikke tåler å se noen kline i noen sekunder så er det ditt eget forhold til nærhet og intimitet som noe skammelig som er problemet. Klin så mye du vil, bare jeg slipper å få synet av deg kline helt opp i trynet mitt. De som kliner og eter hverandre opp i offentligheten er bare uber teite. Anonymkode: 6ff89...290 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 Queen BB skrev (2 timer siden): Hvorfor kan ikke folk som kysser hverandre og kliner på trynet på folk og i butikken bare vente til de kommer hjem? Jeg mener ikke normalt kyssing men sånn skikkelig klining, hva er greia ? Er det en flex å gjøre det ute blandt folk? Jeg synes ikke det er greit å holde på med sånt når det for eksempel står mange mennesker i kø i butikken og det er små barn rundt og ser på. Helt enig! Anonymkode: 6ff89...290 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #11 Skrevet 27. oktober 2022 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Du får holde deg hjemme da, om det plager deg sånn. Eller kanskje folk skal lære å holde sitt privatliv unna offentligheten? Anonymkode: 6ff89...290 1
Gjest supernova_87 Skrevet 27. oktober 2022 #12 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klin så mye du vil, bare jeg slipper å få synet av deg kline helt opp i trynet mitt. De som kliner og eter hverandre opp i offentligheten er bare uber teite. Anonymkode: 6ff89...290 Det er vel ikke så vanskelig for deg å vende blikket vekk? Jeg tenker hvorfor ikke? Er ikke det jeg helst liker å se mens jeg plukker epler, og finner ost og melk i butikken, men koster meg en halv kalori å vende blikket bort. Fint for de! Og ganske merkelig. Men hyggelig at folk er forskjellig og at det er plass til alle.
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Klin så mye du vil, bare jeg slipper å få synet av deg kline helt opp i trynet mitt. De som kliner og eter hverandre opp i offentligheten er bare uber teite. Anonymkode: 6ff89...290 Ja det er det jeg sier, de spiser hverandre opp rett foran trynet mitt, veldig nært når jeg skal stå i butikk kø osv.
Boetica Skrevet 27. oktober 2022 #14 Skrevet 27. oktober 2022 Queen BB skrev (3 timer siden): Hvorfor kan ikke folk som kysser hverandre og kliner på trynet på folk og i butikken bare vente til de kommer hjem? Jeg mener ikke normalt kyssing men sånn skikkelig klining, hva er greia ? Er det en flex å gjøre det ute blandt folk? Jeg synes ikke det er greit å holde på med sånt når det for eksempel står mange mennesker i kø i butikken og det er små barn rundt og ser på. Syns det er koselig å se at folk er forelsket, jeg. 1 3
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2022 Just now, supernova_87 said: Det er vel ikke så vanskelig for deg å vende blikket vekk? Jeg tenker hvorfor ikke? Er ikke det jeg helst liker å se mens jeg plukker epler, og finner ost og melk i butikken, men koster meg en halv kalori å vende blikket bort. Fint for de! Og ganske merkelig. Men hyggelig at folk er forskjellig og at det er plass til alle. Hvordan skal jeg holde blokke vekk når de står rett foran meg i køen ? Det er som om de vil jeg skal se dem at this point, skal gni det så inn på meg
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke? Slutshaming hører fortiden til. Hvis du ikke tåler å se noen kline i noen sekunder så er det ditt eget forhold til nærhet og intimitet som noe skammelig som er problemet. Anonymkode: c3fad...f1c Dette er ikke snakk om noen sekunder lol
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 27. oktober 2022 #17 Skrevet 27. oktober 2022 Klining, klåing og nermest tørrjokking synes jeg ikke har noe i offentligheten å gjøre. Men et kyss og omfavnelse i et fint øyeblikk synes jeg er fint at folk viser. Å vise kjærlighet er veldig undervurdert i disse dager,og er det noe man trenger å se mer av nå om dagen, så er det nettopp det.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. oktober 2022 #18 Skrevet 27. oktober 2022 Det er vel bare å holde blikket på mobilen slik folk stort sett gjør nå om dagen, så slipper du å se dem. Syns det er koselig jeg.
Gjest supernova_87 Skrevet 27. oktober 2022 #19 Skrevet 27. oktober 2022 Queen BB skrev (6 minutter siden): Hvordan skal jeg holde blokke vekk når de står rett foran meg i køen ? Det er som om de vil jeg skal se dem at this point, skal gni det så inn på meg Da har du nok svar på ditt eget spørsmål. Kanskje de vil gni det inn? Opplever du dette ofte, med flere forskjellige mennesker? Høres kjipt ut.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #20 Skrevet 27. oktober 2022 Fordi det er hyggelig. Anonymkode: f9c23...254 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå