Topsi Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) https://www.nrk.no/sorlandet/ordforer-og-politiker-i-krangel-for-apen-mikrofon-i-kristiansand-1.16155108 Det begynner å bli ganske absurd det som skjer i bystyret i Kristiansand nå. Nils Nilsen har meldt seg ut av Demokratene og inn i INP, men INP har bedt om at Nilsen ikke skal representere dem i bystyret. Og igår skal det ha blitt heftig "debatt" Det er nesten så en får lyst å stemme på fyren for underholdningens skyld 🙈 Endret 27. oktober 2022 av Topsi 1
AprilLudgate Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Topsi skrev (7 minutter siden): https://www.nrk.no/sorlandet/ordforer-og-politiker-i-krangel-for-apen-mikrofon-i-kristiansand-1.16155108 Det begynner å bli ganske absurd dwt som skjer i bystyret i Kristiansand nå. Nils Nilsen har meldt seg ut av Demokratene og inn i INP, men INP har bedt om at Nilsen ille skal representere dem i bystyret. Det er nesten så en får lyst å stemme på fyren for underholdningens skyld Å stemme på ham for underholdningens del er en lite klok ide. Han har gjennom Sørlandsnyhetene og verv i bystyret (som selv Demokratene og Kleppe angret dypt) klart å gjøre stor ødeleggelse av demokratiet i Kristiansand. Han har fra tidlig av trakassert både privatpersoner og politikere. Diktet opp de villeste historier (også om navngitte privatpersoner som har fått trusler av dette). Den mannen er så uintelligent at han er farlig. Han forpester alt rundt seg, med viten og vilje. Han gir seg aldri. Det er ikke underholdende når politiet ber enkelte ikke gå ute om kvelden lengre. PST har og vært inne i bildet. Han er typen som kan spre falske rykter om helt vilkårlige mennesker på sin egen side og Sørlandsnyhetene, og så plutselig får du eller ungene dine alvorlige trusler. Det har han gjort flere ganger. Han er en syk, farlig mann. Endret 27. oktober 2022 av DundreMilfin 7 2
Topsi Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Å stemme på ham for underholdningens del er en lite klok ide. Ja, jeg har ikke tenkt å gjøre det. Er enig i alt du skriver. Men det er jo nesten artig at det går an å oppføre seg så dumt. Ikke fullt så artig for de han har lagt for hat da
AprilLudgate Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Topsi skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har ikke tenkt å gjøre det. Er enig i alt du skriver. Men det er jo nesten artig at det går an å oppføre seg så dumt. Ikke fullt så artig for de han har lagt for hat da Nei, særlig ikke siden han spiller på Utøya (med masse latterliggjøring). Mange yngre politikere og aktive er redde for å ytre seg, fra alle partier. Han har truet meg og 😅🤷♀️ Ved å ta skjermdump av alle som likte en post til en politiker. Legger ut skjermdumpene på Sørlandsnyhetene (jeg var ett av mange navn), og kom med indirekte trusler. Problemet er at en som er enda mer gal kan peke seg ut noen fra de skjermdumpene der og ha mye «moro». Da måtte jeg endre endel på FBprofilen min, for eksempel gamle profilbilder hvor barn er med. Eller noe som kan identifisere hvor en bor. Bare det å like noens post kan føre til at han oppfordrer offentlig å «gå etter deg». Helt føkkings absurd. 3 1
Kågebruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Hva er det som skjer på Sørlandet egentlig? - Viggo Kristiansen justismord - Andreas Hus og de greiene der - Demokratene med en viss oppslutning - Og dette 2
Topsi Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Nei, særlig ikke siden han spiller på Utøya (med masse latterliggjøring). Mange yngre politikere og aktive er redde for å ytre seg, fra alle partier. Han har truet meg og 😅🤷♀️ Ved å ta skjermdump av alle som likte en post til en politiker. Legger ut skjermdumpene på Sørlandsnyhetene (jeg var ett av mange navn), og kom med indirekte trusler. Problemet er at en som er enda mer gal kan peke seg ut noen fra de skjermdumpene der og ha mye «moro». Da måtte jeg endre endel på FBprofilen min, for eksempel gamle profilbilder hvor barn er med. Eller noe som kan identifisere hvor en bor. Bare det å like noens post kan føre til at han oppfordrer offentlig å «gå etter deg». Helt føkkings absurd. Det høres faktisk sykt skremmende ut. Har han blitt politianmeldt? 1
Topsi Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2022 Kågebruker skrev (Akkurat nå): Hva er det som skjer på Sørlandet egentlig? - Viggo Kristiansen justismord - Andreas Hus og de greiene der - Demokratene med en viss oppslutning - Og dette Vi har også hatt ufattelig mange barnedrap, dvs drap utført av mindreårige. Er det noe med lufta her? 2 1
AprilLudgate Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 Topsi skrev (57 minutter siden): Det høres faktisk sykt skremmende ut. Har han blitt politianmeldt? PST har ringt ham for å si det sånn. Han uttalte vel selv at det var en hyggelig samtale eller noe sånt 🙃 De liker å holde litt forebyggende tone sålenge man ikke er mistenkt for noe veldig konkret. Han kan jo ikke politianmeldes når det er indirekte trusler. 1 1
Topsi Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2022 På NRK Sørlandet sine sider kan man nå se utdrag av det hele
Gjest plusskatten Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 Kågebruker skrev (2 timer siden): Hva er det som skjer på Sørlandet egentlig? - Viggo Kristiansen justismord - Andreas Hus og de greiene der - Demokratene med en viss oppslutning - Og dette Dette er ikke tilfeldig. På Sørlandet har det alltid vært en kultur for å feie alle problemer under teppet, og å løse ting på bakrommet. Kritiske røster kveles.
Callisto83 Skrevet 27. oktober 2022 #11 Skrevet 27. oktober 2022 Kågebruker skrev (2 timer siden): Hva er det som skjer på Sørlandet egentlig? - Viggo Kristiansen justismord - Andreas Hus og de greiene der - Demokratene med en viss oppslutning - Og dette Akkurat det med at Demokratene fikk stor oppslutning, mener jeg kommer av at det ikke fantes noen andre kritiske stemmer i forhold til den idiotiske "Kunstsiloen" som ble vedtatt. 2
Topsi Skrevet 28. oktober 2022 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2022 Callisto83 skrev (14 timer siden): Akkurat det med at Demokratene fikk stor oppslutning, mener jeg kommer av at det ikke fantes noen andre kritiske stemmer i forhold til den idiotiske "Kunstsiloen" som ble vedtatt. Ja det tror jeg også definitivt ikke så mange som stemte Demokratene pga partiprograammet
Topsi Skrevet 28. oktober 2022 Forfatter #13 Skrevet 28. oktober 2022 https://www.nrk.no/sorlandet/nils-nilsen-kastes-ut-av-industri--og-naeringspartiet-_inp_-1.16156524 Siste utvikling
Sweetheaven Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 DundreMilfin skrev (18 timer siden): Nei, særlig ikke siden han spiller på Utøya (med masse latterliggjøring). Mange yngre politikere og aktive er redde for å ytre seg, fra alle partier. Han har truet meg og 😅🤷♀️ Ved å ta skjermdump av alle som likte en post til en politiker. Legger ut skjermdumpene på Sørlandsnyhetene (jeg var ett av mange navn), og kom med indirekte trusler. Problemet er at en som er enda mer gal kan peke seg ut noen fra de skjermdumpene der og ha mye «moro». Da måtte jeg endre endel på FBprofilen min, for eksempel gamle profilbilder hvor barn er med. Eller noe som kan identifisere hvor en bor. Bare det å like noens post kan føre til at han oppfordrer offentlig å «gå etter deg». Helt føkkings absurd. Håper du og andre anmelder slike stakkarslige mennesker! Enkelte skulle vært skjermet fra sosiale medier. Eller sosiale medier for de😅
AprilLudgate Skrevet 28. oktober 2022 #15 Skrevet 28. oktober 2022 Callisto83 skrev (21 timer siden): Akkurat det med at Demokratene fikk stor oppslutning, mener jeg kommer av at det ikke fantes noen andre kritiske stemmer i forhold til den idiotiske "Kunstsiloen" som ble vedtatt. Ikke bare det, kunstsiloen hadde absolutt kritiske røster i andre partier også. De fleste som stemte frem Demokratene sist runde var fra Tveit, men kjernevelgerne er «livets harde skole» på Vågsbygd senter. Dog har mange nå fått mer enn nok tror jeg av Nils Nilsen, ingen vil ha noe med ham å gjøre lengre. Helt forståelig, som sagt: han har en unik evne til å ødelegge alt rundt seg. 1
non_stop Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 Robinson-Nils må i fengsel Reklametekstforfatter Nils Nilsen (32), i TV3-serien «Robinsonekspedisjonen», er dømt til syv månders fengsel for å ha svindlet til seg 183 000 kroner i ledighetstrygd. Publisert: Oppdatert 25. februar 2003
Helgekarjol Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 (endret) Postcast om lokalpolitikken i Kristiansand og "Sørlandsnyhetene". Kaosvalg i bibelbeltet - "Ut med eliten" https://radio.nrk.no/podkast/oppdatert/l_93815aeb-7e15-41d1-815a-eb7e15b1d1de Endret 3. september 2023 av Helgekarjol 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå