AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hei! jeg flyttet nettop inn i ny leilighet i en blokk, i min etasje er det 5 leiligheter, to av dem er kommunale. I den ene kommunale boligen bor der en dame, la oss kalle henne Turid. Jeg og 3 andre som bor i samme etasje slo oss sammen for å skrive er brev til eieren av borettslaget for veldig upassende oppførsel fra Turid blant annet skriking klokka 01 på natten, slossing mot lyktestolpe, banking og smelling på den andre kommunale boligens dør og kjeftet på et postbud. Turid har de siste 2 årene blitt anklaget for vold, narkotika, kastesøppel fra terrasse, truende oppførsel, plassering av private ting i fellesarealer, ikke godkjent dyrehold og sist tok seg til rette i privat andelseiers leilighet. han sier han har sent flere klager til kommunen men stopper der. hva i helvete ska vi gjør ? Anonymkode: b394f...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 27. oktober 2022 #2 Del Skrevet 27. oktober 2022 Tviler på at kommunen kommer til å gjøre noe som helst. I områder med kommunale boliger, så bor man ofte med mennesker som har bakgrunn med rus, psykiske lidelser mv. Blir det så ille at det går utover liv og helse, så må dere kontakte politiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 27. oktober 2022 #3 Del Skrevet 27. oktober 2022 Har dere tatt det opp med styret? Det er vel styret som skal ta det videre med kommunen, ikke deg som privatperson? Jo flere som klager til styret, jo bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Del Skrevet 27. oktober 2022 Er vel lite de kan gjøre om kommunen velger å ikke kaste han ut. Jeg bodde i en blokk der en fyr satte fyr på leiligheten sin.. han kunne ikke kastes ut Anonymkode: 65cd0...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Del Skrevet 27. oktober 2022 Finn ut hvem som er styrets kontakt i kommunen og ta kontakt med vedkommende! (I min kommune er det fact-kontakten som har ansvaret for de kommunale boligene og som iallfall er mitt borettslag sin kontaktperson) Anonymkode: e7c7c...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): han *hun Anonymkode: 91177...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. oktober 2022 #7 Del Skrevet 28. oktober 2022 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Perelandra, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Til ts: Jeg har full forståelse for at du synes det er slitsomt med sånne naboer, og tenker dette er et godt forslag: AnonymBruker skrev (21 timer siden): Finn ut hvem som er styrets kontakt i kommunen og ta kontakt med vedkommende! (I min kommune er det fact-kontakten som har ansvaret for de kommunale boligene og som iallfall er mitt borettslag sin kontaktperson) Anonymkode: e7c7c...4d1 Anonymkode: badc2...ce1 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 28. oktober 2022 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. oktober 2022 #9 Del Skrevet 28. oktober 2022 Tråden er ryddet for spam og avsporinger Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det hjelper nok ikkje, men heng opp ein lepp å hurda hennar. Eller berre ring politiet kvar gong ho bråkar Nøgd no? Alt står i ordboka hjå Språkrådet. https://ordbokene.no/nn/hurd (bare/berre-feilen fekk eg retta òg) Anonymkode: ec61d...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå