Gå til innhold

Dere som har varme barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var de sånn fra de var baby eller ble de sånn som småbarn?

Anonymkode: 54449...5e8

Skrevet

Kan ikke huske å ha kjent på barnet og det har vært kaldt. Ever. Så siden fødsel antageligvis 

Skrevet

Fra fødsel regner jeg med, men barnet er født i juli på en sommer som var dødsvarm, så det tok litt tid før det ble lagt merke til. Han har alltid klagd hvis det blir for mye klær. Nå har jeg slutta å kjøpe ull. Har kun et tynt og et tykt sett som han bruker hvis vi skal på fjellet. (Han er 9 )

Anonymkode: bd288...3e2

Skrevet

Minn blir lett overoppheta ja, noe jeg tror han har etter sin far. Rett bekledning og kort hår hjelper! Selv er jeg frostpinne 😄

Anonymkode: 60be5...019

Skrevet

Måtte pakke henne ut på barsel hver gang hun hadde vært innom personalet for noe fordi hun kokte når hun var svøpt, så jeg tror nok hun kom ut slik ja.

Anonymkode: 07f3a...ed1

• Liker 1
Skrevet

Eldste er normalt temperert, minste er varm og har vært det helt siden fødsel. 

Anonymkode: 9b5ad...8c5

Skrevet

Har en av hver, og det var alltid vanskelig i barnehagen fordi de ansatte ikke ville tro på eldstemann når han mente de tok på han for mye klær. Vi bodde et sted det kunne bli -30 enkelte dager på vinteren, så hadde så klart varme klær i barnehagen, men hele høsten ville han helst bare ha t-skjorte under dressen.  Ullklær var verst, de både føltes for varme og mye klødde, gikk mye bedre når vi byttet til teknisk undertøy.  Datteren er mer frysepinne og kan på vinteren ta på dobbelt sett med superundertøy/ullundertøy for å holde varmen ute på skolen.  

Anonymkode: 9db46...5b3

Skrevet

Jeg vet ikke om han har vært sånn siden fødselen, men i alle fall så lenge jeg kan huske. 

Skrevet

Fra fødsel, men da kledde jeg jo på uten protest. 

Anonymkode: d24ec...215

Skrevet

Fra fødsel..

Anonymkode: 7e59f...72a

Skrevet

Fra fødsel. Fikk faktisk varmeutslett første natten. (Storebror kom ut med kroppstemp på 35g, og måtte ligge på varmeseng. Alltid en varmeflaske når han lå med oss). Så tenkte ikke over at nestemann var varm. 

Anonymkode: 52f1f...5b7

Skrevet

Min har alltid vært varm men temperert er ikke slik at han svetter men han er varm og god. 😄 

Gjest Chicchi
Skrevet

Husker damene på barsel hele tiden skulle dekke til den lille nyfødte. Så fort de var ute av døra, dro jeg av teppene. Min lille er som meg, GLOVARM konstant. Hud mot hud funket aldri for oss, det blir rett og slett for mye kroppsvarme 😅

Skrevet

Det vet jeg egentlig ikke. Sikkert litt fordi jeg ikke visste hva som var normalt, litt fordi det var vanskelig å kommunisere, og litt fordi jeg ikke husker.

Anonymkode: 866ac...39d

Skrevet

Varm fra første dag i livet. Så mye strikkaklær som aldri ble brukt,da det eneste som funka i vognposen var body og longs🙃

• Liker 1
Skrevet

Begge mine har vært varme siden de ble født. Nå er de 4 og 8 år og klager hvis det blir for mye klær. 

Husker han på 4 år svettet noe sinnsykt fra hodet da jeg ammet ham som baby. Jeg måtte tørke hodet hans etter hver mating 🙈😅 Han har for så vidt fortsatt med å svette fra hodet, håret er klissvått etter litt herjelek.

Anonymkode: ba2c6...f39

Skrevet

Eldste min er veldig varm av seg, vært slik siden fødsel. Kan telle på 1 hånd hvor mange ganger han har brukt strømpebukse/stillongs f.eks i barndommen. Selv på de kaldeste dagene i barnehagen var han den eneste som kun hadde på seg tynn joggebukse og tynn genser (tåler ikke ull rett på kroppen) under vinterdressen, ikke noe ull eller fleece som mellomlag. Nå som han er stor går han i t-skjorte året rundt, genser blir for varmt selv med 10 blå ute… Er den siste til å finne frem lua og vanter/votter osv… Men både min mann og far er veldig varme av seg, sjeldent de tar på seg genser selv på vinteren, så er nok noen nedarvede varmegener der. 

Anonymkode: a36f1...025

• Liker 1
Skrevet

Alle mine er født varmblodige og siden vært det. 

Anonymkode: 23c1a...f59

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to varme barn og en frysepinn selv😂

Anonymkode: f47c0...18a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har to varme barn og en frysepinn selv😂

Anonymkode: f47c0...18a

Samme her.. Jeg kler på dem, de vrenger av seg :P Men jeg prøver å huske at de ikke er som meg :P

De har vært sånn "alltid"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...