AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Hei. jeg har en avtale om å være i min bedrift i 2 år etter endt studier. Nå blir bedriften kjøpt opp. Endres den avtalen da eller må jeg fortsatt være der i 2 år, noen som vet? Anonymkode: 77340...e48
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Normalt sett fortsetter de ansatte på samme kontrakt som de hadde fra før ved oppkjøp. Men kan jo selvfølgelig være unntak og at ny eier vil restrukturere alt, så umulig å si hva som skjer i ditt tilfelle. Anonymkode: 02bea...154
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg jobbet på en bensinstasjonen. Hadde kontrakt på 60%. Ble kjøpt opp og 1 dag ny sjefen var på jobb fikk jeg beskjed om at han kun trengte meg på tilkalling. Han og kona skulle jobbe mye selv. Hørte ingen ting på 6 måneder. Da ringte han å spurte om jeg ville jobbe. Det ville jeg ikke etter den behandlingen jeg fikk Anonymkode: 5f845...9ca
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Er du organisert? Anonymkode: 57b50...826
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Mener at utgangspunktet er at avtaler og forpliktelser følger med. Så hvis du vil bli bør du ha en god sjanse og mulighet til det, forutsatt at de ikke endrer scope og har grunnlag for å si deg opp. Vil du ut, så kan det jo hende at ny eier vil la deg gå uten at du må betale deg ut. Anonymkode: b25cd...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå