Gå til innhold

Blir bare sjekket opp av menn over 50.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis man selv er passert 50, hva er problemet med at dama både er over 50 og ser ut som hun er over 50? Selv er jeg mann over 50, med konemor over 50. Hun har riktignok halvlangt hår, men vi er hjertens enige at hun skal farge håret eller skjule alderen på annen måte er bare tull. Det er helt greit å akseptere alderen. Når jeg leser her, så synes jeg bare synd på mennesker som er der ute på dating-markedet, for det er så mange skrudde meninger der ute..

M52

Anonymkode: 5a33a...b2d

Heilt enig me deg broder. Men ho er i 30 åra, og får kun oppmerksomhet av eldre menn. 

E mente inget annet enn att damer me kort hår, ser fort eldre ut enn dei er. Det er min erfaring. 

Ellers er e enig me deg, hadde alder farget håret mitt , som begynner bli grått. Eller barbert brøstet , som slike ungtupper gjører.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissKatt skrev (2 timer siden):

Jeg er også i 30-årene og opplever ofte selv å  bli sjekket opp av menn over 50. Tror mange i 50-årene er barnløse, og derfor sjekker de opp yngre i håp om å få barn med dem. Tror også en del menn i 50-årene totalt mangler dømmekraft og tror de ser yngre ut. Flere menn i 50-årene skryter til meg om at alle synes de ser så unge ut. Ehh, ikke meg! Dessuten er det status for mange menn i 50-årene å ha unge damer. Særlig i enkelte yrkesgrupper 

Jeg tror det ligger noe her. Mange av dem hadde sjansen, da vi alle var i 30-årene, men de var ikke klare. Vi damene måtte jobbe målrettet for å finne jevnaldrende menn som også ønsket barn før det ble for sent for oss.

er eksene våre klare, men de har altså rukket å bli 50+.

Anonymkode: 6b27a...01a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg tror det ligger noe her. Mange av dem hadde sjansen, da vi alle var i 30-årene, men de var ikke klare. Vi damene måtte jobbe målrettet for å finne jevnaldrende menn som også ønsket barn før det ble for sent for oss.

er eksene våre klare, men de har altså rukket å bli 50+.

Anonymkode: 6b27a...01a

Og da er det ikke noe synd på dem. De har valgt selv å pule bort ungdomstiden sin.

Anonymkode: 46829...ac0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke inntrykk av at det handler om å finne noen å etablerer seg med, men mer for sexen sin del. Det er vel mer stuerent å ligge med 30+ enn jenter under 30. 

Anonymkode: 7ccef...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette stemmer jo ikke. En mann på 50 har jo statistisk sett mange færre år igjen å leve enn en kvinne på 35.

Anonymkode: 2e132...c85

1. Grafen stemmer. 

2. Det stemmer det du sier om at mannan også skal "fø opp avkommet"". Men en mann har ikke nødvengivis trengt å leve så forferdelig lenge etter at han har fått barn for at barna skal overleve. Spesielt ikke om han har hatt ressurser.

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du de fleste kvinner på 35 IKKE er sammen med menn på 50? 

Anonymkode: 2e132...c85

Fordi de fleste kvinner på 35 har funnet seg en "yngre mann" når de selv var yngre. Som de fortsatt er sammen med.

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du må nok innse at kvinner har seksuell interesse for menn på samme alder som deg selv, og heller noen år yngre enn eldre. 

Anonymkode: 2e132...c85

Er ikke noe jeg trenger å innse. Det vet jeg stemmer for eldre kvinner og kvinner litt opp i årene. Har jo f.eks selv postet den ene grafen som viser det. Det du må innse er at menn flest har en ideal alder for damer som er betydelig under egen alder etterhvert som de blir eldre. Det skaper en ubalanse i datingmarkedet som gjør at de fleste må inngå kompromiss sett opp mot det som er ideelt, alternativt være single. Noe vi ser en stadig økende trend at begge kjønn velger å gjøre siden verken menn eller kvinner ønsker å avvike særlig langt bort fra kravene sine.

Anonymkode: 2c788...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

1. Grafen stemmer. 

2. Det stemmer det du sier om at mannan også skal "fø opp avkommet"". Men en mann har ikke nødvengivis trengt å leve så forferdelig lenge etter at han har fått barn for at barna skal overleve. Spesielt ikke om han har hatt ressurser.

Fordi de fleste kvinner på 35 har funnet seg en "yngre mann" når de selv var yngre. Som de fortsatt er sammen med.

Er ikke noe jeg trenger å innse. Det vet jeg stemmer for eldre kvinner og kvinner litt opp i årene. Har jo f.eks selv postet den ene grafen som viser det. Det du må innse er at menn flest har en ideal alder for damer som er betydelig under egen alder etterhvert som de blir eldre. Det skaper en ubalanse i datingmarkedet som gjør at de fleste må inngå kompromiss sett opp mot det som er ideelt, alternativt være single. Noe vi ser en stadig økende trend at begge kjønn velger å gjøre siden verken menn eller kvinner ønsker å avvike særlig langt bort fra kravene sine.

Anonymkode: 2c788...32b

Jeg fant en mann på 35 da jeg selv var 36. Fikk også oppmerksomhet fra andre menn rundt samme alder. Så nei, ikke alle på 35 som er sammen med jevnaldrende, har funnet dem i ung alder.

Anonymkode: 46829...ac0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fant en mann på 35 da jeg selv var 36. Fikk også oppmerksomhet fra andre menn rundt samme alder. Så nei, ikke alle på 35 som er sammen med jevnaldrende, har funnet dem i ung alder.

Anonymkode: 46829...ac0

Sier absolutt ikke noe imot dette.

Når man bruker statistikk og teori på generelt unntak så  finnes det et hav av unntak. Men jeg tenker det er litt greit at en del kvinner får bedre markedsforståelse på generell basis.

Ellers er det viktig å skille mellom oppmerksomhet fra menn som vil ha sex, og menn som vil ha forhold. Der er det mange kvinner som blir lurt og gjør seg et feil inntrykk av datingmarkedet / sin egen markedsverdi.

Anonymkode: 2c788...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

1. Grafen stemmer. 

2. Det stemmer det du sier om at mannan også skal "fø opp avkommet"". Men en mann har ikke nødvengivis trengt å leve så forferdelig lenge etter at han har fått barn for at barna skal overleve. Spesielt ikke om han har hatt ressurser.

Fordi de fleste kvinner på 35 har funnet seg en "yngre mann" når de selv var yngre. Som de fortsatt er sammen med.

Er ikke noe jeg trenger å innse. Det vet jeg stemmer for eldre kvinner og kvinner litt opp i årene. Har jo f.eks selv postet den ene grafen som viser det. Det du må innse er at menn flest har en ideal alder for damer som er betydelig under egen alder etterhvert som de blir eldre. Det skaper en ubalanse i datingmarkedet som gjør at de fleste må inngå kompromiss sett opp mot det som er ideelt, alternativt være single. Noe vi ser en stadig økende trend at begge kjønn velger å gjøre siden verken menn eller kvinner ønsker å avvike særlig langt bort fra kravene sine.

Anonymkode: 2c788...32b

Jeg tenker at når du nå så generøst deler dette med oss, så må vi kunne forvente at menn slutter å klage på at de ikke får pult. Om det bare er barbier på 20 som gjelder, og til og med kvinner som er 20 år yngre enn dere er et kompromiss, så kan de bare takke seg selv. Kvinner ønsker ikke å være et kompromiss, den han tar til takke med fordi hun tross alt gir jevnlig tilgang på sex og klapper ham på hodet når han har manneinfluensa.

Man ønsker å føle seg elsket å utvalgt, men det kan dere tydeligvis bare tilby jentunger på rundt omkring 20. Så da får dere jo bare holde dere til dem. At det ikke er nok av dem til at dere alle kan få en, betyr ikke at det er synd på dere. Jeg regner nå med at alle de som øser ut om ensomhet og mangel på kjærlighet og sex, kun har valgt det selv. Bare til å slutte å syte, det er deres egne preferanser som gjør det vanskelig for dere, ikke kvinner. 

Anonymkode: 0eb5a...f71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbrukersåklar skrev (19 timer siden):

Veit d er mange som tenker som meg..damer som klipper av seg håret, ser ju fort 10 år eldre ut..eller som gutter

 

Nå er det jo ikke alle som er velsignet med hår som egner seg til å væe så langt, spesielt i nordiske land. Og de velger da kanskje en kort frisyre i stedet. Tenker det må være greit uten å bli kalt uattraktiv, usexy osv.

Anonymkode: 28f5d...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fant en mann på 35 da jeg selv var 36. Fikk også oppmerksomhet fra andre menn rundt samme alder. Så nei, ikke alle på 35 som er sammen med jevnaldrende, har funnet dem i ung alder.

Anonymkode: 46829...ac0

Tenker at enkelte menn prøver å narre kvinner til å tro at "markedsverdien" raser ved fylte 40, og det gjør de nok for at noen skal ta til takke med dem. Ren egeninteresse. Traff fantastisk kjæreste som var helt jevngammel i en alder av 50, ikke noe problem, de finnes der ute. De er dog neppe gjengangere på Tinder.

 

Anonymkode: 9ad83...8ce

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Bare til å slutte å syte, det er deres egne preferanser som gjør det vanskelig for dere, ikke kvinner. 

Anonymkode: 0eb5a...f71

Jeg syter ikke. Bare informerer.

Anonymkode: 2c788...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (10 timer siden):

Tom Cruise er eneste 50+ jeg syns fortsatt er kjekk og kjekkere enn da han var ung

Kanskje det er fordi han bruker tangatruser og skiftar dei i høgt gir. Så slepp han hengeballar!

https://www.heraldscotland.com/life_style/13119228.cruise-control-tom-wears-thong-not-alone/

Anonymkode: c2160...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kanskje det er fordi han bruker tangatruser og skiftar dei i høgt gir. Så slepp han hengeballar!

https://www.heraldscotland.com/life_style/13119228.cruise-control-tom-wears-thong-not-alone/

Anonymkode: c2160...038

Ka Koffer ikke. De der har vel råd å stramme de opp og hvis hengeballer er så fælt. Er vel ikke verre enn henge pupper spør du meg. Med andre ord helt naturlig ved aldring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg syter ikke. Bare informerer.

Anonymkode: 2c788...32b

Men 99,9% av menn her på forumet syter til de blir både grønne og lilla. Det er visst ingen som vil ha dem og de er dømt til et liv i ensomhet. Om det du sier stemmer, så mener de at de sexy 20-åringene ikke vil ha dem. Og da kan de bare slutte å syte, for det er deres eget valg. De kan også stappe runkesokken i kjeften neste gang de sier kvinner har så fryktelig høye krav, det å kun ønske partnere i alder 18-25, er mye høyere krav enn en kvinne noen gang har hatt. 

Anonymkode: 0eb5a...f71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...