Gå til innhold

Blir bare sjekket opp av menn over 50.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i midten av 30 årene, men blir bare sjekket opp av menn over 50. Jeg er ikke interessert tilbake. Noen andre i tredveårene som opplever det samme? 

Anonymkode: 7ccef...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsett å lete til du finner en i mer passende alder. Du kan kanskje si fra til 50+ at de er totalt uaktuelle? De må kanskje avlæres kollektivt?

Anonymkode: 9ad83...8ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fortsett å lete til du finner en i mer passende alder. Du kan kanskje si fra til 50+ at de er totalt uaktuelle? De må kanskje avlæres kollektivt?

Anonymkode: 9ad83...8ce

Bare litt overrasket over at det er menn i den aldersgruppen som er interessert. 

Anonymkode: 7ccef...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du deg selv på dem som er i riktig alder? Midten av 30, er kanskje en vanskelig alder, der han tenker at du enten har små unger, eller har det travelt med å få noen.  

Anonymkode: 69674...1cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+ mannfolk er opptatt med damer 45+😂😂

Anonymkode: 69872...a07

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare litt overrasket over at det er menn i den aldersgruppen som er interessert. 

Anonymkode: 7ccef...d17

Men hva er de interessert i? For vennskap og sex kan jeg sikkert gå under 30 også,  men som langsiktig kjæreste synes jeg 44 er helt på kanten. M54

Anonymkode: 69674...1cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

30+ mannfolk er opptatt med damer 45+😂😂

Anonymkode: 69872...a07

Ja, kanskje 1 av 1000 menn.

De fleste ser nok nedover i alder og vil ikke bli involvert med damer som har barn fra før etc.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke opp de du er interessert i da? Så får alle andre gjøre som de vil

Anonymkode: 23f10...cef

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er respektløst av 50+-gutta hvis man har sagt man ikke er interessert i folk på mer enn f eks ti år opp eller ned i alder

 

Anonymkode: 9ad83...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også. Er 35 og får mest oppmerksomhet fra menn på 50+. Jeg tror ikke det har noe med meg å gjøre, men heller dem. De er tøffere enn yngre menn, siden de mesteparten av sitt liv ikke har hatt noe å gjøre med dating-apper. Og mer vant til at det er mennene som jakter/sjekker opp. Og dermed mindre redd for avvisninger? Tipper også de er mer åpen/leken og tar kjærligheten mye mindre seriøst enn yngre menn. De vil ha det moro. Menn i 30-årene er muligens mer på jakt etter noen å dele livet og få barn med, og er litt mer picky?
Bare en teori.

Anonymkode: 3600a...887

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, jeg har passert 50. Dame. Blir sjekket opp av menn fra 30 og oppover. Nettopp gått ut av forhold, overhodet ikke interessert i menn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, jeg også. Er 35 og får mest oppmerksomhet fra menn på 50+. Jeg tror ikke det har noe med meg å gjøre, men heller dem. De er tøffere enn yngre menn, siden de mesteparten av sitt liv ikke har hatt noe å gjøre med dating-apper. Og mer vant til at det er mennene som jakter/sjekker opp. Og dermed mindre redd for avvisninger? Tipper også de er mer åpen/leken og tar kjærligheten mye mindre seriøst enn yngre menn. De vil ha det moro. Menn i 30-årene er muligens mer på jakt etter noen å dele livet og få barn med, og er litt mer picky?
Bare en teori.

Anonymkode: 3600a...887

Jeg har en teori om at vi i 30 årene er unge nok for de og at de derfor er interessert. Problemet er at de er for gamle. 

Anonymkode: 7ccef...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er i midten av 30 årene, men blir bare sjekket opp av menn over 50. Jeg er ikke interessert tilbake. Noen andre i tredveårene som opplever det samme? 

Anonymkode: 7ccef...d17

Nei, motsatt. Av unger i 20 årene, skikkelig kvalmt.

Anonymkode: 48a49...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene skrev (29 minutter siden):

Må bare si, jeg har passert 50. Dame. Blir sjekket opp av menn fra 30 og oppover. Nettopp gått ut av forhold, overhodet ikke interessert i menn. 

Bare å holde seg unna, skal aldri ha en mann igjen. Bare store barn.

Anonymkode: 48a49...709

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbrukersåklar skrev (11 minutter siden):

Har du kort hår?

Det er mange pene damer med kort hår 🤰<-- Hadde de lagd en gravid emoji med kort hår, om kort hår var fellesbetegnet med uattraktiv? Hvordan ble hun isåfall gravid? Det har vært misvisende symbolikk 😂 Ergo(lol) kort hår kan være kjempe fint 😅

Men seriøst kjenner mange damer med kort hår, som har kjæreste 😊

Endret av Rosakatt
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sykt dårlig gjort av 50-åringene. 30 år gamle damer har ikke tid å sløse bort på tull, hvis de vil ha barn så må de finne en seriøs fyr.

Anonymkode: f91ed...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (55 minutter siden):

Må bare si, jeg har passert 50. Dame. Blir sjekket opp av menn fra 30 og oppover. Nettopp gått ut av forhold, overhodet ikke interessert i menn. 

Ja, creepy hvis en dame hadde lagt seg etter menn i den alderen.

Anonymkode: 294af...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (32 minutter siden):

Det er mange pene damer med kort hår 🤰<-- Hadde de lagd en gravid emoji med kort hår, om kort hår var fellesbetegnet med uattraktiv? Hvordan ble hun isåfall gravid? Det har vært misvisende symbolikk 😂 Ergo(lol) kort hår kan være kjempe fint 😅

Men seriøst kjenner mange damer med kort hår, som har kjæreste 😊

Tjaa..e er mann i 40 åra..hadde alder tatt i en me kort hår.  Var bare en tanke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbrukersåklar skrev (1 time siden):

Tjaa..e er mann i 40 åra..hadde alder tatt i en me kort hår.  Var bare en tanke...

Å du slipper selvsagt det 😅 

Sa det så kvinner med kort hår ikke hiver seg rundt med extentions og styr, uten håp for eget utseende, når det absolutt er håp 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...