Gå til innhold

Hvordan gjøre ting bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn. Minste er 2,5 år som sliter meg totalt ut,hun står opp kl 04.30 hve natt eller før og er da lys våken skal ha frokost  og klar for dagen. Det er ikke snakk for henne å sove mer. Så er det skrik og grining for alt og ting skal kun gjøres på hennes måte. Mannen bidrar ingenting jeg er for det meste alene med de. De andre er ok,men det er denne 2 åringen som sliter meg totalt ut,noen som har tips? Hvordan beholde roen. Hele dagen min  blir ødelagt grunnet stress og mangel på søvn. Jeg kjenner meg fortere irritabel og synes jeg har konstant dårlig samvittighet. Mannen trenger dere ikke nevne en gang da jeg har gitt opp på han. Jeg må klare dette alene.

Anonymkode: 42c1d...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har 3 barn. Minste er 2,5 år som sliter meg totalt ut,hun står opp kl 04.30 hve natt eller før og er da lys våken skal ha frokost  og klar for dagen. Det er ikke snakk for henne å sove mer. Så er det skrik og grining for alt og ting skal kun gjøres på hennes måte. Mannen bidrar ingenting jeg er for det meste alene med de. De andre er ok,men det er denne 2 åringen som sliter meg totalt ut,noen som har tips? Hvordan beholde roen. Hele dagen min  blir ødelagt grunnet stress og mangel på søvn. Jeg kjenner meg fortere irritabel og synes jeg har konstant dårlig samvittighet. Mannen trenger dere ikke nevne en gang da jeg har gitt opp på han. Jeg må klare dette alene.

Anonymkode: 42c1d...cf7

Går toåringen i barnehage? Sover hun på dagtid? Når legges hun?  

Når du skriver "skrik og grining"- hva legger du i det? Kan hun være trøtt og dermed grinete? Hvordan møter du henne emosjonelt? 

Alder på de andre barna? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...