AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg er bare 24 år, men trenger sår råd. Jeg vet jeg har et hav av muligheter men nå føles det ikke slik... Fant ut at han jeg er sammen med var utro 8 måneder inni forholdet. Han var på byen med noen kompiser å han spurte på forhånd om jeg kunne hente han. Så jeg satt oppe å ventet til klokken 6 om morningen ettersom jeg ikke hørte noe fra han, så får jeg plutselig medig at han er kommet seg hjem. Jeg slo opp med han noen dager senere, av andre grunner, som var veldig tilfeldig, jeg hadde null aning om hva han hadde gjort. Han insisterte på at vi skulle ha kontakt, sikkert i håp om å bli sammen igjen. Han er ganske kontrollerende å egoistisk av seg, som var grunnen til at jeg gjorde det slutt. Så begynte han å holde på med denne jenta med en gang vi slo opp. Og trykte det ganske godt opp i fjeset mitt. Vi bestemte oss for å prøve på nytt 5 måneder senere og har holdt siden det. Det er altså 2 år siden utroskapen skjedde nå. Jeg fant det ut ved en tilfeldighet for ca et år siden. Han har flere ganger vært på tlf min mens jeg sover, og jeg har våknet mens han snoket. Jeg fortalte det til en venninne som tipset meg om å sjekke ut hans tlf, da det var rart han var så mistenksom selv. Jeg gjorde det og fant en mld han sendte til kompisen dagen etter denne kvelden hvor det sto "jeg fikk avsaftet pikken min" da kompisen spurte hvor han endte opp. Jeg ble veldig sjokkert når jeg fant det ut, trodde ikke jeg skulle finne noe. Når jeg konfronterte han med det nektet han i 4 måneder før han innrømte det og hvem det var med. Det verste er ikke selve sexen, men måten det ble gjort på og alt rundt det. Han visste jeg satt oppe å ventet på han, for å hente han. Så velger han å treffe henne igjen dagen etterpå, edru, å sender snap til meg av hun. Han holdt det skjult så lenge, og trykte det opp i fjeset mitt når de holdte på, når han visste hva han hadde gjort med henne mens vi var sammen. Meldingen han snedte til kompisen var også grusom. Så får jeg ingen sympati eller ordentlig unnskyldning for det nå. Jeg sa at jeg ikke ville ha noe seriøst lenger når jeg fant det ut, som han forsto. Jeg sitter dog igjen med mye sinne og føler jeg ikke kommer meg videre. Det er nå en god stund siden jeg fant det ut og føler meg ikke bedre. Tenker på det ofte og dveler uten å komme meg videre. Vi har enda kontakt over snap og kjenner at sinnet mitt bobler over på han litt for ofte. Jeg virkelig hater han. Jeg har følt så mye negativt, jeg visste ikke det gikk ann en gang. Han er helt død for meg. Så jeg har nå i ettertid med vilje hengt med en utrolig fin mann, og ikke lagt skjul på det for han, som plager han veldig. Men denne hevnen har hjulpet lite. Noen med tips? Jeg tar i mot alle råd. Anonymkode: fec51...90d
Jdz Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Utro eller ikke så høres det jo ikke akkurat som han er noe å samle på? Med så mye fram og tilbake kommer du aldri til å komme over han eller utroskapen. Du må rett og slett gå cold turkey. 2 1
Nymerïa Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Hvorfor har du kontakt med han? Er dette en person du er stolt av å ha i omgangskretsen din? 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Jdz skrev (16 minutter siden): Utro eller ikke så høres det jo ikke akkurat som han er noe å samle på? Med så mye fram og tilbake kommer du aldri til å komme over han eller utroskapen. Du må rett og slett gå cold turkey. Innerst inne vet jeg at jeg må det. Er bare det å ta steget som er så skummelt. Til tross for alt det gale er han en snill mann til tider og har jo sine gode sider og. Men det gode overstiger ikke det onde. Anonymkode: fec51...90d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 NymeriaRhoynar skrev (14 minutter siden): Hvorfor har du kontakt med han? Er dette en person du er stolt av å ha i omgangskretsen din? Nei jeg skjuler at jeg enda har kontakt med han for de fleste. Kun min bestevenninne vet at vi enda prater. Både familie og alle andre rundt meg har lagt han for hat Anonymkode: fec51...90d
Rosakatt Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 For en dust, forstår ikke at det er mulig noen kan behandle andre så dårlig 😔 Det kan nok ta tid, men så lenge du beholder han i livet, vil han sannsynligvis bare igjen og igjen, minne deg på hvor mye han har såret deg. Prøv å ha det fint med han nye og andre folk, ting du liker, men ikke for hevn, kun for din, og deres del 😊 Så vil du forhåpentligvis en vakker dag, ha et hode fyllt med for mange gode relasjoner og opplevelser til å ha plass til en som han. Kanskje du også trenger å få ut aggresjonen fysisk? Ikke med vold nei 😅 Dans, kampsport, løping, bare generelt skrike ut av full hals?
Jdz Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Til tross for alt det gale er han en snill mann til tider og har jo sine gode sider og. Anonymkode: fec51...90d Nesten alle har enkelte gode sider og er snille av og til, men hvorfor ta til takke med det? 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 Utroskap kommer man aldri over. Det er derfor det er verre å bli i forholdet over tid enn å slå opp. Blir du så lider du og har kjærlighetssorg hele forholdet, går du så lider du en måned eller to før kjærlighetssorgen er over og du kan begynne livet ditt på nytt med en annen. Anonymkode: 58867...31c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 Er du sammen med han nye pga at du virkelig liker han? Eller er det kun for hevn. Bruker du han? Alle er snill av og til. Alle har gode sider. Selv Adolf Hitler! Ingen er 100% slem. Kutt kontakten med han, så slipper du disse plagsomme følelsene. Anonymkode: 33e82...e37 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 17.27): Er du sammen med han nye pga at du virkelig liker han? Eller er det kun for hevn. Bruker du han? Alle er snill av og til. Alle har gode sider. Selv Adolf Hitler! Ingen er 100% slem. Kutt kontakten med han, så slipper du disse plagsomme følelsene. Anonymkode: 33e82...e37 Han nye går jeg bra overens med, ingen ordentlig følelser enda, men det er jeg ærlig om til han og. Så nei bruker han ikke Hadde datet han lett om min eks aldri hadde eksistert og. Ja det er sant. Jeg burde klare det, jeg er svak som ikke har klart det enda. Det hjelper ikke på at han pusher på heller, når jeg savner han. Anonymkode: fec51...90d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 Wow for en dritt😳 Anonymkode: fec51...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå