AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Blir det like rent da? Hva med tørking i tørketrommel? Har flere som skal bo sammen og det blir mye klær så forsøker å finne løsninger som gjør at vi likevel kan vaske fulle maskiner uten å bli stående etterpå å sortere oss ihjel😅 Anonymkode: 78ef2...cf7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Blir akkurat like rent, det er snillere mot stoffet også Btw, gå å kjøp dere Eco Egg!! Blir like reint, men langt billigere og bedre for naturen! Anonymkode: b34f8...8d0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Blir akkurat like rent, det er snillere mot stoffet også Btw, gå å kjøp dere Eco Egg!! Blir like reint, men langt billigere og bedre for naturen! Anonymkode: b34f8...8d0 Takk for tips😊 Har du testet vaskeposene med klær i tørketrommelen også? ts Anonymkode: 78ef2...cf7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Ville ikke stappet for mye klær i vaskeposer, de trenger å bli kastet rundt for å få bort skitten -en vaskepose skal ikke fylles helt full heller. Men sokker, truser, bh'er osv. er det smart å gjøre det med. Om dere er mange så bør dere heller ordne dere med hver deres "vaskevenn" som dere vasker sammen med. Dere kan også f.eks en gang i uka komme med hver deres pose alle sammen, for undertøy og sokker som vaskes på 60 grader i samme vask. Anonymkode: b34f8...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 15.56): Ville ikke stappet for mye klær i vaskeposer, de trenger å bli kastet rundt for å få bort skitten -en vaskepose skal ikke fylles helt full heller. Men sokker, truser, bh'er osv. er det smart å gjøre det med. Om dere er mange så bør dere heller ordne dere med hver deres "vaskevenn" som dere vasker sammen med. Dere kan også f.eks en gang i uka komme med hver deres pose alle sammen, for undertøy og sokker som vaskes på 60 grader i samme vask. Anonymkode: b34f8...8d0 Sokker skal ikke vaskes på 60 grader... Med mindre man ønsker å ødelegge dem raskest mulig. Anonymkode: 1a362...e38 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Jeg har ikke god erfaring med å tørke sokker i vaskepose i trommelen. Genial tanke, og jeg gikk til innkjøp av vaskeposer i ulik farge til alle i familien, men hjalp så lite når det ikke ble tørt… Anonymkode: a4465...663
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Sokkene til babyen setter seg alltid fast nedi gummiringen, så de blir definitivt renere i vaskepose. 😂 Anonymkode: a6533...292
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sokker skal ikke vaskes på 60 grader... Med mindre man ønsker å ødelegge dem raskest mulig. Anonymkode: 1a362...e38 Hvor mange år er raskest mulig? Jeg vasker sokkene mine 60 grader og har dem i mange år. De eldste jeg har er sikkert 10 år.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sokker skal ikke vaskes på 60 grader... Med mindre man ønsker å ødelegge dem raskest mulig. Anonymkode: 1a362...e38 Trodde det var allmennkunnskap at undertøy skal vaskes på 60 grader? Blir ikke rent ellers. Anonymkode: fd54b...e8f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde det var allmennkunnskap at undertøy skal vaskes på 60 grader? Blir ikke rent ellers. Anonymkode: fd54b...e8f Sokker er ikke undertøy i den forstand at de er fulle av fekalbakterier. Anonymkode: e7c2f...f97
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sokker er ikke undertøy i den forstand at de er fulle av fekalbakterier. Anonymkode: e7c2f...f97 Mulig det, men er da mye bedre å heller vaske dem sammen med undertøyet? Kontra å sette på en egen vask kun for sokker? Jeg hadde ikke orket å gå rundt med tåfis-lukt av blusene mine Anonymkode: fd54b...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig det, men er da mye bedre å heller vaske dem sammen med undertøyet? Kontra å sette på en egen vask kun for sokker? Jeg hadde ikke orket å gå rundt med tåfis-lukt av blusene mine Anonymkode: fd54b...e8f Det kommer ikke tåfislukt på blusene, det er tross alt jobben til vaskemaskinen å fjerne skitt og bakterier - inkludert fotsvettelukt. Anonymkode: e7c2f...f97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå