Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har datet en fyr for 1 måned, men vi har kjent hverandre for 3 og halvt år før vi begynte å date. Han behandler meg bra osv, kjøper ting til meg og er veldig hyggelig og omsorgsfull. Men jeg vil bare ikke ha kjæreste akkurat nå, og vil ikke si «bi burde ta pause og se hvordan det går» vil ikke lure han, for jeg tror ikke vi kan bli sammen igjen om vi slår opp. Jeg vil bare gjøre det slutt uten å såre han, jeg har fått mine fine venninner til å flørte med han osv slik at han faller for det og jeg bruker den unnskyldingen om at han er utro for å slo opp, siden jeg trodde det vil såre han mindre. Men han bar loyal så vet ikke. Jeg vil lxm ikke at han skal tenke det er noe galt med han hvis jeg bare slår opp uten grunn. Hjelp pls
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Du kan ikke styre om han blir såret eller ikke. Du må bare være ærlig. Anonymkode: 164c5...6e9 7
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan ikke styre om han blir såret eller ikke. Du må bare være ærlig. Anonymkode: 164c5...6e9 Jo kan vel det
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Han blir nesten garantert mer såret dersom du ikke er ærlig. Så jo lengre du venter, jo mer sårer du han. Anonymkode: 97ad2...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 ?? Du kan ikke kontrollere følelsene til andre. Foreslår at du bare er ærlig og får det gjort før tiden går lengere og du gjør ting du ikke kan stå innenfor som person. Anonymkode: 10857...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Se for deg at du henger mye med en fyr du digger, og du synes du får god respons. Du har bare lyst til å være mer og mer sammen med ham. Hvis han plutselig ikke vil være mer sammen med deg blir du jo skuffet over det uavhengig av hva han sier? Hvis han sier du er en flott person, blir du skuffet fordi du da ikke skjønner hvorfor dere ikke kan være sammen. Hvis han sier han heller vil være med noen andre, blir du skuffet, for det skulle jo være dere. Hvis han bare trekker seg unna, blir du skuffet fordi du ikke skjønner hva du har gjort galt. Resultatet er uansett det samme, du får ikke gjøre det du har mest lyst til, å være sammen med ham. Anonymkode: 4f3e0...af1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Det utro-trikset var skikkelig dårlig gjort! Har han gjort deg noe galt? Hvis ikke fortjener han at du er ærlig og sier at du ikke vil mer. Klart han blir såret, men det er sånn livet er. Anonymkode: 91284...20e 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det utro-trikset var skikkelig dårlig gjort! Har han gjort deg noe galt? Hvis ikke fortjener han at du er ærlig og sier at du ikke vil mer. Klart han blir såret, men det er sånn livet er. Anonymkode: 91284...20e Ja, dette var en vanvittig snål måte å gå frem. Tenker TS virkelig at det blir mer ålreit stemning og et bedre brudd av en utroskapskonfrontasjon enn av noe plain som f.eks. «Jeg kjenner at jeg bare ikke har de rette følelsene for deg lenger»..? Anonymkode: d19b4...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 Dere kjenner hverandre knapt. Er vel bare å si takk for det som var, hadet bra. Anonymkode: 582e2...2d4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 Queen BB skrev (2 timer siden): ... jeg har fått mine fine venninner til å flørte med han osv slik at han faller for det og jeg bruker den unnskyldingen om at han er utro for å slo opp, siden jeg trodde det vil såre han mindre. Men han bar loyal så vet ikke. Slutt å oppføre deg som en manipulativ drittunge. Vil du gå, så gå. Anonymkode: 582e2...2d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #11 Skrevet 27. oktober 2022 Det som sårer minst er nok bare at du er ærlig: «du er en super fyr, og jeg ønsker alt godt for deg, men jeg har dessverre ikke de rette følelsene for at vi skal være et par». Da får du fram at du setter pris på ham og du er samtidig ærlig. Hvis man gjør det slutt med noen man er glad i så blir man lei seg. Jeg tror ikke det finnes en måte å slå opp med ham på som gjør at han ikke blir lei seg, hvis han liker deg godt. Men det går jo bra. Det er menneskelig å bli lei seg når noe tar slutt. Det styggeste du kan gjøre er å prøve å lure ham eller lyve. Hvis du vil såre minst mulig så gjør du det ved å være empatisk og ærlig. Anonymkode: b3af2...14c 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #12 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slutt å oppføre deg som en manipulativ drittunge. Vil du gå, så gå. Anonymkode: 582e2...2d4 I lengden tror jeg han skal være glad for at han ikke ble sammen med TS. Anonymkode: 1e055...ae1 1
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Dere kjenner hverandre knapt. Er vel bare å si takk for det som var, hadet bra. Anonymkode: 582e2...2d4 Hvis du har lest så står det at vi har kjemt hverandre i en del år før vi ble sammen.
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #14 Skrevet 27. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: I lengden tror jeg han skal være glad for at han ikke ble sammen med TS. Anonymkode: 1e055...ae1 Hvorfor?
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det utro-trikset var skikkelig dårlig gjort! Har han gjort deg noe galt? Hvis ikke fortjener han at du er ærlig og sier at du ikke vil mer. Klart han blir såret, men det er sånn livet er. Anonymkode: 91284...20e Han har ikke gjort noe galt, men jeg føler at han er altfor snill og jeg liker ikke Nice guys, liker en som kan sette meg på plass og ikke la meg snakke stygt til han, litt spånt bad boy.
Queen BB Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Se for deg at du henger mye med en fyr du digger, og du synes du får god respons. Du har bare lyst til å være mer og mer sammen med ham. Hvis han plutselig ikke vil være mer sammen med deg blir du jo skuffet over det uavhengig av hva han sier? Hvis han sier du er en flott person, blir du skuffet fordi du da ikke skjønner hvorfor dere ikke kan være sammen. Hvis han sier han heller vil være med noen andre, blir du skuffet, for det skulle jo være dere. Hvis han bare trekker seg unna, blir du skuffet fordi du ikke skjønner hva du har gjort galt. Resultatet er uansett det samme, du får ikke gjøre det du har mest lyst til, å være sammen med ham. Anonymkode: 4f3e0...af1 Ja sant
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #17 Skrevet 27. oktober 2022 Just now, Queen BB said: Han har ikke gjort noe galt, men jeg føler at han er altfor snill og jeg liker ikke Nice guys, liker en som kan sette meg på plass og ikke la meg snakke stygt til han, litt spånt bad boy. Lol nei. Anonymkode: 31e32...2e4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #18 Skrevet 27. oktober 2022 Bare si at du ikke har de rette følelsene men at han er super og det ikke er han det står på og ønsk han alt det beste Anonymkode: bc2fc...32a 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #19 Skrevet 27. oktober 2022 Queen BB skrev (3 timer siden): Hvis du har lest så står det at vi har kjemt hverandre i en del år før vi ble sammen. Det gjør det bare enda viktigere å ikke være manipulativ men avslutte på en ryddig måte. Anonymkode: 582e2...2d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå