AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Hva definere du med godt sexliv? Hvordan er ditt sexliv ? Anonymkode: a2084...291
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva definere du med godt sexliv? Hvordan er ditt sexliv ? Anonymkode: a2084...291 Jeg har alltid hatt et godt sexliv. Men sexlivet mitt vil defineres ulikt igjennom livet. Da jeg var ung, handlet sex i stor grad om å ha mye av det, og helst prøve alt som kunne prøves. Definerte god sex altså helt annerledes da. Nå handler det om å gjøre en fin greie med personen jeg er glad i. Noe som er godt og gøy, uten noe videre krumspring. Aller helst skikkelig vaniljesex 2-3 ganger i året. Har ingen ting igjen på bucket lista. Sex er jo selvfølgelig ikke like spennende lenger, og ikke noe jeg trenger for å ha det supert. Hvordan jeg definerer et godt sexliv om 2 år er umulig å vite. Anonymkode: 54e5f...8ea
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 For min del betyr et godt sexliv at begge opplever sex som noe utelukkende positivt, gøy og deilig. At vi har lave skuldre, god kommunikasjon og nyter hverandre. Og at begge føler de får sine behov dekket med tanke på mengde/hyppighet. Trenger ikke mye variasjon eller nye påfunn, stort sett er jeg mer enn fornøyd med det man vet funker. Men vi beholder lekenheten og teaser og frister utenfor soverommet også, tror det gjør sexen bedre at man stadig går rundt og har lyst på den andre gjennom dagen. Anonymkode: 64443...d22 2
Blåjojo Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For min del betyr et godt sexliv at begge opplever sex som noe utelukkende positivt, gøy og deilig. At vi har lave skuldre, god kommunikasjon og nyter hverandre. Og at begge føler de får sine behov dekket med tanke på mengde/hyppighet. Trenger ikke mye variasjon eller nye påfunn, stort sett er jeg mer enn fornøyd med det man vet funker. Men vi beholder lekenheten og teaser og frister utenfor soverommet også, tror det gjør sexen bedre at man stadig går rundt og har lyst på den andre gjennom dagen. Anonymkode: 64443...d22 Signerer denne.. Men vi har kanskje litt større behov for variasjon.
Resignert Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 For å ta det siste først, per i dag er mitt sexliv ikke noe særlig å skryte av. Har fast partner, og vi har vært sammen en del år etterhvert. Hennes sexlyst har avtatt kraftig, og i kombinasjon med at det er ytterst vanskelig å gi henne orgasme med "naturlige" metoder, gjør det hele at jeg holder på å gi opp hele sexlivet. Å ha sex nå for tiden gjør meg mer nedstemt enn oppstemt. Surring og during fra diverse batteridrevne i innretninger er ikke med på å øke min tenning, men er det eneste som får henne til å komme. Men, bevares, jeg har hatt et svært godt og tilfredsstillende sexliv tidligere i livet, med flere partnere. Nøkkelen var (og er) kvinner med god sexdrive, og evne til å komme av slikking, fingring og penetrering. Gjentatte orgasmer hos kvinnen er dynamitt for min tenning, lyst og evne. Manglende eller utilgjengelige orgasmer er derimot kryptonitt......
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Resignert skrev (6 minutter siden): Men, bevares, jeg har hatt et svært godt og tilfredsstillende sexliv tidligere i livet, med flere partnere. Nøkkelen var (og er) kvinner med god sexdrive, og evne til å komme av slikking, fingring og penetrering. Yess, alt handler om dette. Kvinnen er motoren i sexlivet. Hennes lyst og kreativitet betyr alt. Ille når denne må drives fram med vannkraft. Anonymkode: 289ed...538 2
Resignert Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Yess, alt handler om dette. Kvinnen er motoren i sexlivet. Hennes lyst og kreativitet betyr alt. Ille når denne må drives fram med vannkraft. Anonymkode: 289ed...538 Ja, særlig med dagens strømpriser 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå